Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 19:23

Merrr schreef:
Iemand misschien nog interesse, ik heb clipp inn extensions te koop. zo goed als nieuw!!

chocolade bruin!

Heb je er een foto van , en meer info?
Hoelang ,hoeveelheid, wat voor haar?
En wat is je prijs?

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 09:19

Wiwabalia schreef:
Hoi hoi,

Ook ik heb hairextensions laten zetten maar ben echt niet tevreden, ik heb er 125, het is echt haar, kan het stijlen en krullen maar het is zo ontzettend droog, waar ik het ook mee was, en het valt heel erg in sliertjes (heb waxjes) ookal borstel ik het met een extensions borstel. Daarnaast jeukt het enorm en heb ik zelfs wat wondjes tussen mijn haren zitten..

Föhn je je haren droog? Want als ik mijn extensions laat opdrogen krijg ik inderdaad ook sliertjes, daarom föhn ik ze altijd, dan blend je haar beter met de extensions.

Voor de rest kan ik je niet helpen, ik heb altijd waxjes en clip's. Met een weave heb ik geen ervaring en zal ook nooit mijn keus zijn. Ik heb altijd het idee dat je een weave als deze wat is uitgegroeid nooit zo hygiënisch is doordat er shampooresten enzo tussen kunnen gaan zitten. Maar daar heb ikzelf dus geen ervaring mee..

Wel vervelend van die wondjes, lijkt mij dat ze gewoon niet goed gezet zijn en te dicht op je hoofdhuid zitten waardoor het erg gaat trekken?

VonDutch

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 09:30

Welk merk clips in extensions zijn nu eigenlijk de beste? toch nog Luxury?
Ik zou ze eigenlijk het liefste willen kiezen en kijken in een winkel want vind via internet zo moeilijk of de kleur wel past! Zijn er winkels die luxury's verkopen en/of andere mooie clips??

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 10:11

Ik wil ook weer clips en ben een beetje aan het rondzoeken. Probleem is dat ik meerdere kleuren wil en opzich geen complete set hoef omdat ik meer volume wil. Waar ik dan op uitkom is indian gold wefts maar die zijn zo'n 50 euro per stuk en dan heb je 1 weft van 30 cm breed en 50 cm lang. Ik hoef op zich maar 40 cm dus dan zou ik voor 10 cm meer betalen die ik niet gebruik :P

Nadeel aan gewone clip in sets vind ik dat ze maar 1 kleur hebben.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 11:24

RoosG schreef:
Mijn So Cap wax extensions die ik drie/vier jaar geleden had, hadden ook zwarte bolletjes aan de onderkant. Kwam door het bleken e.d zijn de kapster toen. Konden wel gewoon tegen warmte enzo. Maar als het verbrand, dan smelt het toch meer? Dat dacht ik altijd... Daarnaast, volgens mij kan je synthetisch haar wel met warmte krullen, zoals met een carmen set...
Heb je er toevallig een foto van, ben wel heel erg benieuwd :)

Dit heb ik ook gehad met Socap haar, ben van mening dat dit niet 100% echt mensenhaar is maar deels synthetisch.
Ik heb nu al 3 jaar haar van Indian Gold, is een stukje prijziger maar hier heb ik zeker 3 a 4 maanden plezier van,
terwijl Socap naar 1 maand al droog was en dode punten had.

Coot: Sorry maar ik vind jou extensions er ook erg droog uit zien..

domosan schreef:
Maar welk merk zouden jullie dan kiezen? ( ik heb fijn krullend haar met redelijk veel volume)

Ik heb de Indian Gold Curly

Afbeelding

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 12:44

Hoi Bokkers,

Ik wil graag clip in extensions voor meer volume in mijn haar. Verlening mag maar is in principe niet noodzakelijk. Graag zou ik jullie advies willen vragen voor wat betreft; kleur, gewicht en evt. lengte? Ik ben niet thuis in extensions. Ik wil graag mooie extensions die qua kleur goed bij mijn haar passen. Ik hoef niet voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten ofzo... het moet gewoon goed zijn!

Dit is mijn haar: gewassen en natuurlijk gedroogd. Op een beetje serum na zit er geen verzorging in (wat ook wel weer te zien is op de foto :+ )
Vanaf mijn kruin +- 56 cm . Aan de voorkant is het haar in lagen geknipt. Mijn haar is nog nooit geverfd of voorzien van permanent :)

Buiten schaduw
Afbeelding

Buiten in de zon
Afbeelding

Binnen zonder flits
Afbeelding

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:04

VonDutch schreef:
Welk merk clips in extensions zijn nu eigenlijk de beste? toch nog Luxury?
Ik zou ze eigenlijk het liefste willen kiezen en kijken in een winkel want vind via internet zo moeilijk of de kleur wel past! Zijn er winkels die luxury's verkopen en/of andere mooie clips??

