Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robynn schreef:Mag ik mij hier ook melden?
[ Afbeelding ]
Mijn rug tattoo. gezet in november 2013. op de foto zijn de korstjes nog te zien, maar ik heb nog geen betere foto kunnen maken
Grote dreamcatcher staat voor mij en mijn leven
Kleine dreamcatcher staat voor mijn zoontje Djim
Duifje staat voor mijn overleden zoontje Joey
Het lint zit eromheen omdat het leven eigenlijk één groot cadeautje is en daar hoor je van te genieten.
Verder heb ik nog een tattoo op allebei mijn polsen, een tattoo in mijn lies en een ring tattoo om mijn linker ringvinger. Bij elkaar dus 5 tattoo's
xx_Lyzet schreef:1,5 maandje geleden m'n 3e dus laten zetten. Vorige week vrijdag opnieuw laten doen, omdat ie te licht was... Nu is tie aan het genezen, en denk bij sommige stukken nog een keer over mag... Heb er nog twee, die had ik bij Bloodline in Roosendaal laten zetten, super en helemaal niet opnieuw hoeven te doen. Deze heb ik in St. Willerbrord laten doen.
Denk dat het eventjes aankijken is die onder de korstjes vandaan komt!!
[ Afbeelding ]
Edit; zie alleen dat de foto nu op z'n kop staat, maar kan 'm helaas niet via telefoon draaien...
Ivonka schreef:Robynn schreef:Mag ik mij hier ook melden?
[ Afbeelding ]
Mijn rug tattoo. gezet in november 2013. op de foto zijn de korstjes nog te zien, maar ik heb nog geen betere foto kunnen maken
Grote dreamcatcher staat voor mij en mijn leven
Kleine dreamcatcher staat voor mijn zoontje Djim
Duifje staat voor mijn overleden zoontje Joey
Het lint zit eromheen omdat het leven eigenlijk één groot cadeautje is en daar hoor je van te genieten.
Verder heb ik nog een tattoo op allebei mijn polsen, een tattoo in mijn lies en een ring tattoo om mijn linker ringvinger. Bij elkaar dus 5 tattoo's
Heel erg mooi! En de gedachte erachter maakt hem nog specialer!
Cavaliere schreef:Hallo!
Na heel lang meelezen ga ik jullie toch mijn probleem voorleggen in de hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Ik werkte bij een tattoo shop, werkte aan een ontwerp voor mijn eigen tattoo en uiteindelijk is het begin gemaakt. Echter heb ik er mijn redenen voor daar niet meer te willen werken, en daar ook niet meer heen te willen om mijn tattoo af te laten maken. Ik hoop dat jullie een goede artiest weten, die het af kan maken zodat het er uit gaat zien zoals gehoopt had:) hier de foto's van de schets ( eigen) en de tattoo
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik hoop dat iemand een goede tip voor me heeft, ik zie door de bomen het bos niet meer, vooral omdat er van dit soort steilen weinig te vinden valt
ReJo schreef:@Robynn, hele mooie tattoo en betekenis!
Ik wil zelf ook een dromenvanger op die plekdeed het pijn bij jou?
Yv_ schreef:Jaaaaaa!!!! Dat hoor ik graag!
Men, ik schijt nu echt al 100 kleurtjes... Maarja... We gaan het meemaken