Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jiwa schreef:Wat ervaar je dan, met zo'n rebound?
Jiwa schreef:Wie van jullie hebben er trouwens ervaring met Concerta?
Een vriend van mij heeft erg goede ervaringen (begin was alleen naar) maar nu 0,0 eetlust.
TinekeHorses schreef:Heeft iemand ervaring met het 'medicijn' Prirnactiv of Primactiv?
Ik las net in dit artikel er een stukje van: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aan ... eling.html
Citaat:Ik gebruik het in noodgevallen (zoals tentamen week ) nog wel eens. Maar iedere keer vraag ik me dan weer af hoe ik in godsnaam een jaar met dat rotgevoel rond heb kunnen lopen.....
Embe schreef:Citaat:Ik gebruik het in noodgevallen (zoals tentamen week ) nog wel eens. Maar iedere keer vraag ik me dan weer af hoe ik in godsnaam een jaar met dat rotgevoel rond heb kunnen lopen.....
Uhm, hoe kan het komen dat je daar dan een jaar mee loopt? Was je niet onder behandeling van een arts/psych? Ik krijg de indruk dat juist dit soort dingen in de gaten worden gehouden, zeker in het begin met instellen. Het kan wel zo zijn dat je de verkeerde hoeveelheid hebt...![]()
Sammyy schreef:Hm, vind het wel typisch dat je dit zegt, want mijn psychologe die me destijds behandelde ( zat er eerst voor de depressie daar ), vertelde me dat het een hoog niveau was wat ik scoorde ( iig, dat is wat ik me er van herinner ) waardoor de buiten wereld hier weinig van mee kreeg, en ik zelf meer tegen de moeilijkheden op liep. En dat klopt ook wel. Heel veel mensen snappen niet dat ik met die dingen allemaal worstel. Ze zien niks aan me, ze merken ansich niks aan me. Pas als je geregeld met me omgaat, merk je pas dat ik "anders" ben zeg maar.
Menino schreef:Ooh jeet wat een nare situatie zeg. Snap wel dat je niet zomaar, als (aankomend, thuiswonend) student 110 euro kan ophoesten. Zou ik ook niet kunnen... pffff.... Wou dat ik er iets zinnigs over te zeggen had maar dit is gewoon het hele nare van verzorgpaarden.
Wel heeeeeel vet dat je naar Aus gaat. Ik ben er toen ook heen gegaan met dezelfde insteek als jou
't is een supermooi land![]()
Ik kan je ADD'er wel aanraden om goed op je portomonee, paspoort en mobiele telefoon te letten en ook de data dat je met de bus reist nog effe een keer nacheckt voor je bij de bushalte staat *proest*
rensiepensie schreef:Ik vind het juist een voordeel dat mensen de ADHD vaak snel doorhebben. "Wat ben jij druk/chaotisch/afwezig zeg!" De AD(H)D maakt het me wel moeilijk af en toe, maar de problemen waar ik in verzeild raak door mijn persoonlijkheidsstoornis zijn veel heviger, en niet te begrijpen voor buitenstaanders. "Wat is zij arrogant/ Vol van zichzelf/ Egoïstisch" en daarnaast het ongepaste gedrag wat ik vertoon waar ik mijn eigen glazen mee ingooi en waar ik me achteraf vreselijk voor schaam. Het klopt wel dat het beeld dat mensen van mij krijgen vaak anders is dan wie ik echt ben wat dat betreft. Terwijl de ADHD niet zo moeilijk te ontdekken is.