Ik zou je echt de Bellami's aanraden

Je hoort zoveel goede dingen erover op youtube.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 16:42

Heeft er iemand belang bij een indian gold weft 50 cm kleur donkerblond?
Ik heb er 4 besteld maar heb er 1 teveel. Het is echt veel haar en helemaal vol tot aan de punten dus had er niet op gerekend dat ik zo weinig nodig zou hebben :') Nog helemaal nieuw dus :)

Liiesjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 14:35

Hallo allemaal,

Ongeveer 5 maanden terug heb ik voor het eerst clip in extensions gekocht. Kleur #2, was middenbruin volgens mij. Heb toen na 3 maanden de punten lichter geverft en het is nu gewoon droog. Mijn eigen haar is blond met een rode gloed eroverheen (rossig dus) en verf ik iedere paar weken bruin. Nu wil ik weer terug naar mijn eigen kleur. Mijn eigen haar heeft slag en de extensions waren stijl, daarom heb ik ze iedere keer na het wassen opgeknoopt zodat er ook krullies zouden komen zonder elke keer een krultang te moeten pakken. Nadeel was wel dat het een hele week duurde voordat het droog was :Y)

Maar nu wil ik dus graag nieuwe hebben, maar dan wel in mijne eigen kleur en als het kan ook krullig. Iemand suggesties? :)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 15:04

Indian gold verkoopt losse wefts en heeft 4 verschillende texturen. Is alleen wel erg prijzig!
Heb je ze voor verlenging of volume?

Liiesjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:26

Voor beide. Mijn haar is behoorlijk dun en komt net bij mijn bh bandje. Dat is opzich wel lang, maar wil ze nog langer. Ik zal even googelen, wil alleen niet teveel geld uitgeven. Ik vind het ook niet erg om de extensions te moeten verven.

issaschar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 15:17

Hallo dames,

ik verkoop mijn flip in extensions omdat ik ze gewoonweg nooit gebruikt. De kleur is blond en ongeveer 33 cm.
Hier iemand interesse? Tegen elk aannemelijk bod.

Stuur me even een pb'tje :-).

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:21

Sharon: welke kleur is het? En hoeveel gram?! :)) misschien is het mijn haarkleur namelijk! Maak ik er korte clipins van!!!

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 23:11

Donkerblond 21 gram! Maar t valt dik uit joh! Heb maar 3 pakkies nodig.
Weet de kleur niet uit m'n hoofd maar t is wel best donker blond.

Baily12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:48

Hoi!! Heb tijdje zonder extensions gelopen maar mis ze te erg :Y)
Ik had voorheen matten waar ik later clips van heb gemaakt, nu wil ik over gaan tot micro loops! Kan niet wachten tot ze binnen zijn! Heb het geluk dat ik ze zelf kan zetten *D
Jammer genoeg duurt het iets langer dan 2 weken voordat ze binnen zijn. Als ze er in zitten zal er een fototje komen +:)+

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 15:54

Zo ik heb vandaag weer nieuwe extensions laten zetten. Normaal werkt mijn kapster altijd met Indian gold maar ze heeft nu een nieuw merk erbij waar ze zeer tevreden over is (ze vindt ze zelfs beter dan de Indian gold). Deze extensions heb ik vandaag ook laten zetten, ben benieuwd!

De plukjes zijn erg mooi dik en ze zijn een stuk goedkoper dan de Indian gold. 100st voor 175euro (55cm). Koopje toch! Nu hopen dat ik tevreden blijf over t haar!

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 16:28

Hm, klinkt goed! Heb je een foto of site van haar?

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 17:18

Weet iemand een winkel in noord-brabant waar ze mooie volle clips in verkopen?
Heb me haren ne bruin geverfd dus wil weer bijpassende hebben. Kom ne van een winkel af hadden ze ze hangen maar die punten zagen er echt niet uit!! en via internet bestellen vind ik te link..

Kan iemand me helpen? dan ga ik morgen meteen kijken
Bijvoorbeeld bellami hair is dat ergens in nl te krijgen in een winkel?

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 20:21

Ik was afgelopen weekend op de zwarte markt en ik had bijna weer 1 dikke clip in mat gekocht, het was wel synthetisch.
Maar zo op het oog zag het er wel mooi uit,maar blijf nu twijfelen om hem toch te gaan kopen voor 25 euro want het staat net even wat voller,maar ja het blijft nep. :(

Wat zouden jullie doen?
Ze verkocht ook voor 75 euro meerdere matten echt haar,maar wil niet veel matten meer in me haar(heb van me zelf al aardig lang dus het is voor als ik vrij ben erbij te doen in me haar voor meer volume).

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 21:02

Shantal, synthetisch heb je al voor 2 euro een vol hoofd, dan is 25 euro echt zonde geld.

Bijvoorbeeld: http://bit.ly/146sCN4

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 21:27

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 21:57

Oh dat ziet er eigenlijk best interessant uit voor die paar euro! Ben alleen bang dat het zo nep glimmend is.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:01

hihi ja kon het voor die prijs ook niet laten hihih
En ik zit nu in een fase van wel of geen extension, vind het niet meer nodig, maar als ik ze in heb geeft het net dat beetje extra hihihi.

En die ik nu heb genomen is er 1.
Die ik afgelopen zaterdag in had was ook synthetisch maar als ik het gelijk met me haar zou maken zag het er op dat moment wel mooi uit.
Geen idee wat het doet na een middagje in te hebben.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:03

Hm ben benieuwd! Mijn haar is nu super licht dus zou best een bleach blonde kunnen proberen. Wil dan inderdaad ook een one-piece nemen.
Voor die 5 euro kan ik het net zo goed bestellen :+

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:08

hihih ja ik ook krijg hem rond 16 sept tot 2 oktober binnen hihiih
Ik zit ook te twijfelen voor zo een pony te bestellen :?
Maar denk dan dat het helemaal te veel word, heb van me zelf halve slag in me haar en heb deze in curly besteld.