Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Meliszy

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 09:04

@ Suze: Oke, heb nog nooit een jasje gebruikt maar lijkt me ook echt niks hoor. Maar misschien heb je gelijk en went het wel!

@Misstoseland: Lichtelijk labiel := Das niet best!

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 09:05

hihi nee.. ik word echt beetje depressief en licht ontvlambaar van de pil. :o
ook had ik 0.0 libido.. dat werd wel anders toen ik van de pil af ging _O-

Meliszy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 09:06

hahaha, oke! Nouja klinkt een beetje zoals ik me ook vaak voel trouwens!!
Moet maar gauw van dat rotding af...

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 09:10

Leuke foto's Suze!
Nu ik gestopt ben en veel minder hoofdpijn heb zegt vriendje al, dan moeten we maar gewoon kijken hoeveel kinderen we krijgen :+
Dat vind ik dus ook weer iets te ver gaan :P
Al krijg ik twee kinderen er bij vriendje al wat makkelijker in nu (hij vond een eerst genoeg) ik zou er graag twee krijgen, en eigenlijk lijkt 3 of 4 mij ook wel wat (of zouden dat de rammelende eierstokken en bruiloft stress zijn?).
Vriendje en ik zijn beide enig kind, en ik had zo graag nog op willen groeien met een zus of broer, en dan alles rondom de bruiloft samen delen en daarna alles rondom de zwangerschap etc etc etc.
Mijn moeder wou altijd graag 5 kinderen, voor mij is ze 3x zwanger geweest maar deze kinderen (allemaal jongens) zijn doodgeboren, ik heb ook wel wat opstart problemen gehad, maar zoals jullie wel begrijpen ben ik er nog :+
Na mij heeft mijn moeder nog een miskraam gehad, waar ik overigens heel boos van werd, ik was 3 of 4 en riep "Jij hebt MIJN baby uitgepoept" (het gebeurde op het toilet). Nu ik weet wat het inhoudt natuurlijk vreselijk voor mijn moeder, sowieso al om zoiets mee te maken, paar dan ook nog een boze peuter/kleuter :(:)
Mijn moeder roept al vanaf het begin, 5 kinderen is leuk :D
Verder hebben mijn moeder en mijn vriend het alsmaar over tweelingen :roll:

Edit: Hier als we eenmaal een kleine hebben ook iets anders dan de pil hoor!

Meliszy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 09:14

Pfff, Saffier, wat een verschrikkelijk verhaal! :(:)
Wat jouw moeder meegemaakt heeft, daar moet je toch zelf niet aan denken. Jeetjemina!

Zo te horen hebben jullie wel zin in een huis vol kinderen, dus dat wordt dan elke dag klussen he! Hahahaha :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 09:15

jeutje saffier dat zal wel erg geweest zijn voor je moeder :(:)
wij willen wel maar 1 kindje.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 09:17

En überhaupt hopen dat het lukt ;) . Ik wilde ook wel meerdere kinderen, maar na 4,5 jaar ben ik blij dat ik er nu een mag krijgen :) . Je kunt van te voren niet weten hoe zulke dingen lopen.

Dakotah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 09:18

Ik zat zo even mee te lezen....
Zag ergens staan hoe lang het duurt voor het effect van de pil weg is.
Ik was bij beide kinderen de derde maand zwanger.
Dus hoeft echt geen jaar te duren..

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 09:19

Dat hoeft ook niet, maar na een jaar niet zwanger worden kun je onderzoek laten doen naar het waarom. Dat is meer de reden waarom ze dat jaar vasthouden zeg maar.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 09:21

Rinske inderdaad :j je moet maar afwachten of het lukt.
Ik zeg dus wel ik wil graag 3 of 4 kinderen, maar bedoel wel als het lukt.
Uiteraard gaan we er eerst voor een, dan ook nog eens kijken hoe alles gaat en dan verder klussen.

