Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zilfstar schreef:Sinelia: kun je dan niet beter meerdere keren per dag kleine beetjes eten? dat is misschien ook met je maag beter dan enkele malen een grotere hoeveelheid. Dus bij die tussendoortjes ipv alleen drinken ook iets eten, iets kleins dus? En dat in overleg met een dietiste om te zorgen dat je zo voldoende voedingsstoffen binnen krijgt?
Sinelia schreef:Amaryllis schreef:Sinelia met deze hoeveelheid voedsel ga je binnen no time in de reserve-stand en zul je niet meer afvallen. Na jouw heftige medicijnen en het aantal kilo's wat je bent aangekomen zou ik een diëtist om advies vragen hoor. Zo weinig geef je een kind niet eens.
Wat kan een dietste er aan doen dat ik super snel vol ben en als ik dan met tegenzin dooreet, misselijk wordt en ga overgeven??
Amytj schreef:Ik baal als een stekker, ben gisteren door mijn enkel gegaan en nu is hij helemaal dik! Maar even wachten met hardlopen dan maar..
Marie111 schreef:Amytj schreef:Ik baal als een stekker, ben gisteren door mijn enkel gegaan en nu is hij helemaal dik! Maar even wachten met hardlopen dan maar..
oei, hoe gaat het nu?
Laat het anders intapen, dan herstel je veel sneller.
Had ik vorig jaar eigenlijk moeten doen, wist ik veel. Mijn enkel is wel een paar maanden dik geweest. Ik zat zoveel mogelijk met m'n voet omhoog. Op het werk stond er een prullenbak op de kop onder m'n bureau met een paar dikke boeken erop, anders werd m'n voet helemaal dik.
Na een paar maanden naar de fysio geweest en die vertelde dus dat het eigenlijk ingetaped had moeten worden.
Nog een tip - vouw een badlaken een paar keer dubbel en leg die aan het voeteneind onder je matras. Op die manier herstelt je enkel ook sneller. Een kussen onder het matras is veel te dik namelijk.
Davina21 schreef:Ik houd dat grafiekje bij op caloriechecker.nl en ik zie gewoon dat mijn gewicht ontzettend schommelt met 2kg bij en weer eraf.. of weer een halve kg bij of eraf... Ik word een beetje gek van die schommelingen en wil dat me gewicht daalt en blijft dalen.
Afvallen lijkt bij jullie allen wel zo makkelijk, bij mij lijkt het wel niet te willen.. en als het lukt dan komt er weer wat bij...