Maar waarom ze er dan niet aan wil? Het kost ook geen klap toch.. Vraag is hoe nu verder. Ik ben in principe best heel tevreden met haar, maar dit zit me wel behoorlijk in de weg... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wou het even checken omdat de HA de B12 niet lijkt te zien als oorzaak van mijn klachten en opeens met van alles op de proppen komt terwijl de behandeling gewoon gestart had kunnen zijn (iets afspreken en dan eind van de dag bellen dat het toch maar weer anders moet..). Daarnaast is ook het plan om tijdens/ vlak na behandeling met een aantal injecties meteen de B12 in het bloed te meten.. Dan zullen ze dan ook meteen wel weer willen stoppen want die waarde gaat sowieso hoog zijn
HA is ook bang voor overdosering. Vermoeiend spul die HA's..
Nouja als ze eerst maar eens beginnen dan kijken we dan verder.
Maar eerst even naar de verzekering of dat ziekenhuis met hun een contract heeft. 
. Kido schreef:Het gaat om de stof soort die gebruikt is de ene stof soort kan een lichaam slecht tot niet verwerken en op die manier heb je er du veel minder aan.
Dan sponsor je dus vooral de drogist ipv jouzelf ermee dus dat moet je goed nagaan zo heb ik maanden b12 geslikt van de drogist en mijn b12 zakte gewoon dus dat was nutteloos.

Kido schreef:De meeste met B12 problemen hebben een opname probleem in de maag/darmen en dan is een zuig tablet de oplossing.
Tevens heb je verschillende stof soorten dus jouw zinnetje een vitamine is een vitamine klopt niet.
Eigenlijk kan je het beste een hebben met adenosyl- en methyl versie erin maar beide zitten in Nederland niet in de spuiten maar wel weer in Duitsland.
Wel kan je deze twee in zuig tablet krijgen maar moet je goed zoeken naar de juiste en vaak zijn ze net wat duurder.
Die twee zijn goed opneembaar namelijk door het lichaam en kost minder energie vele andere stoffen moet het lijf eerst omzetten.
In Nederland zit er vaak Hydrocobamine in de injecties maar ook die heb je in verschillende versies.
Dat is niet waar. De samenstelling van vitamine B12 is vitamine B12. De "bijstoffen" dus waar de pil, injectie of tablet van gemaakt wordt kan van een ander "materiaal" gemaakt zijn. Ik geloof wel dat de stoffen die er bij gestopt worden invloed kunnen hebben over de opname in je maag/darmen maar dat heeft dus niets met de vitamine zelf te maken.
arabella2000 schreef:https://www.arzneiprivat.de/product/lop ... 11997.html
dee is volgens mij met hydroxocobalamine of niet?