[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 23:24

Ik snap gewoon niet wat er mooi of een toevoeging kan zijn aan je eigen lichaam aan een naamtattoeage van een pony. Ik zie het als een versiering, iets moois, dat gevoel krijg ik niet bij een naam van een pony of paard.
Maar nogmaals, ieder voor zich. Ik ben gewoon eerlijk, misschien iets te ;)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 23:59

Ik deel jouw mening...

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 00:33

Het hoeft toch ook geen versiering te zijn? Je kunt het ook gewoon mooi vinden die naam bij je te dragen? Waarom moet dat dan afgekraakt worden onder het mom van mening? Want zo komt het wel over. Nee, je hoeft niet mooi te vinden wat een ander op zn huid heeft staan, maar je hoeft het ook niet denigrerend kinderachtig of niks toevoegend te noemen. Ik zou never nooit een bloem of muziekladder op mijn rug laten zetten, maar ik kan begrijpen dat je daar voor kiest en zl het zeker niet zonde van de huid noemen oid....

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 00:39

Nou nou wat een enorme discussie hier, een tattoo is nog altijd persoonlijk dus of het nou een naam, vlindertje, hartje of een sleeve is het heeft voor die persoon ontzettend veel waarde én toevoeging en ik vind sommige uitspraken hier dan ook wel ontzettend kinderachtig, net zo kinderachtig als de zogenaamde naam en bloemetjes tattoo's zouden zijn.

Mijn eerste tattoo is een zelf ontworpen vlinder, ik was 17 en net uit een depressie, ik heb never ever ooit spijt gehad van mijn tattoo, idem dito voor de 2 grote speelse kleurrijke zwaluwen op mijn armen, als je ze zo zou zien zou je denken he gadver wat kids, maar dat interesseert mij niet want ze horen bij mij en ik moet er tenslotte mee lopen.

Soms vragen mensen om de betekenis van die zwaluwen want wáárom heb ik dat in hemels naam op mijn armen laten zetten :wow: en hoewel ze een betekenis hebben roep ik vaak zat dat ik ze gewoon móói vind... het is mijn lijf, dus waarom niet?

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 00:43

Welke heb jij ook alweer Kelly? Heb er ooit eens een foto van gezien, maar ben het kwijt :o

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 00:44

Ik vind ook eigenlijk niet dat er zo'n uitgesproken mening gegeven hoeft te worden.
Ieder z'n ding, wat de één mooi vindt, vindt de ander niks, en daar hoeft niemand zich voor te verantwoorden.
Ik vind 't prachtig als iemand trots is op 'n tattoo, ongeacht of ik daar persoonlijk voor zou kiezen of niet. :)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 00:51

Dan moet er ook niet gevraagd worden er dieper op in te gaan als het niet gehoord wil worden... We leven nog steeds in een land waar vrijheid van meningsuiting geldt en als die gevraagd wordt wil ik hem geven. Ik heb ook nergens gezegd dat iedereen alles maar mooi moet vinden en ik heb ook menig keer gezegd dat ieder het voor zich moet weten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 00:55

Als iemand hier morgen een tattoo laat zetten, hier neer zet en ik vind hem spuuglelijk. Dan ga ik echt niet zeggen hoe mooi die is, dan zeg ik dat gewoon. En als je 100% staat achter wat je laat zetten, dan moet een tegenovergestelde mening niks uitmaken. Wil je een naam? Doe wat je zelf wilt, wil je sterren, neem die .. wil je iets uit een musical/film/tekenfilm/boek leef je uit. We zijn allemaal uniek en dat maakt een topic als deze zo mooi.

Als ik eindelijk mijn volgende heb laten zetten en iemand vind het stom, dan is dat prima en dan zou ik ook gewoon willen weten waarom diegene dat vindt. Puur uit interesse hoe iemand anders er tegenaan kijkt. Maar het zou voor mij verder geen verschil maken.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 01:00

Tuurlijk als een tattoo niet mijn smaak is zeg ik' "ben blij dat jij er blij mee bent" is de tattoo lelijk gezet dan zeg ik dat gewoon maar bepaalde tattoo's kinderachtig noemen of zeggen dat het geen waarde heeft vind ik iets héééél anders.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 01:02

Blijft toch gewoon een mening? Waarom de ene mening wel goedkeuren/accepteren en de andere niet? Dan moet je maar niks op een forum knallen. Maar wederom is dat mijn mening...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 01:05

Ja iets met vrijheid van meningsuiting blablabla maar kortom, het is gewoon respectloos. IMO weet je dan niet waar grenzen liggen wbt mensen kwetsen oftewel, geen respect voor de medemens, maar ach, het is zo makkelijk allemaal via internet he ;)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 01:06

Dieuwke_ schreef:
Welke heb jij ook alweer Kelly? Heb er ooit eens een foto van gezien, maar ben het kwijt :o

2 leuke zwaluwen die op het raam hangen bij de tattooshop van marsh :D

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 01:09

Ga het daar maar op gooien ja... Ik zou het ook recht in iemands gezocht zeggen. Sommige mensen l*llen nu gewoon met de wind nee, nu is het geen meningsuiting maar als het hun in andere situaties zo beter uitkomt dan wel.

