Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duijfje schreef:Hm.. Een tip voor de mensen die zich nu gaan laten testen door middel van bloed prikken in het ziekenhuis..
Wat mij is over komen is dat ik een 10tal keren naar het ziekenhuis ben gegaan, van bloedprikken naar de oogarts naar de neuroloog naar de hersenscan...
Wat ik had:
Vermoeidheid tot in slaap vallen in openbare plekken, constant gapen.
Vergeetachtig
spraakgebrek
spieruitval
slecht zicht
(deze schieten mij zo te binnen)
Van alles wat ik hem laten testen was er niks mis. Erge vermoeidheid kan voorkomen op die leeftijd hoorde ik van de huisarts. Mijn vader heeft bijna mensen over de balie getrokken om andere afspraken te maken. Uiteindelijk heeft hij via een oom die in het ziekenhuis werkt een zware antibiotica kuur gekregen van 3 weken.
Aan het einde van de antibiotica kuur werd al het boven beschreven steeds beter. Mijn zicht gaat heeeel langzaam terug komen, maar dit verschilt echt per dag.
Onze buurman heeft nu een jaar lyme met alle signalen die op internet staan over lyme. Hij was te eigenwijs om het ziekenhuis te geloven na het bloedprikken ( er was niks) Nu is hij te laat begonnen met de antibiotica kuur ( Op advies van mijn vader) en een jaar later werkt hij nog steeds niet. Onze buurman is een transplantatie chirurg.. Echter als je er zo lang uit ligt op dat gebied.. mag je niet meer terug komen.
Dus: Neem GEEN genoegen met een simpel bloedtestje als je zelf heel veel symptomen hebt van Lyme. Wees er op tijd bij!