bokkers met hartproblemen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pipo

Re: bokkers met hartproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 05:29

Ik denk dat ze het te laat vonden om nog te gaan snijden :D ;) nee zonder gekheid.. wel balen zo hoor ,zo blijf je bezig en in onzekerheid!
Gezellig.. hoe vonden ze haar na deze week?
Ja vandaag wordt het al warm en morgen wordt t nog gekker zeggen ze. En helaas niet alleen warm maar ook plakkerig en benauwd. Bah! Kaatje alvast sterkte!
Ik heb gister voor t eerst weer gereden in de bak .... ging hartstikke goed. Niet al te lang,maar Gringo was goed nat haha.
Morgen zou mijn dochter weer moeten lessen.. maar ik ga geen paard in de trailer zetten met over de 35 graden.. dan heb je gekookte knol :j

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 08:24

Mogge meisjes ,
Citaat:
Ik was kwart over 4 op de seh en pas om half 6 aan de beurt.

Schandalig.
Citaat:
Al die tijd in de stress dat ze zouden gaan snijden. Zegt ze nou er zit nog een gaatje dus we maken het niet verder open. Alle stress voor niets gelukkig maar!

Maar komt er ook troep uit dat gaatje?
Citaat:
Woensdag schijnt het nog warmer te worden meende ik?

*huil*
Citaat:
Bah! Kaatje alvast sterkte!

Thnx , jullie ook.
Citaat:
maar ik ga geen paard in de trailer zetten met over de 35 graden.. dan heb je gekookte knol :j

Rijden is met deze hitte voor jezelf ook geen pretje.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 08:32

Ik heb het al achter de rug haha ben net klaar, heerlijk!

missje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 09:41

pipo schreef:
Ik heb het al achter de rug haha ben net klaar, heerlijk!

Ehhhh, uitgemest hoop ik?

Gordemorgen, de vakantiegangster is terug.
Konden ze het gaatje niet wat groter maken naat? Blijkbaar komt er nu niet genoeg uit
Pipo zichzelf masseren :j doe nou maar
Gelukkig heb ik geen last van de hitte, ik doe gewoon niks en zit in de schaduw. Als ik moet werken dan is het wel afzien maar heeft niks met hart te maken.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 10:42

Haha ja ook maar ook al het rijden!! *\o/*
Ben een beetje werks geloof ik.. heb ook zijn hoofdstel enzo ingevet en nog meer gepoetst .. eng hoor hoop dat t snel over is die aanval van werklust :j Maar denk t wel als het warm wordt. Hier tot nu toe nog heerlijk.
Zo lekker gehad zeker? Moest aan je denken want t was natuurlijk even op tv vanwege oerol. Dan is het altijd druk en gezellig.

missje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 10:49

Haha zwanger?

Oerol is niks voor mij ben ik achter

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 10:51

pffff neee nooit!!! meer.. kan ook niet die rommel is er ook al 8 ,5 jaar uit :D
Nee? beetje te zweverig?

missje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 11:40

Stomme muziek en straattheater, nou dat is toch zo kinderachtig. Wel gezellig sfeertje hoor
En de dweilorkesten waren ook leuk

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 12:58

Fttt, wat is het warm hé, 't is ook nooit goed hier. waarom nou gewoon niet lekker rond de 23 graden en dan 's nachts van 12-5 lekker een regentje voor de plantjes.
Is het goed gegaan in het ZH?

Nou hier is dan eindelijk ook de uitslag van het bloed bekend, blijkt dat ik een auto-immuunziekte heb op het IgG in deficiëntie in maar liefst 3 subklasses.
Voor 1 klasse moet ik nu weer bloedprikken omdat ze nu specifiek willen kijken voor welk voedsel ik allergisch ben, ik weet al wel veel maar niet voldoende. En ze gaan dan ook gelijk kijken of er nog meer allergieën zitten.
Voor die andere drie gaan ze nu, ook via bloedonderzoek, verder onderzoek doen en dan willen ze eerst 3 maanden een onderhoudsdosering tegen de infecties geven en vervolgens via immunoglobuline substitutie uit donorbloed antistoffen geven. Dat gaat via het infuus en duurt ongeveer 1 jaar en daarna gaan ze kijken of de infecties wegblijven of dat ze dan door moeten gaan met af en toe een infuus.
Op zich heeft het het niks met de ritmestoornissen te maken maar dit kan het wel versterken.
Nou ga, ik weet nu waarom ik altijd ziek ben, als dit de oplossing is dan is het ook niet zo erg, als het maar beter wordt.

