Annash schreef:Ik zag op de vorige pagina vragen voorbij komen over of zulke filmpjes en foto's wel echt zijn. Een kennisje van mij uit Canada heeft dit gedaan (wel in combi met een dieet, welke weet ik niet) en is echt enorm afgevallen. Zij was duidelijk echt te zwaar. Ik vind het onwijs knap wat ze heeft bereikt en door haar ben ik dit nu weer gaan doen, zeker toen ik het topic zag.
Als je echt enorm resultaat wilt dan zul je 30 dagen clean moeten eten.
Dus alleen mager vlees - geen frietjes - geen glazen cola etc.
Daarnaast zul je ook extra proteine moeten eten (groeien je spieren sneller = dus sneller en meer resultaat.
@ Dorus: Tijdens elke oefening dien je je spieren aan te spannen.
Bij bijvoorbeeld sit ups is het niet de bedoeling dat je jouw spieren pas aanspant wanneer je bijna niet meer omhoog komt, je houd ze de hele tijd aangespannen.
Net zoals je bij Squats en lunges ook altijd je buik aangespannen moet houden.
Nerooo: Tegen hangend vel raad ik jou aan om zoveel mogelijk kracht training te doen.
Met kracht training trek je het zo strak als het kan.
Wanneer je echt veel afgevallen bent heb je wel wat loshangend vel waarschijnlijk maar een stuk minder dan wanneer je veel aan cardio zou doen.
Voor degene die vroeg of buikspieroefeningen zin hadden als je wat vetjes had:
Ja. 
Door spieren te trainen word je spierpercentage hoger hoe hoger je spierpercentage hoe meer je in rust verbrand.
Door meer spieren te krijgen gaat je lichaam zelf dus het vet "aanvallen" waardoor het als je lang genoeg gezond eet en blijft sporten verdwijnt en je dus spieren zult zien.
Het is alleen niet zo dat je als je wilt afvallen zelf kunt kiezen waar je afvalt.
Voor het nieuwe topic misschien toch een HK maar dat we alle ontopic berichten altijd vet drukken?