Regelmatig zijn we maar met zijn 3 en, en dan de trainer.
Echt heel druk heb ik het nog nooit gezien.
Naast de groepslessen zoals Zumba natuurlijk, maar dan is het in de fitnisszaal zelf heel erg rustig
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wollie2004 schreef:Grappig dat iedereen er anders mee om gaat en zaken anders ervaart! Waar ik me af en toe wel aan erger zijn van die hele kuddes jongetjes die dan net 16 zijn ofzo en dan een apparaat 30 min in beslag nemen! grrrr Als er een heleboel fietsen voor de deur staan weet ik meestal hoelaat het is! Vaak maak ik er dan een cardiodagje van
annepaardoes schreef:Nou ik heb vandaag weer de hele dag mijn bil-,been-,rug- borstspieren gevoeld door het sporten van gisteren![]()
Ik ga nu donderdag weer. Ik zit nu net in mijn stopweek en aangezien de eerste dagen van mij menstruatie altijd heftig zijn met de nodige buikpijnen lijkt mij dat niet echt lekker sporten.
Ga donderdag een zien wat voor schema ze voor mij in elkaar gezet hebben
SuzanLarissa schreef:annepaardoes schreef:Nou ik heb vandaag weer de hele dag mijn bil-,been-,rug- borstspieren gevoeld door het sporten van gisteren![]()
Ik ga nu donderdag weer. Ik zit nu net in mijn stopweek en aangezien de eerste dagen van mij menstruatie altijd heftig zijn met de nodige buikpijnen lijkt mij dat niet echt lekker sporten.
Ga donderdag een zien wat voor schema ze voor mij in elkaar gezet hebben
ik slik normaal door, maar het kwam er doorheen vorige week.
Nou dat voelde ik wel met sporten hoor, ontzettende krampen steeds.
En die avond al helemaal, maar dat kwam echt door de menstruatie.
Ben zo blij dat ik het nooit heb verder, en als ik het heb is het gelukkig heel weinig
waardoor de pijn relatief meevalt.
Maar als ik gewoon stopweken zou hebben ben ik ook de hele week ziek
Knakker schreef:haha Fred-kroket, je vond er geen donder aan, dat is duidelijk!!