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 13:49

Pff Margreetw , ik snap er geen fluit van maar het klinkt akelig , beterschap.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 14:46

Huh?? ik had ook gereageerd maar t staat er niet...
Nog een keer..
Ht klinkt in iedergeval idd niet echt prettig, maar als je er baat bij zou hebben helemaal top! Hopenlijk merk je snel verschil. Succes

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 14:47

Net op en neer gefietst naar de dorpswinkel... gaat lekker

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 14:50

Nou ja, het komt er in elk geval op neer dat in mijn immuunsysteem iets niet goed is waardoor ik elke keer infecties heb in longen, holtes, gewrichten etc.
En als ze dat kunnen oplossen dan ben ik heul blij.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-13 22:23

Hallo dames!

Pipo gekookte knol schijnt lekker te zij haha

Ze vonden het erg leuk om Winnie weer te zien. Was onder de indruk hoe goed ze al luisteren kan. Maar ik vrees dat dat straks afgelopen zal zijn als mevrouw gaat puberen. Volgens mij krijg ik het nog wel te stellen met haar :D

Kaatje komt niet veel meer uit gelukkig. Heb de pleister eraf gehaald en het valt mij niet tegen hoe het er nu uit ziet. Misschien was het draadje toch de boosdoener nu.

Ben je de dag een beetje door gekomen? Morgen wordt het ook nog warm donderdag zou het alweer flink afkoelen.

Nancy wat had jij een geweldig idee op fb met die hondenijsjes. Ik heb er ook 2 gemaakt voor morgen ben benieuwd wat ze ervan vinden.

Margreet die van het 1 in het ander valt sterkte hoor!

missje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 22:54

pipo schreef:
okee , maar is het maar 1 draadje of zijn het er meer? ik had ook zo'n viezerd die zijn eigen leven leidde.. ging ook ontsteken. Toen die er eenmaal uitwas ging het goed. Hopelijk bij jou ook.

Oeee dar kan ik ook over meepraten, helaas. Na de bevalling van mn dochter zat er ook een hechting niet goed aaaauuuuuwwwww

missje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 22:56

Ja die ijsjes worden hier gewaardeerd . Eerste keer is ff raar maar daarna gaan ze steeds sneller op

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-13 23:02

Voor hondjes is het ook warm dus ik vind het een mooie oplossing. Nu nog zien of ze er iets mee gaan doen.

missje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 23:04

Wat heb je erin gedaan?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-13 23:31

Nu alleen wat water en brokjes. Maar volgens mij kun je het zo gek maken als je zou willen.

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 08:24

Mogge

Citaat:
Kaatje komt niet veel meer uit gelukkig. Heb de pleister eraf gehaald en het valt mij niet tegen hoe het er nu uit ziet. Misschien was het draadje toch de boosdoener nu.

Mooi , dat klinkt goed , het mag ook wel eens meezitten , toch?

Als ik het goed begrijp maken jullie waterijsjes voor de honden?
Leuk idee........ik doe er een plak ham in :D

Ik zit hier hongerig nuchter te blijven achter de comp. tot ik naar de huisarts mag om een bloedje te trekken
voor oa cholesterolwaarde.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 08:34

Ik begrijp dat niet meiden, niets is zo slecht als ijskoud water enzo. Paarden kunnen flinke koliek krijgen van koud water andere dieren en wij net zo goed.
Net als dat mensen opeen hun dier gaan besproeien.. geeft meer stress vaak als gewoon met rust laten in de schaduw.

Hoelaat mag je Kaatje? succes alvast.

Ik heb al lekker gereden en daarna Gringo afgespoeld. Ik ga relaxen verder vandaag haha

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 09:07

Citaat:
Ik begrijp dat niet meiden, niets is zo slecht als ijskoud water enzo. Paarden kunnen flinke koliek krijgen van koud water andere dieren en wij net zo goed.

Daar heb je gelijk in.

Maar ik ben gek op ijsjes............ ik had vroeger een hond die ik -überslecht- een kinderijsje gaf ,
en daar was die ouwe schat toch zo verzot op.

Wij eten toch ook wel eens slecht. <<)

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 09:10

Goedemorgen

Kaatje het lijkt zeker positief eindelijk maar toch!
Succes nog even met het nuchter blijven.

Pipo ze likken het op dus krijgen niet grote hoeveelheden binnen.

Wij zetten altijd een sproeier in de tuin. Winnie vind het helemaal geweldig. Maar goed dat zijn ook waterhonden natuurlijk.

missje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 09:23

Pipo, mijn verhouding is meer fruit en brokjes dan water hoor. Gaat goed

Zometeen naar de fysio en daarna fijn dagje in zh doorbrengen met manlief die maagonderzoek krijgt

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 17:04

he bah Missje.. succes en vooral voor manlief!
Hier valt het reuze mee met het vreselijk heet zijn.. het is eigenlijk best lekker.. het windje maakt t aangenaam.
Maar Luke komt net thuis en waar hij was is de bliksem vlakbij ingeslagen, en hij kreeg een schok toen hijzijn handen wilde wassen. niet goed geaard dus!