[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 16:18

CCCCC schreef:
ajockeydream schreef:
@CCCCC wandelen kan ook niet ?

Wandelen kan wel, maar ik woon buitenaf aan een 60 weg zonder fietspad en geen verlichting. Dus misschien niet heel slim, haha.

Zeker niet omdat er bij de lunterse weg vanaf Kernhem een 16 jarig meisje is verkracht laatst, de man kwam uit Lunteren.. zou dan niet graag buiten wandelen op zo'n weg, nee. :=

Sterkte met je elleboog!

Liin

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 16:21

brrr ik vind het al eng om in de wijk savonds alleen te lopen haha.

hier weer heel veel gesnoept vandaag :(
vanaf 2 uur nu niks meer, ik wil alleen nog avondeten en verder niks proberen. em dan vanaf morgen echt streng niet meer snoepen, schok me dood vanochtend op de weegschaal, 12 kilo zwaarder dan voor de zomer (en dus voot de medicijnen)

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:51

ik woon midden in de polder. ik durf ook niet in het donker op pad. op de fiets nog wel, maar lopend voel ik me altijd zo kwetsbaar. als ik in het donker aan het fietsen ben, en ik denk dat ik iemand engs zie, dan ga ik altijd gouw met mijn moeder bellen.
dus, ik ga als het al donker is, echt niet meer een lang stuk wandelen alleen. als een vriendin meegaat dan durf ik het wel, maar het wordt nu steeds kouder brrrr.

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:53

Liin schreef:
brrr ik vind het al eng om in de wijk savonds alleen te lopen haha.

hier weer heel veel gesnoept vandaag :(
vanaf 2 uur nu niks meer, ik wil alleen nog avondeten en verder niks proberen. em dan vanaf morgen echt streng niet meer snoepen, schok me dood vanochtend op de weegschaal, 12 kilo zwaarder dan voor de zomer (en dus voot de medicijnen)

Welke medicijnen slik je? :)
Ik heb risperdal gehad, die is berucht vanwege de gewichtstoename die je erdoor krijgt.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:54

Ik had een zwak momentje, heb een stukje kaas gegeten. ( :') )
Maar ga straks een uur naar de Zumba dus dan verbrand ik dat weer. Hopelijk. :+

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:56

Succes. :)
Ik heb wel een goede dag, niets gesnoept. Vier boterhammen en een mandarijn op. :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:59

Netjes!

Ik lust nooit veel boterhammen. Heb er aan een 's ochtends en 's middags wel genoeg voor de hele dag, zonder tussendoortjes.
Als ik straks weer normaal ga eten wil ik met crackers gaan werken van Lu (heb ze hier in de keuken staan, zijn lekker) met kaas er op, heerlijk. Dat vult ook erg goed bij mij. Het lastigste zal worden in de ochtend, dan heb ik heel weinig eetlust.

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:59

hannahaapje, netjes gegeten!
ik heb mirtazapine, staat niet heel erg bekend om gewichtstoenamen maar het kan wel. nu ben ik er erg gevoelig voor, sowieso voor alle bijwerkingen (heb ze dan ook bijna allemaal gehad) dus niet fijn

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 19:47

Ik heb ook een prima dag. Vanmorgen 3 knäckebröd, als lunch 2 broodjes en 2 gekookte eieren en vanavond kip tandori gehad. Morgen weer wegen, ben benieuwd. Hoewel
Ik me netjes aan dieet heb gehouden, voel ik me vandaag dikker.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 19:54

Ik maakte net de fout om op de weegschaal te gaan staan thuis, maar had me daar niet eerder op gewogen dus weet niet of deze correct ingesteld staat.. Als ik deze moet geloven ben ik niks afgevallen sinds mijn laatste weegmomentje. :+ Maar ik wacht braaf af tot de volgende.

Ik heb om 8 uur de proefles Zumba, ben heel benieuwd. Is superdicht bij mijn thuis dus ik kan er makkelijk te voet heen.

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 20:02

Veel plezier bij Zumba Roosch, hoop dat je het leuk vindt :).

