Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 17:24

@ CCCCC: hihi ik denk dat mijn schoonmoeder ook soms denkt: 'jee staan er nu weer allemaal bakjes in de koelkast'. Maar het is toch veel gezonder; en ik let er op dat ik alles netjes op eet (zoniet dan krijgen de paardjes er wat van, vinden ze ook heerlijk hoor in de zomer) en elke middag forcefeed ik mijn vriend wat fruit. Het is misschien niet spotgoedkoop, maar dat zijn koekjes en chips ook niet :+

Wel goed van jou dat je ook fruit eet op school, als ik de hele dag les heb vind ik plakkerige handen of lekkende doosjes soms zo'n heel gedoe. Volgend semester zal ik ook weer flink fruit meenemen :o

Flink zo Puchje! En tijdens de lunch wat tomaatjes, sla (ik doe altijd uit een zakje :+ ) en radijsjes/olijfjes bij de boterhammen vult ook aardig :) De eerste weken had ik wel zin in koekjes ofzo, maar als je dan zo hard moet shredden is het een beetje jammer om dan niet op jouw voeding te letten. En nu snoep ik met veel plezier gezond (hoewel ik na mijn avondmaal misschien een keertje ga zondigen vandaag :o )

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 17:24

cooper schreef:
Ik heb vandaag de eerste dag van level 1 erop zitten.
Eigenlijk had ik het me ernstiger voorgesteld, hoewel ik sommige momenten dacht: Dit lukt niet meer!
Doet goed dat er zoveel variatie is en je door die sit-ups ed nog de tijd krijgt om wat adem te halen, anders was ik doodgegaan denk ik :)

Lekker gevoel dat het helemaal gelukt is hè? Het fijne aan level 1 vind ik dat je het ergste na de eerste krachtsessie eigk al achter de rug hebt. Dat wordt in level 2 wel anders, ben ik bang!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 17:27

Oh man, ik had vandaag écht geen zin om iets te doen.. :O Maar net toch geshred!
Vanavond ook nog even naar de sportschool.
Mijn eten laat ik even voor wat het is, vrees dat ik gisteravond wéér ben afgevallen :\

En er kwamen trouwens mooie resultaten voorbij +:)+
Laatst bijgewerkt door Twaalf op 16-01-13 17:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 17:27

Sall schreef:
Raponsje schreef:

:') :*
Thanks!

En waag het eens de president van Amerika tegen te spreken. :D

Mrijn: Niet aan beginnen.
Dit is het zelfde principe als "eet 60 dagen niet en je zult zien je bent 2 kleding maten slanker - probeer dit dieet nu".

Je lichaam kan niet op sapjes leven en sporten. Dat is niet goed.
Natuurlijk val je daar van af omdat je lichaam een flink te kort heeft, zodra je weer normaal eet zit het er binnen no time weer aan en hoogstwaarschijnlijk heb je wat extra kilo's bovenop je start gewicht kado gekregen.

Kijk naar mijn foto, ik ben daar gekomen door gezond te eten en te sporten.
Maar je moet uiteraard niet verwachten dat je in een paar weken van wat extra kilootjes naar lean mean machine tranformeert.

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 17:28

Voor diegenen die het niet kunne laten om af en toe een koekje te eten... Op de site an Voedzo.nl staan heel gezonde alternatieven! Je moet wel een beetje van zelf bakken houden, maar dan maak je in no time heel erg pure en eerlijke koeken die je zonder schuldgevoel kunt eten.

Amaryllis

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 17:30

Ik heb level 1 gewoon gehaald :D Ik ben echt megatrots op mijzelf! *\o/* Ik kijk wel een beetje op tegen morgen, maar goed ik zie wel hoe ver ik kom in level 2 :)

EN niet onbelangrijk: de weegschaal zegt dat ik al 2 kilo kwijt ben :o

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 17:31

Raponsje schreef:
Mrijn: Niet aan beginnen.
Dit is het zelfde principe als "eet 60 dagen niet en je zult zien je bent 2 kleding maten slanker - probeer dit dieet nu".

