@Misstoseland: Lichtelijk labiel
Das niet best! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Das niet best! 

je moet maar afwachten of het lukt.
zo lief!
Oke??
Dakotah schreef:Ik zat zo even mee te lezen....
Zag ergens staan hoe lang het duurt voor het effect van de pil weg is.
Ik was bij beide kinderen de derde maand zwanger.
Dus hoeft echt geen jaar te duren..
MissToseland schreef:haha ja en met condooms kun je ook nog steeds verrast worden hoor
pil is troep idd. Echt het beste wat ik ooit gedaan heb, daar mee stoppen.
Ben zo'n leuker mens om mee te leven!
als beeb er uit is ga ik voor een koperspiraal denk ik.
ik ben sowieso vreselijk onder de hormonen, heb inmiddels alles gehad, spiraal, pil, nuvaring, implanon, zometeen na de geboorte worden het gewoon weer condooms... geen hormonen meer bij mij.. de implanon en spiraal gaven trouwens het beste, moodswings waren minder en voelde me er niet heel slecht onder alleen de spiraal schoot verkeerd en heeft veel schade aangericht en de implanon slurpte mijn libido op wat ik toch wel erg belangrijk vind..Miseria schreef:Implanon?
Rinske schreef:En überhaupt hopen dat het lukt. Ik wilde ook wel meerdere kinderen, maar na 4,5 jaar ben ik blij dat ik er nu een mag krijgen
. Je kunt van te voren niet weten hoe zulke dingen lopen.

xDramaQueen schreef:Miseria schreef:Implanon?
heb ik gehad, prima ding alleen litteken is echt heel lelijk wat er aan overhoud om nog maar niet te spreken over het libido slurpen, mijn libido ging van een 10 naar een 0,0....
maar m'n lief mocht op een gegeven moment gewoon niet meer aan me zitten, wilde niet knuffelen niets
nou heeft hij echt engelen geduld gelukkig maar we besloten al snel dat hij er toch maar uit ging, ik wilde namelijk wel intiem zijn maar als iemand me aanraakte bweeh