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 20:06

Dankjewel!
Ik heb al eens eerder Zumba gedaan en dat vond ik wel leuk, maar het kan leuker met een goeie instructrice etc. Hoop dat dit het geval is!

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 20:12

Zumba, haha ik heb het 1 keer gedaan, maar kon echt niet meekomen. En de bewegingen kon ik ook niet allemaal, wat een hel haha
Succes

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 21:02

Ik heb het op de Wii! Ook zeer handig :)

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 21:10

Ik heb de Ea active sports op de wii (sportschool is niets voor mij). Van de week weer begonnen....ik voel nu spieren waarvan ik niet meer wist dat ik ze had :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 23:32

Het was leuuuuuk maar zwaar! Maar morgen spierpijn. :')
We gaan 2 keer per week.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 23:47

Mooi dat het leuk van Roosch.

ik denk dat je dansen (zumba is soort dansen) niet in 1 x leert en daar wat vaker voor moet gaan misschien liin?

Telt gordijnrails ophangen ook als sport? Ik vind van wel haha. Avond gymnastiek weer gehad. Ik ga slapen :D

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 09:53

600 gram aangekomen! Snap er helemaal niks van. Drink alleen water en thee, en keurig 2 fruittussendoortjes en volkorenbrood en volkoren knackebrod met mager beleg. Voel me nu echt wel even rot!

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 10:17

Eet je misschien te weinig? En beweging?

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 10:21

Vocht vasthouden?

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 10:35

Ik denk niet dat ik te weinig eet, ik voel me prima en heb geen hongermomenten. Ook van vocht vasthouden merk ik niet veel, loop best vaak naar de wc en geen volle enkels ofzo. Ik rij dagelijks paard en mest dagelijks 3 stallen, ook fiets ik 4x per week 10km en wandel ik nog dagelijks een half uur tot 3 kwartier met mn hond. Ik ga vanaf vandaag een voedings- en bewegingsdagboek bijhouden, zodat ik het op papier heb. En als het afvallen niet wil lukken, maar naar een diëtist.

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 11:01

wat naar! lijkt me dat je wel goed bezig bent!

en inderdaad zumba moet je leren met als dansen, helaas vind ik het daar niet leuk genoeg voor, ga dan liever een rondje skeeleren vandaar dat ik maar 1 keer ben geweest

vanochtend begonnen met 2 plakken roggebrood
net een appel
en nu wachten tot het tijd is voor middag eten (2geroosterd brood met 2 gekookt ei)
en daarna lekker de rest van de dag buiten met de paarden bezig.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 11:04

Balen Uppojono. Wel volhouden hoor!

Ik heb even zitten zoeken en heb 2 scholen in mijn buurt gevonden die het aanbieden zonder compleet Abbonement, maar gewoon met strippenkaart. Bij beide kan je een gratis proefles volgen. Ik ga mij daar maar eens voor opgeven en kijken welke het beste bij mij past.
De tijden zijn wel lastig, of het is overdag, of net na werktijd, of tijdens de rijvereniging... Maar goed, eerst eens proefdraaien.

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 12:47

Misschien moet je ongesteld worden, Uppojono? Daarvoor zijn vrouwen weleens iets zwaarder. Volhouden hoor, misschien is die 600 gram toeval en is 't er morgen weer af.

Ik ben mijn dag begonnen met bananenkwark. :P

Worden jullie ook hongerig van cola light? Ik had gister 1,5 liter op ( :') ja, ik weet hoe slecht het is, maar er zit toch niks in en ik vind het heel lekker), en toen in m'n bed kreeg ik me toch een honger. :o Maar ik ben er niet uitgegaan want m'n bed was lekker warm.

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 12:52

Je komt toch ook eerst aan voordat je afvalt ? Dat is de opbouw van spiermassa, daarna vermindert het vet pas. Althans, dat is wat ik er van weet B-)

Wel vol blijven houden ! :(:) ondanks dat dit even een dikke tegenslag is.

Wat betreft light dranken B-)
http://www.voedingswaardetabel.nl/voedi ... el/?id=502