Je lichaam kan niet op sapjes leven en sporten. Dat is niet goed.
Natuurlijk val je daar van af omdat je lichaam een flink te kort heeft, zodra je weer normaal eet zit het er binnen no time weer aan en hoogstwaarschijnlijk heb je wat extra kilo's bovenop je start gewicht kado gekregen.

Kijk naar mijn foto, ik ben daar gekomen door gezond te eten en te sporten.
Maar je moet uiteraard niet verwachten dat je in een paar weken van wat extra kilootjes naar lean mean machine tranformeert.

Lekker ding! Zal ik mijn foto ernaast hangen? Dan weet ik meteen weer welke weg ik nog te gaan heb :D En nu jij zwanger bent, is mijn excuus dat ik er al een kind heb uitgepoept straks ook al niet meer geldig -O- Ik heb je een PB gestuurd over een programma voor hierna? Heb jij tips?

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 17:31

Amaryllis schreef:
Ik heb level 1 gewoon gehaald :D Ik ben echt megatrots op mijzelf! *\o/* Ik kijk wel een beetje op tegen morgen, maar goed ik zie wel hoe ver ik kom in level 2 :)

EN niet onbelangrijk: de weegschaal zegt dat ik al 2 kilo kwijt ben :o

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Ben benieuwd naar je traiing van morgen. Doe je in geuren en kleuren verslag? Dan word ik nog wat extra bang :D

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 17:32

Op het krachttrainingsforum waren ze anders ook niet zo positief over de shred..
Raponsje, wat denk jij? :p

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 17:35

Zal ik doen Mrijn :D

@Saintelette waarom waren zij er niet positief over dan? Ben ik wel benieuwd naar :)

Ik kwam er tijdens het trainen wel achter dat ik veel te weinig heb gedronken, verzuurde als een gek :\ tussentijds even 2 grote glazen water gedronken en toen trok het (placebo :') ) wel wat bij

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 17:36

Pff en ik ben me toch beroerd al de hele dag.
Ontzettend misselijk - moe - pijn, de hele dag boeren die klinken als chewbacca.
Nee, charmant ben ik niet.
Als dit zo doorgaat zal ik ook echt niet zo strak meer zijn over een paar weken.

Dus na de bevalling als ik me weer lekker voel begin ik gewoon weer opnieuw.
Ik zie het als een uitdaging om tussen de luiers door weer strak te worden.

Echt als ik het kan, dan kan iedereen het.
Ik heb de discipline van een natte handdoek, het verschil is dat ik het mijn gewoontes heb gemaak.
Waardoor het normaal is geworden om altijd gezond te eten en te sporten en dus geen vervelend klusje meer is.

Toen ik net begon met fanatiek sporten was ik ook stijf van de spierpijn en wilde ik vaak stoppen of langs de mac donalds.

Een kracht trainingsforum is vaak voor mensen die vooral droog en gespierd willen worden.
Terwijl de shred bedoeld is om fit en strak te worden (ook meer spiermassa maar geen vrouwelijke bodybuilder).

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-13 17:36

Dag 14 is net afgerond :D die nekslingers trekken als een malle aan mijn rugspieren... Branden!
Zo stom, ik heb nooit gerookt (wel opgegroeid tussen de sigarettenrook) en met level 2 krijg ik gewoon smaak van tabak in mijn mond, bah :')

Marja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 17:38

Zo, dag 7 zit erop. Men, wat gaat dit topic hard... Vraag me af met hoeveel we nu aan het shredden zijn, volgens mij staat nog lang niet iedereen in de lijst van pag. 1.

Buikje en totaalgewicht beginnen (slowly but surely) af te nemen, ik zweet niet echt meer tijdens de workouts, dus ik denk dat ik maar (voor alle oefeningen behalve de front lift) wat zwaardere gewichten moet nemen dan m'n kilopakken rijst. *gaat op zoek in de keukenkastjes*

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 17:39

-O- Ik rook helaas wel, maar daar begin ik nu goed last van de krijgen. Laat dat dan vooral doorzetten, dan kan ik er misschien eindelijk mee stoppen.

