Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kido schreef:Het gaat om de stof soort die gebruikt is de ene stof soort kan een lichaam slecht tot niet verwerken en op die manier heb je er du veel minder aan.
Dan sponsor je dus vooral de drogist ipv jouzelf ermee dus dat moet je goed nagaan zo heb ik maanden b12 geslikt van de drogist en mijn b12 zakte gewoon dus dat was nutteloos.
Kido schreef:De meeste met B12 problemen hebben een opname probleem in de maag/darmen en dan is een zuig tablet de oplossing.
Tevens heb je verschillende stof soorten dus jouw zinnetje een vitamine is een vitamine klopt niet.
Eigenlijk kan je het beste een hebben met adenosyl- en methyl versie erin maar beide zitten in Nederland niet in de spuiten maar wel weer in Duitsland.
Wel kan je deze twee in zuig tablet krijgen maar moet je goed zoeken naar de juiste en vaak zijn ze net wat duurder.
Die twee zijn goed opneembaar namelijk door het lichaam en kost minder energie vele andere stoffen moet het lijf eerst omzetten.
In Nederland zit er vaak Hydrocobamine in de injecties maar ook die heb je in verschillende versies.
arabella2000 schreef:https://www.arzneiprivat.de/product/lop ... 11997.html
dee is volgens mij met hydroxocobalamine of niet?