Zwangerschap

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 18:57

wowie knappe beeb <3 <3 <3 <3

Tijn schreef:
Ik heb nu helemaal geen trek meer in vlees.
Zo te zien hebben jullie daar geen last van?
Ben ik de enige die dingen laat staan? Zoals koffie en vlees?
Buiten de "verboden" dingen natuurlijk.

ja vlees bah helemaal varkensvlees..

Meloen schreef:
:)* Mijn ouders hebben trampoline! Denk dat ik eens langs moet gaan.... <<)

Pruimen wordt ook gezegd, maar ik denk dat je dan iets anders uitpoept dan een baby :+

:') :')

XFiemoX schreef:
Goedemorgen!!

xxxmarexxx, Als jij het niet zeker weet maar jou moeder die wel al goed jou baarmoeder kon voelen? Dan zou ik als ik jou was vandaag nog of deze week doorgeven aan je vk over je twijfel, en of je je termijnecho misschien dan wat eerder (naar deze maand) toe kan verzetten. Daar mocht het wel zo zijn dat je al bijna of al 10 weken zwanger bent en je de combi test zou willen dan is het echt verstandig je termijnecho afspraak te vervroegen naar ergens in deze maand.

Verder hier gaat alles wel goed zit nu aan een kuur om mijn menstruatie op te wekken, om vervolgens daarna met clomid te starten.
Jayden, had er gisteravond niet zo'n zin in om te gaan slapen maar na 2x op en neer gelopen te zijn en om hem te sussen was het goed en ging ie braaf slapen.

spannend!!!

bo0tjeee schreef:
Jeej, een leuke jas voor een leuke prijs!
http://www.bonprix.nl/product/zwangersc ... icle_image

Ik zag een leuke bij C&A, die was €80! :wow:

Iemand bekend met het bestellen bij Bonprix?

gaaf weer een winkel gevonden :D want ik heb al wel een buikje met drie maanden

beccy schreef:
positiejas...op bonprix.nl heb ik laatst wel een paar leuke gezien voor een redelijke prijs.

verkopen ze daar ook zwangerschapskleding?

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 19:03

He getsie spruiten :r

Hier heb ik stamppot andijvie gemaakt met een heerlijk stukje sucade lapje erbij, Jayden smulde er heerlijk van en at als een bouwvakker :+

Tat_jana

Re: Zwangerschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 19:13

ik las hier iets over onherstelbaar beschadigd etc,, ik ben uitgescheurd had ongeveer 12 hechtingen,, en op dat moment voel je daar helemaal niks van hoor :) ik had liever de knip gehad dat is na afloop minder pijnlijk en veel minder hechtingen :j en het is na afloop gewoon mooier :j

na afloop wel een beetje lastig zitten maar dat intresseerd je geen drol als je dat hummeltje ziet liggen <3

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-11 19:15

Caboclo, ik schijt ook voor m'n bevalling hoor. Lijkt me niets. Prikken vind ik niet eng, ben ook bloeddonor, dus ach.
Beccy, wij hebben Roti gehaald :9

Dingen die ik oversla.. ik walg van de geur van vis. En steeds erger! Bahhhh. Vlees eetlust is ook wel iets minder geweest, maar nu weer normaal. Ook kan ik niet meer tegen de geur van die indische en surinaamse etenswinkeltjes. Veel te sterk!

Latnah, wat een plaatje van een dochter!!!
Hoe gaat het met je?!

Hier net naar de VK geweest. Schoonouders waren mee. Schoonmoeder wilde zoooo graag een keer mee, dus vanavond maar gedaan. 25 weken en 1 dag zwanger vandaag.
Er was een andere meid bij, die was in de leer voor VK. Die mocht even een echo maken, vonden schoonouders natuurlijk super! En wat schopte de kleine meid weer, haha. En ook nog even het hartje geluisterd. Verder was alles oke, geen gekke dingen.
Nu over 3 weken weer een afspraak. Wat gaat het snel. Eerst elke 4 weken en nu al elke 3!

Zo even lekker douche en wat lekkers nemen en op tijd naar bed. Morgen weer werken, voel me al een stuk beter!