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 17:40

hmmm.. ik als ex roker SNAK nu dus naar dag 14 Moo :')
hihihihi

Hier net dag 8 achter de rug
ging gewoon zonder slag of stoot *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-13 17:41

Hihi, het begon bij dag 12 al, Wen := Ik snap er niets van.... kom ook helemaal niet met sigaretten in aanraking!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 17:42

Mootje: Daar heb ik totaal geen last van :D

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 17:43

Nou... ik kan dus niet wachten op dag 12 nu :D
whahaha

Lijkt me heerlijk dat weer is te proeven :9

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 17:43

Ik ben al 2,5 maand gestopt met roken na 4 jaar gerookt te hebben. Tegelijkertijd op dieet gegaan om te zorgen dat ik niets aan zou komen. Ben zooo blij dat ik er vanaf ben!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 17:49

Het is al weer heel wat jaren geleden (geloof een jaar of 7/8) dat ik gestopt ben met roken en ik ben nog heel vaak blij dat ik gestopt ben. En ik was echt een verstokt roker ondanks mijn medische achtergrond. Gek genoeg is dat nooit de stok achter de deur geweest om te stoppen.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 17:51

Hebben jullie misschien andere opties voor (buikspier)oefeningen dan met gestrekte benen?
Ik zat alvast te spieken bij level 2 O:) en zag een twee oefeningen waarbij je je been/benen gestrekt moet houden.
En dat mag ik nou juist niet doen in verband met mijn rug -O-

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 17:56

CCCCC schreef:
Ik ben al 2,5 maand gestopt met roken na 4 jaar gerookt te hebben. Tegelijkertijd op dieet gegaan om te zorgen dat ik niets aan zou komen. Ben zooo blij dat ik er vanaf ben!

Knap hoor!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 17:58

Ik krijg ook soms last van mijn rug urselin, ik doe dan een gewone sit up en dan heb ik er geen last van.

Heb net de eerste dag van level 2 gedaan en ik vond hem nog best 'meevallen'. Iig niet zo erg als hier gezegd wordt :))
Kreeg wel enorme steken in mijn zij tijdens een cardio oefening dus ben toen even gestopt minuutje later weer opgepakt.

Ik kan degenen die nog gaan beginnen aan level 2 trouwens aanraden niet(s) teveel te eten vor je begint! Anders ga je geheid steken krijgen.

Ik heb nu erg last van mijn handen en polsen doordat je zoveel in de plank/push up positie moet, doe ik iets verkeerd of heb ik gewoon slappe polsjes? :D

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 18:00

Ik weet niet welke oefeningen dat zijn, Urselin, maar zou dat eventueel ook niet kunnen met je voeten op de grond?

Mrijn schreef:
Voor diegenen die het niet kunne laten om af en toe een koekje te eten... Op de site an Voedzo.nl staan heel gezonde alternatieven! Je moet wel een beetje van zelf bakken houden, maar dan maak je in no time heel erg pure en eerlijke koeken die je zonder schuldgevoel kunt eten.
Oeh, ik hou wel van koekjes en bakken! Ga eens even kijken :D

Zo, dag 7 zit er hier ook weer op. Heb het idee dat ik me vandaag nog een beetje extra heb ingespand, en dat voelt goed! Heb het nu ook wel erg warm, maar kan ook komen doordat de verwarming wat hoger stond. Nu even snel douchen, dan nog even gezond snacken en dan kijken of ik door de sneeuw veilig bij karate kan komen, gaan we daar ook nog wat beweging er achteraan gooien!

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 18:00

Ik heb ook last van m'n polsen hoor! Maar volgens mij moet je steeds goed opletten dat je je pols niet te ver 'doorklapt'. Of anders op je vuisten, las ik ook nog ergens dat dat kan.

Ik ga zo dag 2 doen level 2!