Nexthorse, wat balen dat het minder gaat! Hopelijk komt er nu weer verbetering in!
Jipje_niekje, geduldig blijven is inderdaad erg lastig.. Hopelijk is het het achteraf allemaal waar geweest! 
Karuna, wat fijn dat het wat beter gaat!
Vakantie doet (meestal) goed! 
Bij mij is het nog steeds niet erg positief eigenlijk.. De meeste pijn (met name in rust) is nu eigenlijk wel weg, maar traplopen, fietsen, en af en toe paardrijden is echt pijnlijk.. Terwijl ik dat een hele tijd niet gehad heb, totdat de boel dus vastschoot.
2 weken geleden inderdaad toch nog naar de fysio geweest, hoewel ik eigenlijk twijfel had om heen te gaan aangezien ik amper iets kon. Hij heeft er naar gekeken en wat testjes gedaan, en hij voelde iets in m'n knieholte + er zat weer vocht in m'n knie.. 
Met name door die goedaardige tumor (bultje) wat ik in m'n knie heb zitten, vind ik dit toch wel weer spannend..
Hij wilde dat ik zo snel mogelijk weer een afspraak ging maken bij de orthopeed, maar dat was ik zelf ook al van plan 
Volgende week maandag, dus nog precies een week, kan ik terecht!
Ben heel benieuwd wat daar uit gaat komen, hoewel ik vrees dat er misschien toch een kijkoperatie aan zit te komen, waar ik nu totaal niet op te wachten zit.. 
Mocht dat niet het geval zijn, moet ik in ieder geval weer een nieuw traject fysio in.
Dus het is nog even spannend deze week!