shantal schreef:Ok is goed
Aaah das wel balen als ze het geen niet meer hebben wat je wil,maar idd netjes dat ze toch een ander product voorstellen.
Idd

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Glossi schreef:Heeft een van jullie een chubby stick? Ik heb whole lota honey besteldEn nu voorlopig weer een koopverbod tot ik in Groningen kom.
emr schreef:Hallo dames, ik heb morgen en zaterdag een feestje maar ik weet niet goed hoe ik mijn ogen moet opmaken. Normaal gesproken doe ik alleen wat mascara en soms een beetje oogpotlood op. Ik ben benieuwd of jullie misschien wat tips hebben qua oogschaduw ofiets. Om een beeld te krijgen hier een foto, http://6.media.hyves-static.net/1133289 ... 89765.jpeg.
Loose schreef:Glossi schreef:Heeft een van jullie een chubby stick? Ik heb whole lota honey besteldEn nu voorlopig weer een koopverbod tot ik in Groningen kom.
Nee, maar ben benieuwd hoe die zijn dus laat het even weten!Bij de ici paris zijn ze nu geloof ik ook maar rond de €10 ofzo, dus dan is het ook nog te proberen voor een keer.
Leuke stash trouwens Paulien! Leuk om te zien wat voor make-upjes andere mensen hebben.Denk dat ik de mijne dit weekend ook maar eens op de foto ga zetten.