Tat_jana, ik wil niets weten over uitscheuren en knippen! -lalalalalala hoor je niet!-

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 19:23

hihi sorry,, ik zal mn mond houden,, maar ben wel erg benieuwd naar je reactie als je bevallen bent :j

Wardie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 19:27

Wat een prachtig kindje zeg!! En geen twijfel mogelijk over het geslacht, hahaha!!!

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 19:50

wat een mooie meid!!!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 19:50

bo0tjeee, Zal ik je blij maken dan? Want ik ben niet zo heftig gescheurd had maar 1 hechting :D

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 19:54

ik had ook maar 3 hechtingen :D
Enne ook nog niet op de ´normale´manier...
Ik was ingescheurd in een lip, normaal scheur je naar beneden :o
wat raar om zo neer te zetten :P

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 19:55

Tat_jana schreef:
ik las hier iets over onherstelbaar beschadigd etc,, ik ben uitgescheurd had ongeveer 12 hechtingen,, en op dat moment voel je daar helemaal niks van hoor :) ik had liever de knip gehad dat is na afloop minder pijnlijk en veel minder hechtingen :j en het is na afloop gewoon mooier :j

na afloop wel een beetje lastig zitten maar dat intresseerd je geen drol als je dat hummeltje ziet liggen <3

tegen mij zeiden ze juist dat een scheur sneller heelt dan een knip.
achjaaa zo zie je maar, ze weten zelf nog niet alles :P

fliertje6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 20:07

Ik heb daar een heel interessant artikel over gelezen, over scheuren t.o knippen en het heeft bij mij wel gezorgd dat ik dingen anders ben gaan zien en van te voren wel in mn geboorteplan zet hoe en wat betreft knippen.

Super leesmateriaal dus, heeft mij een hoop duidelijk gemaakt en zelfs minder angstig, alleen waarschuwing:
ER STAAN HELE DUIDELIJKE EN PROFIL FOTO"S BIJ VAN INTIEME DELEN MET KNIP?SCHEUR!!!!!!!

Zo dat is duidelijk, niet aanklikken als je er niets van wilt weten/ zien!!!
Het betreffende linkje: link

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 20:08

Latnah, wat een mooie baby!! <3

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 20:18

latnah gefeliciteerd met je prachtige dochter <3

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 20:22

Yel schreef:
Ik heb daar een heel interessant artikel over gelezen, over scheuren t.o knippen en het heeft bij mij wel gezorgd dat ik dingen anders ben gaan zien en van te voren wel in mn geboorteplan zet hoe en wat betreft knippen.

Super leesmateriaal dus, heeft mij een hoop duidelijk gemaakt en zelfs minder angstig, alleen waarschuwing:
ER STAAN HELE DUIDELIJKE EN PROFIL FOTO"S BIJ VAN INTIEME DELEN MET KNIP?SCHEUR!!!!!!!

Citaat:
Zeer veel vrouwen hebben de knip gewoon ervaren voor wat ie is; een afschuwelijke, barbaarse handeling die erg veel pijn doet en diep traumatisch is voor het lichaam en voor de vrouw. Knip maar eens door levend vlees heen. Zeker bij een doorbloed perineum is de pijn ontstellend.

Nou als er iets niet objectief en eerlijk materiaal is, is het wel die hele website. :')
Wat een ontzettende onzin kan die uitkramen zeg. Haar eigen mening presenteren als een feit.
Krijg er altijd bijna een sekte gevoel van als ik daar lees.

Sorry voor mijn felle mening.. :oo

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 20:32

Yel schreef:

Interessant? Paniekzaaierij, eerder :roll:

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 20:33

Yel schreef:

Jeetje wat een laptekst en ik werd er beroerd van haha. Gelukkig ben ik niet ingeknipt. Had wel 3 haarscheurtjes die gehecht zijn.

