Dan zijn aardbeien en bananen zoooo lekker bij elkaar
Of misschien iets met kwark én fuit = vitaminen én proteïnen.
Wel een goed idee overigens!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en dat bevalt goed. Verder wel een tanktop aan. Maar ik doe het in de woonkamer waar de verwarming uit staat. Moet na de workout ook meteen een vest aantrekken anders ga ik het op mijn spieren voelen. 
). Dan kan je de hele week uitkijken naar dat wat je voor ongezonds wil wegwerken en als het dan weekend is, is het of opgegeten door een familielid/huisgenoot/..., of je hebt er geen zin meer in, of het smaakt heeeeerlijk.

Dan doet mijn heup ZO'N zeer he. Ik krijg m'n rug dan ook no way recht. Iemand tips hiervoor?
)
Maar hè, het werkt!

GELUKT! Cardio gaat lekker nu, kracht voornamelijk met armen is dramaaaa. Benen en buik gaat ook al lekker!Annash schreef:Ik zag op de vorige pagina vragen voorbij komen over of zulke filmpjes en foto's wel echt zijn. Een kennisje van mij uit Canada heeft dit gedaan (wel in combi met een dieet, welke weet ik niet) en is echt enorm afgevallen. Zij was duidelijk echt te zwaar. Ik vind het onwijs knap wat ze heeft bereikt en door haar ben ik dit nu weer gaan doen, zeker toen ik het topic zag.

Alleen in mijn rechterschouder maar dat zat voor de eerste sessie er ook al
Op naar sessie 2 vanavond!
Vooral in mijn rechterbeen
Het linkerbeen is veel minder. Nu herinner ik mij dat ik dit op de sportschool ook een keer had......
Wel handig want dan zie ik het ook veel beter
beetje in mijn benen. Vooral mijn rechterkuit
Fiffill schreef:Nou, ik heb anders wel spierpijn hoorbeetje in mijn benen. Vooral mijn rechterkuit
Zo stom is dat! Traplopen is hier ook wat moeilijk idd en zolang ik maar gewoon een beetje stil blijf zitten is er niks aan de hand.
Maar dat wordt denk ik toch na het badmintonnen
Als vriendlief onder de douche staat kan ik snel even dagje 2 doen