Fleur vervelend van de kat zeg
maar kan jij ook niks aan doen! Is hij niet naar zijn eigen huis? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar kan jij ook niks aan doen! Is hij niet naar zijn eigen huis? Djesseka schreef:Fleur, gefeliciteerd meid! Ik snap wel dat je wat overdonderd bent en je even niet kan concentreren, hihi. En wat naar van die kat, zeg. Heb je de dierenambu al gebeld? Dat is wel ff heftig om te doen, maar dan kan je dat in ieder geval uitsluiten.
Nell_ schreef:Fleur vervelend van de kat zegmaar kan jij ook niks aan doen! Is hij niet naar zijn eigen huis?
. Weet niet of je trouwens op zoek was naar gerookte makreel, maar de vacuum verpakte variant ervan mag je niet hebben als je zwanger bent ivm lysteria bacterie. Maar ik weet natuurlijk niet of ze die dingen bij jullie vacuum verpakken
.
.
Mer1980 schreef:Zo, ik zou mij ook graag hier willen melden....
Ik ben M erilyn (de meesten zeggen Mer), 31 jaar, woon samen met Alex, 37 jaar. Het is ons eerste kindje... Niet gepland, maar wel gewenst. Ik ben nu 10 weken + 1 dag zwanger.
Zelf moet ik nog erg wennen aan het idee. Ik en mijn partner zijn nog maar 6 maanden samen. Nu is het zo dat we wel al samenwonen en dat als het allemaal goed gaat we aan kinderen wilden beginnen over 1 1/2 a 2 jaar, echter is het allemaal wat versneld, doordat ik 1 x de pil een dagje te laat heb genomen. (ik slik de pil al vanaf mijn 16e!)
Ik heb er erg veel last van, ben zeker 5 kilo afgevallen (kon ik best missen, maar de timing is wat ehhh beroerd), nu door de Emesafene tabletten hou ik nu alles redelijk binnen. Alleen de ochtend doorkomen is nog lastig en door een warme douche blijf ik ook snel braken. Nu roept iedereen dat het na week 12 wel over is, echter zie en hoor ik heel vaak engere verhalen dat het dus nog veeeeel langer kan duren.
Ook mijn toch al riante voorgevel is exponentiëel gegroeid. Zit nu op cup F....
Ik lees al een tijdje mee, maar mijn moeder en zusje zitten ook op bokt en ik wilde het nieuws pas delen met de rest van de wereld als ik mijn eerste echo had gehad en het mijn naaste familie had medegedeeld. Dat is afgelopen week gebeurd en iedereen reageert erg positief.
Ik heb het hele topic gelezen en als ik welkom ben zal ik ook zoveel mogelijk proberen te reageren.
Groetjes Mer
.

Fijn.... StormTitan schreef:Hebben jullie ook dat je soms gewoon twijfelt of je de baby wel voelt?? Ik word soms echt gek van mezelf, ik weet dat de kleine er is maar ben gewoon soms zo bang dat er wat mis isDat ik twijfel of ik de kleine wel voel!!
Fleur1984 schreef:wel, bij mij was het ook een goedkope test van kruidvat
Goh, ik kan het toch nog niet geloven hoor!
Toverbal schreef:@Joanne1987, Goed zeg dat je dat zo goed kunt aanvoelen.
@Mayflower, Welkom!
@Friemel, wat een eisen voor een kinderwagen, zwanger zekerhahahaha. Wij hadden een complete Quinny Freestyle voor 50 euro via marktplaats, een blauwe helemaal mooi en echt alles erbij.
@Zahlina, spannend!
@Rinske, weet niet precies wat voor box je zoekt, maar je zou ook eens kunnen kijken bij een kringloppwinkel, "het Goed". Als je dat bij jullie in de buurt hebt. Je kan daar echt hele leuke dingen tegen komen.
@CU. mooie babykamer zeg!
Wat geven mensen een hoop geld uit zeg voor een babykamer. Ik heb nog een wit ledikant en commode van Fenna en daar gaat onze tweede ook in. Heb ik toen over genomen van kennissen voor 125 euro, met ook nog 2 bakken kleding erbij.
Nu maken wij een Woezel&pip kamertje met wit en blauw. Wil wel graag bijpassend beddengoed en een hemeltje van woezel&pip.
En groot nieuws: Wij krijgen een jongen!!!!!!!!! hahahaha.
Eindelijk! de meidenvloek is doorbroken hihihi![]()
Mijn oma krijgt na drie dochters, 5 kleindochters en 2 achter kleindochters, haar eerste achter kleinzoon!
Ben zo blij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nell_ schreef:Die luiertas is wel erg leuk friemel!

Oeps
Hahaha...
En idd niet alles nieuw. (nu heb ik een lieve zus die nu een meid van 1,5 heeft, dus daar kan ik vast wat van overnemen wat er dan nog tegen die tijd is. En anders wel bij vriendinnen ofzo vandaan
)
)

ja dan weten we dat ook maar weer he hihi