Ik snap niet zo goed waarom je mening geven ineens zo afgebrand wordt terwijl er zelf om gevraagd wordt. De sites met slecht werk mogen wel met de bodem gelijk gemaakt worden, maar ach de persoon die het gezet heeft zal hier wel niet in het topic zitten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 01:11

Schuif het maar weer af op het internet, inderdaad lekker makkelijk ;) Als iemand als mening iets kinderachtig vindt, dan kan dat toch? Waarom is dat minder respectloos als zeggen dat je het niet mooi vindt, of echt never nooit niet zou laten zetten. Alleen maar door het woordje zelf? Kom op zeg, het is maar een woord. Je tattoo wordt er toch niet lelijker of minder op? Wees blij met wat je zelf laat zetten, dan je niet beïnvloedt wordt door de mening van mensen rondom je.

Iedereen hier mag mijn tattoo's kinderachtig vinden, ik zou nog steeds even trots op ze zijn! :D Zolang jullie ze maar niet aanmelden op de site met slecht werk. Want dat mag wel compleet afgekraakt worden, maar het woordje kinderachtig daar valt men over .... mwuah weet niet wat ik meer respectloos vindt dan.

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 01:34

ik ga mijn tattoo laten coveren.
heb een goede artieste gevonden, in de buurt.

dit is hem nu. De "artiest" die deze gezet had, had een mooi portfolio, met mooie tattoo's..helaas waren deze van zijn leerlingen en hij zelf heeft er zeker niet zijn best gedaan. dikke zwarte lijnen, en lijnen alsof ze met een merkstift zijn gemaakt.

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8601_n.jpg

nu wil ik er dus iets moois overheen,
dit heb ik tot nu toe bedacht, moet nog helemaal gekleurd en geschaduwd worden, ben ik nu mee bezig.
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 2000_n.jpg

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 01:40

Mooi ontwerp! Ik ga niet in op hoe ie nu is want dat zou je verkeerd op kunnen vangen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 01:43

Ik snap inderdaad heel goed waarom je die wil laten coveren! Mooi ontwerp :j

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 01:52

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 02:21

Joanne1987 schreef:
Mooi ontwerp! Ik ga niet in op hoe ie nu is want dat zou je verkeerd op kunnen vangen...

nee hoor ;) ik laat er niet voor niets iets overheen zetten toch :P

bovendien ga ik er ook niet van uit da iedereen dezelfde mening heeft als ik heb :P :=

ik wil het graag weten

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 09:30

moonprayer schreef:
ik ga mijn tattoo laten coveren.
heb een goede artieste gevonden, in de buurt.

dit is hem nu. De "artiest" die deze gezet had, had een mooi portfolio, met mooie tattoo's..helaas waren deze van zijn leerlingen en hij zelf heeft er zeker niet zijn best gedaan. dikke zwarte lijnen, en lijnen alsof ze met een merkstift zijn gemaakt.

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8601_n.jpg

dit heb ik tot nu toe bedacht, moet nog helemaal gekleurd en geschaduwd worden, ben ik nu mee bezig.

mooi, zelf getekend helemaal?

Yes ik ga 4 februari weer! nu 1tje van de kleurensleeve...

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 09:33

Qua Discussies ga ik wel met DramaQueen mee.

Ik heb ook een naam als tattoo en veel mensen snappen niet waarom ik dat heb gedaan. Mar als ik uitleg over de band die we hebben en hoe erg ze verandert is. Dan vinden ze het vaak wel mooi. :)

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 09:46

Dit is het laatste wat is erover zeg; natuurlijk mag je eerlijk zeggen dat iets niet mooi vindt! Geen enkel probleem. Maar er werdt hier door sommigen domweg denigrerend over andermans tattoos gedaan en dat is een beetje sneu. Al vind je het lelijk als de nacht; dat is je goed recht, maar blijf gewoon een beetje respectvol.
Ontopic, die _ karin _ hier postte vind ik heel mooi :)

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 10:42

moonprayer schreef:

snap dat je er iets mee wil doen,
als ik jouw ontwerpje bekijk zou ik zeggen dat er imo teveel in gebeurd
maar met dit idee kan een leuke shop je vast verder helpen

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 10:43

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 10:49

Gaaaaf!!