Vind het niet bepaald charmant.... Vooral die benen..
Ah jakkie.. vooral die bikinifoto Ik zit sterk te twijfelen om ook de philips epilator aan te schaffen.. maar durf niet en vind het toch weer wat geld.. (arme student)
Ja het doet pijn, maar het is zo fijn Lekker lang haar-loos haha en 't voelt zo glad! Heb normaal gesproken altijd zo'n grijs waasje over m'n oksel en die is nu ook mooi weg
Misschien even sparen en dan aanschaffen? Denk dat 't een goede koop is
Iedereen moet dat voor zich weten vind ik, ik wordt er niet warm of koud van om behaarde oksels en benen te zien. Alleen die onderbroekfoto is niet heel charmant
Geryon
Geplaatst: 26-06-14 21:39
Maar zij hebben ook wel veel en donker haar! Die oksels jeetje dat ga ik nooit kunnen kweken!
heh bah. dat noemen ze hier 'n pakkie zware shag onder de armen'.
MarlindeRooz
Geplaatst: 26-06-14 23:11
heh bah. dat noemen ze hier 'n pakkie zware shag onder de armen'.
Sem_
Geplaatst: 26-06-14 23:11
Ik heb het gedaan! Beide benen, zowel boven als onderbeen. Waarbij rechts een stukje minder "aangenaam" was dan links. Bovenbenen zijn trouwens echt easy peasy!
Ook een stukje schaamstreek meegenomen, bij mijn lies, maar ik durfde niet zo goed.. Ik was bang dat dat ding mijn schaamlip te pakken zou krijgen. Mijn oksels kan ik nog niet doen, want die had ik al geschoren onder de douche..
Nou ik heb mijn benen ingesmeerd met kokosvet, het prikt nog wel hier en daar maar over het algemeen ben ik echt heel enthousiast en ik voel me echt een held. Hopelijk blijft het haar nu een tijdje weg...
Gisteren voor het eerste gebruikt. Het maakt wel een echt angstaanjagend geluid Mijn vriend keek zeer angstig toen ik hem aan deed. Eenmaal als je het doet valt het mee. Mijn onderbenen direct even gedaan en dat ging verrassend goed Ze zijn niet helemaal zacht, maar je ziet geen haartjes meer! Nu mijzelf overtuigen dat mijn schaamstreek ook prima kan
Oksels ook heel klein beetje gedaan. Dat brand na die tijd!
Winged
Geplaatst: 27-06-14 10:29
lovelys schreef:
Mijn vriend keek zeer angstig toen ik hem aan deed.
Weet je direct hoe je hem onder controle kan krijgen, gewoon met dat ding achter hem aan rennen
lovelys
Geplaatst: 27-06-14 10:51
Winged schreef:
lovelys schreef:
Mijn vriend keek zeer angstig toen ik hem aan deed.
Weet je direct hoe je hem onder controle kan krijgen, gewoon met dat ding achter hem aan rennen
hahhaah ja inderdaad. Hij kwam even later , toen ik bezig was, even kijken of ik nog leefde