Wat zijn jullie snel gegaan dames. Mennn

Allereerst.. Latnahc2: Wat een prachtige dochter heb je op de wereld gezet. Mooi naaipatroontje hebben jullie ;)

Lovebonney: Heftig!! Ben benieuwd of je nog thuis bent of toch opgenomen moest worden. Hoop dat alles goed gaat. Sterkte!
CarinaR: Sterkte met het verlies van je kattenkindje! ;( Niet leuk dat soort dingen. Helemaal niet op zo een manier!!
Teqil_Mikey: Gefeliciteerd en welkom :D

Wat ook zou helpen heb ik ooit begrepen om de bevalling op gang te krijgen zou zijn:
Rijden met de auto over hobbelige weg :') en lopen met volle maan.

In volle maan hebben ik en vriendlief gelopen maar geholpen heeft het toen niet helaas. Maar baad het niet schaad het niet :P En de hobbelige weg hebben we genomen naar het ziekenhuis midden in de nacht maar goed toen was de bevalling al begonnen ;)

Iemand vroeg om leuke tips voor kraamcadeaus, volgens mij Roosch?? Wat ik leuk vond om te krijgen was een setje waarmee je gips afrduk kon maken van handje en of voetje van de kleine. Helaas is die bij mij mislukt (BlonT) maar vond het een super leuk cadeau!

Wat trouwens leuk is om te hebben is een kraambezoekboek. Ik vond het erg leuk dat iedereen tijdens het kraambezoek iets er in schreef.
Ook heb ik van dezelfde schrijfster het boek voor het eerste jaar van je kleintje waarin je iedere maand wat dingetjes kunt schrijven zoals wat de kleine die maand erbij heeft geleerd, hoe groot hij of zij is etc. Je kunt er foto's en dergelijke inplakken.

Zag ook iets voorbij komen over geboortekaartjes. Wij hebben toen Aimée haar geboortekaartjes besteld bij Koningkaart. Super leuk kaartje (vind iedereen) met een foto van de kleine toen ze net geboren was. Zal is kijken of ik kan vinden. Alleen dan niet die van ons die heb ik niet op deze computer maar die van de site.

http://www.koningkaart.nl/kaarten/370/c ... e-008.html

Die hebben wij besteld. Echt een schattig kaartje vinden wij zelf.. Duhh :P

Wat huisdieren betreft onze katten vonden het de eerste maanden maar raar die kleine meid en waren ook een beetje bang ofzo, zo leek het. Maar daarna was het goed. Ze is gek van de katten. Als ze ze ziet roept ze al mauwwwwwwwwww met haar hoge piepstemmetje. En dan komen ze naar haar toe en geven haar koppies.

Enige nadeel van 1 van onze katten is dat hij zijn nagels niet ik kan houden. Altijd al zo geweest. Dus als hij dan op je schoot zit en gaat ''melken'' zeg maar dan zitten zijn nagels in je broek. Dat is minder met die kleine meid. maar goed ik ben er zelf altijd bij om het in de gaten te houden. Uithalen doen ze niet en ze zijn enorm lief ook voor de kleine. :D

fliertje6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 20:56

Iris82 schreef:
Yel schreef:

Citaat:
Zeer veel vrouwen hebben de knip gewoon ervaren voor wat ie is; een afschuwelijke, barbaarse handeling die erg veel pijn doet en diep traumatisch is voor het lichaam en voor de vrouw. Knip maar eens door levend vlees heen. Zeker bij een doorbloed perineum is de pijn ontstellend.

Nou als er iets niet objectief en eerlijk materiaal is, is het wel die hele website. :')
Wat een ontzettende onzin kan die uitkramen zeg. Haar eigen mening presenteren als een feit.
Krijg er altijd bijna een sekte gevoel van als ik daar lees.

Sorry voor mijn felle mening.. :oo

Geen probleem, ieder zn mening..
Ikzelf ben gewoon voor een zo natuurlijk mogelijke bevalling, geen pijnbestrijding en ook geen knip mits in nood, niks sekte maar enkel mijn gevoel en mijn mening die overigens niemand met me hoeft te delen hoor. Er zijn genoeg mensen die in hun geboorteplan zetten liever te scheuren dan een knip te krijgen, hun mening.

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 20:58

Ik sta daar lijnrecht tegenover ;) Ik ga geen pijn lijden als het niet nodig is, of word ik daardoor een betere moeder?

