Hier net les 9 gelopen, ging makkelijk ondanks dat ik een week niet gelopen heb. Wel drijfnat geregend, was nog niet de deur uit en het begon te regenen. Gelukkig loop ik in het bos dus heb ik nog beetje beschutting vd bomen.
Zo vaak ligt er geen sneeuw. Ik moet dan de eerst een stuk voorzichtig lopen en verderop wordt er wel gepekeld, geen probleem dus.
ais
Geplaatst: 26-08-12 21:15
Opletten waar je loopt Ik heb ipv hele handschoenen, halve gebruikt afgelopen winter. En een muts komt niet snel op m'n hoofd, denk dat ik die dus ook niet gebruikt heb
Oeps moest eigenlijk uiterlijk vandaag gaan hardlopen.. Brak dagje achter de rug maar morgen ben ik vrij, dan even goed maken dus..
Net weer even bijgelezen ook. Heb ook nog nooit in de winter hard gelopen! Lijkt me ook best lastig als het zo vroeg donker wordt en ik na m'n werk nog wil hardlopen, dan ga ik niet de onverlichte routes nemen die ik nu altijd loop..
Eventjes bijgelezen, sommigen die dapper met dit weer buiten gingen lopen, knap hoor! Hier in het oosten des lands stonden sommige straten gewoon echt blank
Ga zometeen eventjes lopen, volgens mij alweer lesje 15.. Yay!
Ik heb besloten maar niet te gaan lopen. Mijn knie voelt helemaal warm aan, dus ik vermoed dat er een ontsteking in zit. Gelukkig hebben wij altijd diclofenac in huis en heb ik daar eentje van genomen. Hopen dat de ontsteking snel weg is, en dat ik dan morgen kan lopen.
Hier enorme spierpijn in mijn kuiten. Heb gister en eergister gewerkt (bediening in een restaurant) en het was ongelofelijk druk. Misschien niet zo verstand geweest om dan nog te gaan hardlopen
MG: bij mijn sportschool adviseren ze even een kwartiertje te gaan fietsen na een grote inspanning en spierpijn in je kuiten, dat is beter dan hardlopen.
Ik ging ook ooit de dag na bootcamp 5 km hardlopen, nou de volgende dag kon ik niet op of neer!
tylando
Geplaatst: 27-08-12 10:08
Mijn vriend had ook een ontsteking in kuit van het lopen! Tegenwoordig slikt hij magnesium en het gaat bijzonder goed! Ik slik het ook al een aantal jaar , omdat het ook verzuring van je lichaam tegen gaat! sindsdien heb ik al veel minder rugklachten! Heb het aan huisarts gevraagd en die zei ook dat magnesium slikken heel goed is voor als je gaat sporten.
_MG
Geplaatst: 27-08-12 10:08
Okee, goed om te weten, Wanted! Ga gelukkig vaak met de fiets naar stal, dus dat komt goed
Janine1990
Geplaatst: 27-08-12 10:15
Nueve schreef:
Allebei maar beter eventjes rust, inderdaad. Vooral je knie moet je echt niet forceren.. Dan kun je nog veel langer niet lopen
Nee inderdaad, maar ik heb hier wel vaker eventjes last van (een dag of 2 meestal), en dan is het ook weer spoorloos verdwenen... Super irritant... Maar ik zal als ik ga lopen wel even een kousje om m'n knie doen.
Vraagje! Hoe merk je dat uit je hardloopschoenen de demping weg is? Bijvoorbeeld doordat ze oud zijn of al veel kilometers gemaakt hebben. Weet iemand dat?
Het lopen (zelfde afstand) ging me veel minder makkelijk af en ik kreeg pijn in mijn voeten.
Resfeber
Geplaatst: 27-08-12 13:56
Goede middag allemaal! Gelukkig is het nu een lekker weer, ik ga me zo klaar maken voor de 12km. Ben benieuwd.
Judie
Geplaatst: 27-08-12 14:28
Balen van de blessures dames! Mijn voet is weer hersteld denk ik (had onderaan m'n voet vorige week wat last?) Magnesium wordt ook wel eens als supplement aan (sport)paarden gevoerd toch? Geeft iemand van jullie dit aan haar paard??
Ikzelf heb net les 20 (2006) gelopen. Dat was wel even wat anders dan de lessen hiervoor! Maar het ging lekker en heb het goed vol kunnen houden, jeej!!
tassie73
Geplaatst: 27-08-12 14:43
Ik ga vanavond voor les 7 starten.....pffff als ik jullie hier allemaal al zie met les 20 enz.....kan ik me niet voorstellen dat ik dat ga volhouden......maar het gaaaaat me lukken !!!