Tijn schreef:Ik heb nu helemaal geen trek meer in vlees.
Zo te zien hebben jullie daar geen last van?
Ben ik de enige die dingen laat staan? Zoals koffie en vlees?
Buiten de "verboden" dingen natuurlijk.
ja vlees bah helemaal varkensvlees..
Meloen schreef:Mijn ouders hebben trampoline! Denk dat ik eens langs moet gaan....
![]()
Pruimen wordt ook gezegd, maar ik denk dat je dan iets anders uitpoept dan een baby
XFiemoX schreef:Goedemorgen!!
xxxmarexxx, Als jij het niet zeker weet maar jou moeder die wel al goed jou baarmoeder kon voelen? Dan zou ik als ik jou was vandaag nog of deze week doorgeven aan je vk over je twijfel, en of je je termijnecho misschien dan wat eerder (naar deze maand) toe kan verzetten. Daar mocht het wel zo zijn dat je al bijna of al 10 weken zwanger bent en je de combi test zou willen dan is het echt verstandig je termijnecho afspraak te vervroegen naar ergens in deze maand.
Verder hier gaat alles wel goed zit nu aan een kuur om mijn menstruatie op te wekken, om vervolgens daarna met clomid te starten.
Jayden, had er gisteravond niet zo'n zin in om te gaan slapen maar na 2x op en neer gelopen te zijn en om hem te sussen was het goed en ging ie braaf slapen.
spannend!!!
bo0tjeee schreef:Jeej, een leuke jas voor een leuke prijs!
http://www.bonprix.nl/product/zwangersc ... icle_image
Ik zag een leuke bij C&A, die was €80!![]()
Iemand bekend met het bestellen bij Bonprix?
gaaf weer een winkel gevonden
want ik heb al wel een buikje met drie maandenbeccy schreef:positiejas...op bonprix.nl heb ik laatst wel een paar leuke gezien voor een redelijke prijs.
verkopen ze daar ook zwangerschapskleding?

Mijn ouders hebben trampoline! Denk dat ik eens langs moet gaan....

ik had liever de knip gehad dat is na afloop minder pijnlijk en veel minder hechtingen
en het is na afloop gewoon mooier 

Niet leuk dat soort dingen. Helemaal niet op zo een manier!!