Krijg net een berichtje van een vriendin die zondag komt, of ik peettante van haar jongste wil zijn <3 zo lief!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 09:28

Ik verbaas me er soms ook over hoe makkelijk mensen denken om zwanger te raken. Ik stop dan en dan met de pil dan krijgen we ons kind in die en die maand.. >;) Oke??
(niet banketstaaf bedoeld hoor)
Ik heb zelf altijd gedacht dat het lang zou duren bij ons, voorgevoel eigenlijk nergens op gegerond. We waren dus ook wel erg verrast dat ik in de tweede ronde al zwanger was. Zo kan het dus gaan, maar ja ik had er eigenlijk wel minimaal een half jaar voor uitgetrokken! Is toch bij de meeste mensen in mijn omgeving zo

Saffier och jee vreselijk verhaal zeg van je moeder!

Ik zag nog een knappe Kobalt <3

Wij hebben afgelopen woensdag 20n weken echo gehad, alleen meot ik volgende week vrijdag voor een herkansing naar zwolle, omdat ze daar betere apparatuur hebben. Ze konden namelijk neit alles goed zien en de echoscopiste zei ook tegen mij dat ze gewoon alles goed wil zien ipv ja het lijkt wel goed voor zover ik het kan zien. Dus nog een keer spannend maar we hoefden ons geen zorgen te maken zei ze dus das fijn! Wat ze zag, zag er goed uit!

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 09:30

Ben ook er gelukkig dat ik wel zwanger kan worden.
Heb een aantal jaar een ernstig b12 tekort gehad en was bang dat het ons niet meer gegund was..
maar alles werkt gelukkig nog.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 09:32

Dakotah schreef:
Ik zat zo even mee te lezen....
Zag ergens staan hoe lang het duurt voor het effect van de pil weg is.
Ik was bij beide kinderen de derde maand zwanger.
Dus hoeft echt geen jaar te duren..

Ik was 30 maart van de implanon af en 14 april zwanger, niet eens een menstruatie gehad dus maar er zijn toch echt mensen die er soms wel 2 tot 5 jaar over doen hoor.. kiezen zij ook niet voor ;)

MissToseland schreef:
haha ja en met condooms kun je ook nog steeds verrast worden hoor :')

pil is troep idd. Echt het beste wat ik ooit gedaan heb, daar mee stoppen.
Ben zo'n leuker mens om mee te leven!

als beeb er uit is ga ik voor een koperspiraal denk ik.

Ik ook :j ik ben sowieso vreselijk onder de hormonen, heb inmiddels alles gehad, spiraal, pil, nuvaring, implanon, zometeen na de geboorte worden het gewoon weer condooms... geen hormonen meer bij mij.. de implanon en spiraal gaven trouwens het beste, moodswings waren minder en voelde me er niet heel slecht onder alleen de spiraal schoot verkeerd en heeft veel schade aangericht en de implanon slurpte mijn libido op wat ik toch wel erg belangrijk vind..

Miseria schreef:
Implanon?

heb ik gehad, prima ding alleen litteken is echt heel lelijk wat er aan overhoud om nog maar niet te spreken over het libido slurpen, mijn libido ging van een 10 naar een 0,0....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 09:49

Rinske schreef:
En überhaupt hopen dat het lukt ;) . Ik wilde ook wel meerdere kinderen, maar na 4,5 jaar ben ik blij dat ik er nu een mag krijgen :) . Je kunt van te voren niet weten hoe zulke dingen lopen.

Ja dat weet ik natuurlijk ook wel, maar om dat bij iedere post erbij te gaan zetten wordt ook een beetje omslachtig.
Ik weet heus wel hoe anders het kan lopen, heb genoeg ellende van dichtbij meegemaakt, dus daar hoeft een ander mij niet op te wijzen ;)
Hopen en dromen lijkt me niet meer dan normaal.

Dakotah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 09:51

Nee dat zeg ik ook niet.
Maar kan ook snel gaan dus, ik had ook gedacht er minimaal een jaar over te doen.
Had er eigenlijk ook op gerekend, maar was dus de derde maand al zwanger, en bij de 2e weer.
Overigens 1 keer in het ziekenhuis bevallen (vreselijk) en 1 keer thuis (leuk, voor zover je dat kunt zeggen bij een bevalling).

