. Ik blijf zelf hoe dan ook in de bruin/nude tinten hangen, dus vind het wel leuk om dat van anderen ook te zien
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik blijf zelf hoe dan ook in de bruin/nude tinten hangen, dus vind het wel leuk om dat van anderen ook te zien

ben er te lui voor denk ik.
zijn gewoon makkelijke kleuren
Ooh die foundation van Chanel is zo fijn! Echt prachtige kleur en finish
Misschien komt het door de camera van mijn telefoon
Kan het nu niet uploaden dus wordt vanavond (PB is hier geblockte site).
. Net als met lipsticks hou ik van afwisseling
veel grijs en donkere blauw tinten, zwart, bordeaux en bruin ook regelmatig
Het kan heel mooi zijn om je oogschaduw aan te passen aan je kleding, maar er zijn ook looks waarbij ik het gewoon echt niet mooi vind. Felblauw en dergelijke zijn kleuren die ik sowieso al niet zo snel in mijn kleding zal laten terugkomen, en op m'n ogen al helemaaaaaal niet

meestal als ik blauw ofzo gebruik doe ik een streepje trekken en daarna op bepaalde plaatsen donkerder maken! Eigenlijk kan ik het zo niet echt uitleggen merk ik haha, ik zal binnenkort eens foto's maken hoe ik het doe
is heel subtiel maar wel matchend met mijn kleding!
Eight schreef:Ik vind bruine oog looks altijd zo mooi bij donkerdere haar kleurenOoh die foundation van Chanel is zo fijn! Echt prachtige kleur en finish
nee zoveel lef met makeup heb ik ook weer niet, met een rode lip heb ik vaak al zoiets van; ja? kan het?
. Kleurtjes doe ik wel overdag. Wel in combinatie met eyeliner dan.
Een subtiele smokey eye dus.
) om er veel geld aan uit te geven
Ik heb nu een paar van de hema, die direct verdwijnen, zijn duurdere merken heel veel beter?
nou desillusioneer je me
. Die lipstick is ook echt onwijs gaaf