Vumana89 schreef:Ja maar dat is echt vreemd.
Ik belde hun, zegt de ceo; " gefeliciteerd. Je bent door naar de tweede ronde, als enige".
Kat in't bakkie denk je dan.
Zit ik daar gister.
'heb je nog vragen?'
'ja. Hoe nu verder?'
'nou. Vanochtend hebben we de andere kandidaat al gesproken. Dus we bellen vandaag nog. Maar uiterlijk morgen'.
Okee. Tof dit......
Hoop morgen mn tfh af te maken.
Ik heb bijna exact hetzelfde gehad met mijn (over een paar dagen) ex-werkgever. Daardoor had ik gelijk al mijn twijfels over het bedrijf. Ik zat echt in dubio of ik wel bij een bedrijf wou werken dat al op zo'n manier met werknemers omgaat, voor ze er überhaupt begonnen zijn. Want je geeft op die manier niet echt een positief signaal af over je bedrijf. Maarja, ik was wel toe aan een nieuwe uitdaging, dus ik had zoiets van, als het niets is kan ik altijd weer opstappen.
Ik heb uiteindelijk zelf maar gebeld of ik de baan had en ik had hem idd gekregen, maar ze waren nog vergeten te bellen (say what?!). Nou, ik had toen eigenlijk al rechtsomkeert moeten maken...
Hopelijk loopt het bij jou anders en is het echt gewoon een ongelukkige start, maar mijn ervaring is dat als het in het begin al zo raar loopt, ze het binnen zo'n bedrijf niet goed op orde hebben. Dus mocht je de baan niet krijgen, wees er dan niet al te verdrietig om! En mocht je de baan wel krijgen, bereid je dan voor de zekerheid maar voor op chaos, dan kan het alleen maar meevallen