Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esther43 schreef:Dan ga ik inderdaad niet de goede kant op.. Ik heb net dan ook mijn eet dagboek van mijn telefoon verwijdert. Ik vind mezelf nog niet zo'n erg geval dat ik hulp hoef te zoeken, ik hoop dat ik als ik het negeer er gewoon vanzelf weer uit ''groei'' over een tijdje. Ik heb dit ook pas een half jaartje en merk ook echt dat het samen gaat met hoe happy ik ben. Als ik een hele leuke dag heb gehad en goed heb gegeten ben ik blij met mezelf en vind ik mezelf ook wel mooi, maar als ik niet lekker in mijn vel zit lijk het net of ik mezelf dan geen eten gun. Ik blijf hier sowieso wel mee lezen.
Esther43 schreef:ik hoop dat ik als ik het negeer er gewoon vanzelf weer uit ''groei'' over een tijdje.
Esther43 schreef:Ik heb nu een berichtje gestuurd naar novarum om mijn verhaal te doen en te kijken of ik nou hulp nodig heb of niet ... Misschien niet eens voor eten, maar ik zit al zo lang niet lekker in mijn vel, misschien moet ik gewoon een keer met iemand erover praten. Probleem is alleen dat ik niet kan vertellen waar ik niet blij mee ben