Stoppen met roken.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 22:17

Het is geen motivatie om te stoppen, maar wel een valkuil waar je je beter van te voren bewust van kunt zijn, zodat je je erop in kunt stellen dat dit kan gebeuren en het dan niet voor een terugval in t roken zorgt.
Ik kon altijd alles eten, heb altijd ondergewicht gehad en wat ik ook at, ik kwam echt niks aan. Al at ik elke dag slagroomtaart bij wijze van, ik ben door te stoppen van 47 kilo naar 62 kilo gegaan en nu zit ik weer net onder de 60, terwijl ik bij diëtisten en alles gelopen heb voor mn ondergewicht. Daar baseer ik het op.

Anoniem

Re: Stoppen met roken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 09:02

Knap hoor Melissa! Joh..als ik ergens kom waar gerookt wordt dan vind ik dat zo vies...bah :D

Mijn vriend is samen met mij gestopt, hij rookte al bijna niets hoor. Maar eh..ruik ik toch ineens een rookgeur, paar weken terug. Wat bleek had hij te dichtbij zijn rokende collega gestaan. Nou zo kwam ik er dus achter dat hij niet de 1,5 meter maatregel had aangehouden terwijl hij altijd zo voorzichtig is. We hebben er maar om gelachen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 10:06

Milo2012 schreef:
casperzazoe schreef:
Slechtste motivatie ooit :')
Maar waardoor kom je aan? Is dat puur omdat mensen de gewoonte makkelijk vervangen door snaaien en snoepen of zit er nog iets achter?

Roken versnelt je spijsvertering en stilt je hongergevoel. Als je stopt met roken kom je in de meeste gevallen dus aan.

Ah zo. Oké ik heb al vet snel honger, hoe erg zou het dan wel niet worden |(
Eerst maar m'n kilo's kwijt en gewend raken aan een gezonder voedingspatroon, dan stoppen.

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 10:45

Talietjuh schreef:
Knap hoor Melissa! Joh..als ik ergens kom waar gerookt wordt dan vind ik dat zo vies...bah :D

Mijn vriend is samen met mij gestopt, hij rookte al bijna niets hoor. Maar eh..ruik ik toch ineens een rookgeur, paar weken terug. Wat bleek had hij te dichtbij zijn rokende collega gestaan. Nou zo kwam ik er dus achter dat hij niet de 1,5 meter maatregel had aangehouden terwijl hij altijd zo voorzichtig is. We hebben er maar om gelachen.

Ik vind de lucht van rook zelf niet zo vies maar idd kleding of mensen die echt net uitgedrukt hebben -O- die lucht is echt verschrikkelijk en ook goede motivatie om het zelf nooit meer te doen, maar zo zie je maar dat het ook in je kleding gaat zitten terwijl je zelf niet rookt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 10:48

Er was een vrouw die voor de deur bij de apotheek haar sigaret uitmaakte en mee naar binnen nam, maar dat ruikt! :+

Gewicht was voor mij altijd de reden om niet te stoppen met roken. Maar moet eerlijk zeggen dat ik mijzelf nu gewoon accepteer, iets voller heb je ook minder rimpels _O- en ...wittere tanden krijg je :):)