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 09:55

feit is dat er maar 1 iemand is die dat bepaalt en dat is het vrouwlijke lichaam, ik ben schijnbaar wel heul vruchtbaar en dat geldt ook voor mijn wederhelft :')

Ik denk btw dat ik er maar 1 wil, misschien 2 :)

dakotah, dan heb je zeker ook zo'n vreselijke pesthekel aan het ziekenhuis of niet? hier nog 1 namelijk :')

Dakotah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 10:03

De 1e (mijn dochter) was in het ziekenhuis.
Helaas moest ik 's nachts bevallen, bijna tegelijk met een andere vrouw.
Met maar 1 verlosteam.
Andere vrouw was iets eerder (we hadden bijna bij elkaar op de kamer moeten bevallen, pfff), en dus moest ik maar wachten.
Afijn na het wachten bleek dat mijn dochter zuurstofgebrek had (er werd zelfs niet meer gereageerd als ik op de alarmbel drukte), en toen moest het snel, snel..
Als ik haar niet binnen 10 minuten eruit geperst had, had ik een acute keizersnede gehad, maar dat bleef me gelukkig bespaard.
De tweede (mijn zoon) was thuis, en ging in alle rust.
Alhoewel het persen ook maar even was, werd ie (9 pond) rustig geboren. Ik had alleen wel griep en 40 graden koorts.
Overigens zonder knip of hechtingen bij beide, dus ook dat kan :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 10:05

he gadver, vind sowieso dat ze altijd chaotisch zijn daar.. hoop dat t in t geboorte centrum anders is.

heb jij trouwens kraamzorg gehad? ik hoop eigenlijk dat ik weer kan staan na de bevalling :')

Ebony_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 10:07

Dat Implanon ziet er niet fijn uit. Zat ff te googlen, maar kom geen fijne reacties/plaatjes tegen. Baal ervan dat de pil bij mij zon lange nawerking heeft en ben ook zeker van plan als het bij ons lukt daarna wat anders te gaan gebruiken.

Wij willen wel graag meer dan 1 kind, maar dat is idd niet te voorspellen. Tussen mij en mijn zusje zit ook 11 jaar. Nier omdat ze het niet wilde, maar omdat het niet lukte. Ja dan ben je al heel blij als je een kind in je armen mag hebben:)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 10:08

de implanon is niet meer zoals in 2007 hoor (horror verhalen) nu niets mis met dat ding als je hem laat zetten door de gyno :)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 10:09

Knappe foto's Suze!

Ik ga er ook vanuit dat het wel ff gaat duren, maar idd dromen van snel bingo is wel erg leuk!

En over kraamzorg, laat ze aub bij me weg blijven... Vreselijk vind ik het als (vreemde) mensen tussen m'n spullen zitten

Dakotah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 10:09

Ja ik heb bij beide kraamzorg gehad.
Al liep ik wel direct weer rond. (slapen, pff waarom ben niet moe).
Ben zelfs de volgende dag met de auto naar de winkel geweest, maandverband halen haha).
Was de kraamhulp overigens niet gelukkig mee.
Maar bij beide erg leuke kraamhulp gehad, heel gezellig.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 10:13

Ja hier nog steeds grote twijfel en niet omdat ik horror verhalen heb gehoord want mijn moeder heeft alleen maar positieve verhalen maar ik wil gewoon geen vreemde in mijn huis en al helemaal niet iemand die me gaat commanderen of ik wel of niet in bed moet blijven dat bepaal ik altijd zelf nog wel.. maarja kindje moet toch gewogen worden, navel schoongemaakt etc..

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 10:14

xDramaQueen schreef:
Miseria schreef:
Implanon?

heb ik gehad, prima ding alleen litteken is echt heel lelijk wat er aan overhoud om nog maar niet te spreken over het libido slurpen, mijn libido ging van een 10 naar een 0,0....

Dat heb ik inderdaad ook wel. Litteken is niet erg mooi, libido had ik geen last van.. eerder tegenovergesteld :+

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 10:16

Als dat ding mijn libido niet op zou slurpen wassie perfect :D maar m'n lief mocht op een gegeven moment gewoon niet meer aan me zitten, wilde niet knuffelen niets :') nou heeft hij echt engelen geduld gelukkig maar we besloten al snel dat hij er toch maar uit ging, ik wilde namelijk wel intiem zijn maar als iemand me aanraakte bweeh :')