Fijn dat je je goed voelt, dat is veel belangrijker dan de cijfertjes!

Welke lessen hebben jullie allemaal?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lente schreef:Zie mijn post boven jeveel hier die daar ervaring mee hebben.
_MG schreef:Mag ik me hier ook weer melden? Ik heb in het vorige deel ook een hele tijd mee gekletst. Vorig jaar in de zomer vakantie ben ik begonnen met hardlopen. Ik gebruikte het als een manier om met mijn (extreem negatieve) stress en emoties om te gaan (hoop ellende ivm school waardoor ik door de bomen het bos niet meer zag). Ik heb in het hardlopen een hele fijne manier gevonden om op een gezonde manier met mijn negatieve energie om te gaan. Eind juli/begin august ben ik op eigen houtje begonnen, maar al gauw was ik overgestapt naar Start To Run. Ik heb dit tot les 10 zoiets gerend, maar een aantal lessen dubbel gepakt omdat ik tussendoor wel eens een weekje uitviel. Sinds afgelopen zomer werk ik in het weekend in de bediening van een restaurant waar ik elke zaterdag en zondag heel veel moet lopen, daarom ga ik eigenlijk alleen door de week hardlopen. Vorige week heb ik weer de eerste drie lessen van start to run gedaan, maar helaas ligt sinds gister weer een dik pak sneeuw hier (20-30cm). Ik hoop dat die tegen het begin van volgende week weer verdwenen is zodat ik weer lekker aan de slag kan! Mijn doel is het om in de zomer toch echt de vijf kilometer te kunnen doen