Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wilke93 schreef:Dan maak je het voor jezelf zwaarder totdat het een uitdaging wordt? Anders zal het (denk ik) ook weinig helpenmaakt t ook wat leuker voor jezelf gok ik
vroegur was ik nog wel eens lui
ik zit nu wel te denken om nu de volgende dag te doen en morgen rustdag te nemen 
(schuine sit up schuine zit up en geen idee hoe het heet denk schaar? je ligt en dan benen en lichaam omhoog en je tenen aanraken
daar zit wel uitdaging in hoor... dat 70 x
)
liefsmarleen schreef:Ik heb dat ook, ook als ik fiets en het is koud. Dan slaat die lucht in mn keel/longen ofzo lijkt dan wel..
unihorses schreef:Wilke93 schreef:Dan maak je het voor jezelf zwaarder totdat het een uitdaging wordt? Anders zal het (denk ik) ook weinig helpenmaakt t ook wat leuker voor jezelf gok ik
het regelmatig doen van de oefeningen helpt sws meer dan afentoe veel doen, dus dat ik het nu iedere 3 dagen doe door deze challenge is al goedvroegur was ik nog wel eens lui
ik zit nu wel te denken om nu de volgende dag te doen en morgen rustdag te nemen
edit: ik doe er al 3 extra oefeningen bij, welke meegaan op het aantal van de situps(schuine sit up schuine zit up en geen idee hoe het heet denk schaar? je ligt en dan benen en lichaam omhoog en je tenen aanraken
daar zit wel uitdaging in hoor... dat 70 x
)
gvd feestdagen