Aan alle nieuwe dames, welkom en succes

Ik heb gisteren op de valreep alsnog dag 4 gedaan. Ik had een baal dag en zou niet en ik wilde niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miramare schreef:He zijn er hier ook dames die Body Revolution hebben gedaan of doen? Ik ben na 30ds begonnen met Insanity, maar het totale schema volgen, lukt me toch niet omdat het 45 minuten is. Daarnaast moet ik ook nog mijn oefeningen van de fysio doen en speciale buikspieroefeningen om mijn diastase te dichten, dus ben ik al met al zo een uur tot anderhalf bezig. Merk dat ik dan de korte tijd van 30ds toch wel iets handiger vond. Ik vind ripped teveel lijken op 30ds dus vandaar mijn vraag over Body Revolution... is het wat? En geeft het resultaat?
Missy_ schreef:Net level 1, dag 2 gedaan
Merkte dat ik bij het liggen op het matje last had van mn rug. En dan vooral bij mijn stuitje, voelt als een blauwe plek. Weet iemand misschien hoe dit kan? Heb ik niet goed gelegen of is het iets van spierpijn?
Ik weet dat ik een beetje een holle rug heb maar ik weet niet of het hiermee te maken kan hebben.
Sammyy schreef:Missy_ schreef:Net level 1, dag 2 gedaan
Merkte dat ik bij het liggen op het matje last had van mn rug. En dan vooral bij mijn stuitje, voelt als een blauwe plek. Weet iemand misschien hoe dit kan? Heb ik niet goed gelegen of is het iets van spierpijn?
Ik weet dat ik een beetje een holle rug heb maar ik weet niet of het hiermee te maken kan hebben.
Ik leg na een tip hier uit het topic altijd mijn handen onder mijn billen. Op deze manier heb ik veel minder last van mijn stuit/heupen, rug een schouders/nek
Luigi schreef:Hoe werkt Body Revolution precies? Heb je daar ook 3 of 4 workouts van?
Mariska85 schreef:Ookal ging het voor geen meter, je hebt het wel mooi gedaan!Gisteren workout 6 Body Revolution gedaan en die bevalt me veel beter dan 5! Vandaag cardio2 maar kon de motivatie niet vinden en had echt pap in mijn benen dus het ging voor geen meterMaarja, morgen weer een dag met workout 5
miramare schreef:Ik ga vrijdag voor het eerst meten, dan is er een maandje voorbij sinds ik met body revolution begon. Heb alleen het idee dat het niet heel veel verschil zal zijn, door de 30day shred was ik al sterk, dus vond deze eerste paar weken van body revolution ook niet heel erg zwaar voor m'n lichaam, daardoor denk ik dat m'n lichaam ook minder veranderd is...maargoed we gaan het zien vrijdag...Oh wat leuk dat er meer mensen Body Revolution volgen. Ik ben er dus vanmiddag mee gestart en vind het een heel fijne workout. Ik ga proberen het schema te volgen maar wil ook 1 of 2 keer per week Insanity blijven doen want dat vind ik toch wel erg lekker. Wellicht dat ik die kan doen als Cardio workout van BR.
Hoe zijn de resultaten tot nu toe?
Fantabulouss schreef:[Mariska85 schreef:Ookal ging het voor geen meter, je hebt het wel mooi gedaan!Gisteren workout 6 Body Revolution gedaan en die bevalt me veel beter dan 5! Vandaag cardio2 maar kon de motivatie niet vinden en had echt pap in mijn benen dus het ging voor geen meterMaarja, morgen weer een dag met workout 5
![]()