Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 12:22

shantal schreef:
Ok is goed :D

Aaah das wel balen als ze het geen niet meer hebben wat je wil,maar idd netjes dat ze toch een ander product voorstellen.

Idd :D . Nou is het verschil maar klein, volgens mij is alleen de bronzer iets lichter?

shantal

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 12:25

Ok, heb geen idee eigenlijk hihihi
Ken de kleurtjes niet uit me hoofd :D

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 17:33

Leuke stash Plien!

Mijn Illamasqua blushers zijn vandaag al aangekomen! Super snel :D Zal morgen of overmorgen beginnen met uitzoeken en foto,s maken. Denk dat ik zometeen mijn makeup eraf haal om ze uit te kunnen proberen.

Heeft iemand ervaring met de body en face foundation van MAC? Hij lijkt me fijn om er bij te hebben en dan te mengen met een normale foundation of BB cream. Volgend jaar maar even een dagje shoppen in Groningen plannen. Er staan nog meer spulletjes op mijn lijst.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 20:41

Heeft een van jullie een chubby stick? Ik heb whole lota honey besteld :o En nu voorlopig weer een koopverbod tot ik in Groningen kom.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 20:48

Vrij- of zaterdag misschien even langs de kruidvat, want ik wil nog steeds de gouden eyeliner van Catrice. :) Heeft iemand hem misschien al ergens zien liggen (Precision Eye Pencil in de kleur goud)?

Mijn ontstoken oog word langzaam aan al iets rustiger, meer hoop dat ik met kerst dus weer volop make-up op kan! Werkt rozenwater ook tegen een ontstoken ooglid? Dit dacht ik eens gehoord/gelezen te hebben maar ik weet het niet meer zeker.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 20:59

Waarom ga je niet naar de dokter voor een zalfje oid? Of is het niet zo erg meer? Wil morgen ook even bij de KV kijken. Zag gister een super mooie kerst look met 2oogschauws van essence. Kan hem alleen niet meer vinden op internet -O-

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 21:49

Weet iemand nog een goeie mascara die ze bij de kruidvat hebben? Ik heb die roze/rode van maybeline gehad maar die vond ik heeeeeel erg dekkend in een keer

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 21:51

^^ moet hij juist dekkend zijn of juist subtiel?

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 21:54

Subtiel, maar ik heb al 3 mascara's gekocht die subtiel moesten zijn en die waren alleen een beetje erg droog... Zeg maar er kwam niks vanaf en hij droogde te snel waardoor er meteen van die korreltjes onder m'n ogen vielen

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:05

Deze is heel subtiel. Hij separeert de wimpers mooi en de mascara blijft lang goed.
Afbeelding
Zelf doe ik altijd de colossal erover voor dikkere en langere wimpers.
Edit: je moet niet de waterproof nemen want die krijg je er amper af.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:07

Masterpiece Max van Maxfactor blijft mijn favoriet!

Glossi, zo erg is het niet meer (het trekt bij mij altijd snel weg). En daarnaast heb ik stiekem een beetje een hekel aan huisartsen, vooral het feit dat ik er eerst helemaal heen moet en moet wachten enzo.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:09

Afbeelding

Die zwarte en gouden zijn ook subtiel zijn van max factor.
(krijg net niet terug gebladderd naar me eigen post waar ze staan,staan de namen bij)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:17

Die zwarte is fijner vind ik. Die gouden komt teveel mascara mee uit op het borsteltje. Die heb ik 2x gehad maar vind hem daardoor niet fijn.

Eveline is ook wel heel fijn. Heb daar nu ook een van liggen. Eigenlijk vind ik die beter dan die roze van mijn plaatje en die zwarte en gouden van Shantal. Waar heb jij die gekocht Shantal? Online? Die van mij zat in een beautybox.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:20

Ik heb de mijne idd online gekocht voor 4,95 verzendkosten voor de rest GRATISSS!!
Maar ik vind die eigenlijk ook het fijnste,maar gebruik eigenlijk heel veel de colossale gele van maybeline (smokey eye)
De rest ligt hier eigenlijk te niksen of als reserve hihihi

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:27

Hallo dames, ik heb morgen en zaterdag een feestje maar ik weet niet goed hoe ik mijn ogen moet opmaken. Normaal gesproken doe ik alleen wat mascara en soms een beetje oogpotlood op. Ik ben benieuwd of jullie misschien wat tips hebben qua oogschaduw ofiets. Om een beeld te krijgen hier een foto, http://6.media.hyves-static.net/1133289 ... 89765.jpeg.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 01:00

Glossi schreef:
Heeft een van jullie een chubby stick? Ik heb whole lota honey besteld :o En nu voorlopig weer een koopverbod tot ik in Groningen kom.

Nee, maar ben benieuwd hoe die zijn dus laat het even weten! :P Bij de ici paris zijn ze nu geloof ik ook maar rond de €10 ofzo, dus dan is het ook nog te proberen voor een keer. :D
Leuke stash trouwens Paulien! Leuk om te zien wat voor make-upjes andere mensen hebben. :) Denk dat ik de mijne dit weekend ook maar eens op de foto ga zetten.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 09:16

Ik ben ook wel benieuwd naar de chubby sticks! Staan op m'n wishlist :j.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 16:10

Hoelang duurt het voor je iets binnen hebt van Alice&Jo?

