Merrr schreef:Iemand misschien nog interesse, ik heb clipp inn extensions te koop. zo goed als nieuw!!
chocolade bruin!
Heb je er een foto van , en meer info?
Hoelang ,hoeveelheid, wat voor haar?
En wat is je prijs?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wiwabalia schreef:Hoi hoi,
Ook ik heb hairextensions laten zetten maar ben echt niet tevreden, ik heb er 125, het is echt haar, kan het stijlen en krullen maar het is zo ontzettend droog, waar ik het ook mee was, en het valt heel erg in sliertjes (heb waxjes) ookal borstel ik het met een extensions borstel. Daarnaast jeukt het enorm en heb ik zelfs wat wondjes tussen mijn haren zitten..
RoosG schreef:Mijn So Cap wax extensions die ik drie/vier jaar geleden had, hadden ook zwarte bolletjes aan de onderkant. Kwam door het bleken e.d zijn de kapster toen. Konden wel gewoon tegen warmte enzo. Maar als het verbrand, dan smelt het toch meer? Dat dacht ik altijd... Daarnaast, volgens mij kan je synthetisch haar wel met warmte krullen, zoals met een carmen set...
Heb je er toevallig een foto van, ben wel heel erg benieuwd
domosan schreef:Maar welk merk zouden jullie dan kiezen? ( ik heb fijn krullend haar met redelijk veel volume)
VonDutch schreef:Welk merk clips in extensions zijn nu eigenlijk de beste? toch nog Luxury?
Ik zou ze eigenlijk het liefste willen kiezen en kijken in een winkel want vind via internet zo moeilijk of de kleur wel past! Zijn er winkels die luxury's verkopen en/of andere mooie clips??