Ik vond die glucose niet weg te krijgen. M'n kaken trokken samen zo zoet. M'n vriend moest er om lachen dus heb hem het laatste hele kleine beetje gegeven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mywayzidane schreef:Leuk zo die bekendmakingen. Bij onze eerste zoon hebben we er door middel van chocoladeletters van de maand gedaan.
Ik vond die glucose niet weg te krijgen. M'n kaken trokken samen zo zoet. M'n vriend moest er om lachen dus heb hem het laatste hele kleine beetje gegeven
SternPhoto schreef:Het gaat wel, net te horen gekregen dat m'n nichtje (24)zwanger is van iemand. Heeft geen vriend oid en is een ongelukje ze weet nog niet of ze het houdt. Ze heeft wel een eigen huisje
Pfffff weet niet wat ik ermee aan moet !!
Zie der heel erg tegenop om der te zien met kerst, zou me eigenlijk willen verstoppen onder de boom.
Ik zou ongesteld moeten worden met kerst ong maar twijfel of ik dan naar ziekenhuis wil. Ivm feestdagen enzo.
Zwanger met iui zit er toch niet in, zo voelt t iig waarom zou t na 5 pogingen al niet lukken en nr 6 ineens wel.
Pff voel me een hopeloos geval kan geen moed of hoop verzamelen, zit weer heerlijk in een put nadat ik van de zomer uit ben geklommen komt t nieuws van m'n nichtje hard aan en gooit ze me met een keiharde klap weer terug.
mariettek schreef:Oef, dat is inderdaad een dreun. Iets soortgelijks heb ik ook meegemaakt. Mijn nicht was 'oeps' zwanger van haar nieuwbakken vriend. Ook niet zeker of ze het zou houden. De hele familie feliciteerde mij daarna, want ze had op mijn bruiloft mijn boeket gevangen en daardoor was ze zwanger geraakt... Sta je daar op je lip te bijten en te doen alsof het inderdaad zo leuk is...
Dan is een kerstdiner met familie niet zo aantrekkelijk meer. Hopelijk kunnen ze dat begrijpen! Sterkte!