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 16:23

emr schreef:
Hallo dames, ik heb morgen en zaterdag een feestje maar ik weet niet goed hoe ik mijn ogen moet opmaken. Normaal gesproken doe ik alleen wat mascara en soms een beetje oogpotlood op. Ik ben benieuwd of jullie misschien wat tips hebben qua oogschaduw ofiets. Om een beeld te krijgen hier een foto, http://6.media.hyves-static.net/1133289 ... 89765.jpeg.

Ik zou een rustige kleur nemen, roze, beige... misschien goudkleurig.
Een heel dun lijntje eyeliner, maar echt dun (gewoon op de wimperlijn (?)) en oogpotlood onder het oog, ook heel dun.
Dus geen overdreven mascara of donkere/felle kleur :)

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 17:39

oeps dubbelpost met die hieronder
Laatst bijgewerkt door Aight op 20-12-12 17:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 17:39

zooooooo, tijd voor mijn mini-stash :') ik heb niet heeeel veel grote merken, maar eerlijk gezegd vind ik vaak de foundation van catrice het fijnst, ik heb namelijk echt een super lichte huid en ik houd niet van té dekkende foundation :)

foto nr. 1: foundation en concealers
Afbeelding
van links naar rechts - boven naar beneden
1. garnier pure active roller
2. l'óreal - lumi magique foundation
3. catrice - infinite matt foundation
4. catrice - ultimate moisture
5. clinique - anti-blemish solutions (groene oogconcealer)
6. catrice - matt mousse
7. essence - stay concealer
8. maybelline - concealer
9. issima - concealer
10. hema - groene concealer
11. max poeder foundation

foto nr. 2: primers and base make-up
Afbeelding
1. catrice - prime and fine
2. l'óreal - primer
3.4.5. Gosh - velvet touch primers
6. catrice - eye shadow base
7. gosh - velvet touch lip primer
8. gosh - velvet touch eye primer
9. essence - base shine
10. hema - make up base

foto nr.3: eyeliners en oogpotloden
Afbeelding
1. hema - liquid eyeliner
2. max - gel liner
3. maybelline - gel liner
4. NYC - liquid eyeliner (met zon hard staafje)
5. essence - 2 in 1 eyeliner pen
6.7. hema/miss helen - uitdraaibaar oogpotlood
8. merk? - groen oogpotlood
9. casualle - kohlpotlood
10. miss helen - wit kohlpotlood

foto nr. 4: mascara's
Afbeelding
1. nivea - max volume
2. catrice - the giant
3. maybelline - one by one
4. maybelline - pulse perfection
5. YSL - blauwe/groen/turquoise mascara

foto nr. 5: poeders
Afbeelding
1. guarlian pearls (of hoe je dat ook schrijft) <3
2. ???? - enorm glimmende bronzer
3. TCW - bronzer
4. DA - powder

iemand die ik ken werkt in de make-up industrie dus ik krijg vaak van die testertjes/proefverpakkingen *\o/*

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 17:58

Leuke stash hier boven :)
Die 10. hema - make up base doe je die nou onder je foundation,of is deze ook voor je ogen?

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 18:01

ik gebruik hem momenteel ook voor mijn ogen, vooral omdat ik de textuur wel fijn vindt en het mijn eyeliner en groene concealer de hele dag goed laat zitten

en zoiezo voor onder mijn foundation :)

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 18:06

Ok dus het kan voor beide dus :)
Ik heb zelf de make up base van de kruidvat.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:02

Loose schreef:
Glossi schreef:

Nee, maar ben benieuwd hoe die zijn dus laat het even weten! :P Bij de ici paris zijn ze nu geloof ik ook maar rond de €10 ofzo, dus dan is het ook nog te proberen voor een keer. :D
Leuke stash trouwens Paulien! Leuk om te zien wat voor make-upjes andere mensen hebben. :) Denk dat ik de mijne dit weekend ook maar eens op de foto ga zetten.

Klopt die hebben 40% korting deze week op alle lipsticks en glosjes. Dus als je een wil moet je er bij zijn. Normaal zijn ze 18 nog wat volgens mij. Krijg die van mij morgen binnen. Zal hem meteen uitproberen en vertellen hoe hij is. Als hij fijn is koop ik er denk ik nog een bij.

Max, leuke stash! En die van mij is ook niet groot hoor maar wel allemaal producten die ik mt veel plezier draag.

Arrrrgg net mail dat ze sale hebben bij Illamasqua. Heb ik weer hoor. Zo gaat het altijd! Met paardenspul, kleding, makeup.... De blushers zijn super fijn trouwens. Disobey is perfect als bronzer en als blush. Naked Rose de perfecte blush voor dagelijks gebruikt. Hij kan altijd. Ze blijven de heledag perfect zitten. Mijn nieuwe makeup favorieten <3