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:01

Thirty schreef:
Ik sta daar lijnrecht tegenover ;) Ik ga geen pijn lijden als het niet nodig is, of word ik daardoor een betere moeder?

nee hoor, je word er geen bettere moeder,
ik heb liever pijnbestrijding dan door de grond heen te gaan van de pijn.
ik heb bij milan ook een knip gehad en er niks van gemerkt dus als het moet je dan zo weer.
vind die site ronduit belachelijk,
had het idee dat een man het heeft geschreven en dat hij bang is dat het niet meer zo mooi word ofzo :')

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:04

Na ja, kan me ook niet voorstellen dat uitscheuren meer of minder pijn doet dan een knip!
Maar goed, we zullen zien.

Ik ga iig bevallen met alle toeters en bellen. Alle mogelijke pijnbestrijding, en bij enige twijfel doen ze maar een keizersnee:P Echt hoor, ik ben geen mieperd maar ik zie mezelf niet door de grond heen gaan idd, als het niet nodig is.
Maar dat is iets persoonlijks, dat snap ik dan ook weer wel.

Bij de tandarts ga ik ook niet zonder verdoving een wortelkanaalbehandeling aan, is mijn redenering dan maar ;)
Laatst bijgewerkt door Thirty op 12-10-11 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:04

ga de site nog niet openen ben nu even met iets ''leukers'' bezig
wel even jullie mening?

ik ben van plan om een kraamfeestje te geven
maar wist dit niet zo leuk aan te kondigen?!
toch heb ik iets in elkaar gepuzzelt maar toch even jullie mening..
al weet ik dat meningen verschillen :+

het gaat om deze tekst / aankondiging.

Om iedereen te kunnen plezieren,
gaan we mijn geboorte later vieren.
Zo kunnen jullie mij allemaal bewonderen
zonder ons te overdonderen.
We verwachten jullie op
7 januari van 14:00 tot 18:00
voor een hapje en een drankje.
graag zouden wij willen weten als je mee wilt
komen daten...
graag horen we dit voor 30 december.

en dan ook de dik gedrukte woorden zo te houden?
of juist niet?

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:06

Thirty schreef:
Na ja, kan me ook niet voorstellen dat uitscheuren meer of minder pijn doet dan een knip!
Maar goed, we zullen zien.

Ik ga iig bevallen met alle toeters en bellen. Alle mogelijke pijnbestrijding, en bij enige twijfel doen ze maar een keizersnee:P Echt hoor, ik ben geen mieperd maar ik zie mezelf niet door de grond heen gaan idd, als het niet nodig is.
Maar dat is iets persoonlijks, dat snap ik dan ook weer wel.

Bij de tandarts ga ik ook niet zonder verdoving een wortelkanaalbehandeling aan, is mijn redenering dan maar ;)

mijn zegen heb je..
zo denk ik er percies ditto over...
alleen hoor ik ook vage verhalen van een keizensnee ;( :o

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:07

Het is en blijft een operatie natuurlijk en er zal vast wel eens het een en ander fout gaan.

Maar dat hou je toch :) en dat risico neem ik dan maar wat graag.

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:10

Even heel offtopic...deze pupjes...echt waar...heb geen sportschool meer nodig! Probeer maar eens om van de ene kant van de tuin naar de andere te komen...'t Is ja net apekooien. :wow:
Zijn me vandaag ook al twee keer uitgebroken, een keer was te verwachten, de andere keer stond ik met grote ogen te kijken hoe ze door dat kleine gaatje in de omheining klommen... :')
Zijn nu 6 weken, erg leuke leeftijd en ben echt gek met ze...maar kan niet wachten tot ze de deur uit zijn := :D

De aanstichter van het stel: http://www.mijnalbum.nl/Foto-6N83VIQH.jpg

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:16

Heb zelf tijdens mijn bevalling om een ruggenprik gevraagd. En wat was ik blij toen die eenmaal er in zat haha. :D Zou het bij een volgende zo weer doen. Had al 8 uur heftige rugweeën er op zitten en toen toch echt om pijnstilling gevraagd. Kreeg ze echt niet weggepuft.

Voel me geen slechtere moeder hoor!!! Zou zeggen doe wat je denkt dat goed is voor jezelf! Wat andere ook zeggen of denken.