[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 22:20

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 22:26

mooi werk, mooie bloemen... snapo wel dat je 'om' bent haha. wordt ie wel in een shop gezet?

Roccootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 08:30

Citaat:
PRACHTIG!!! (ik heb geen verstand van tattoo's, maar het 2e nageltje lijkt niet helemaal ovaal te zijn, zit een puntje onderin, of zie ik dat verkeerd??) Mag ik vragen wat jouw betekenis erachter is? Ik dacht hem zelf recht te zetten, maar 'scheef' zoals jij hem hebt vind ik hem ook heel moooi!

Klopt hoor.
Op de foto lijken ze niet ovaal ( zijn ze ook niet helemaal) maar dat komt mede omdat ik mijn pols gestrekt heb voor de foto.
Als ik hem normaal ontspannen houd dan ziet het er heel anders uit.
Ik heb voor schuin gekozen omdat ik dat net iets mooier vond...het hoeft van mij niet allemaal recht ;)
Hij staat symbool voor mijn liefde voor mijn 8 poezels :D

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 09:11

purkje: het is inderdaad net hoe strak je huid staat bij je pols en dat ligt er weer aan hoe je je hand sterkt/buigt inderdaad..
ik vind hem in ieder geval geweldig!

Mijne wil ik laten zetten voor mijn (nu alleen nog) siameesje met epilepsie en onze huiskat..
Ze geven mij zoveel liefde! Siameesje slaapt altijd in bed en waag het niet om haar niet vast te houden zoals een teddybeer :o
Maar ook omdat ik een rottige tijd achter de rug heb en het voor mij zo fijn was dat zij allebei elke dag weer blij zijn als ik thuis kom! Het zijn echt mijn kindjes :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 09:35

Joanne1987 schreef:
mooi werk, mooie bloemen... snapo wel dat je 'om' bent haha. wordt ie wel in een shop gezet?

Haha ja he :) Hij werkt vanuit huis :)

Roccootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 09:36

diesel_ schreef:
purkje: het is inderdaad net hoe strak je huid staat bij je pols en dat ligt er weer aan hoe je je hand sterkt/buigt inderdaad..
ik vind hem in ieder geval geweldig!

Mijne wil ik laten zetten voor mijn (nu alleen nog) siameesje met epilepsie en onze huiskat..
Ze geven mij zoveel liefde! Siameesje slaapt altijd in bed en waag het niet om haar niet vast te houden zoals een teddybeer :o
Maar ook omdat ik een rottige tijd achter de rug heb en het voor mij zo fijn was dat zij allebei elke dag weer blij zijn als ik thuis kom! Het zijn echt mijn kindjes :D

Leuk ik heb ook een siamees....geweldige dieren ;)

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 09:40

Zeg uhm, even heel blonT vies vraagje hoor.. Maar maakt het nog wat uit als je ongesteld bent als je je tattoo laat zetten??

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 09:45

Elma_ schreef:
Zeg uhm, even heel blonT vies vraagje hoor.. Maar maakt het nog wat uit als je ongesteld bent als je je tattoo laat zetten??

Ja, je bloed is dan namelijk dunner en er is dus een kans dat je meer bloed bij het zetten van je tattoo. Plus dat over het algemeen gezien je huid gevoeliger is, dus het lijkt me geen pretje :\

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 09:48

Miseria schreef:
Elma_ schreef:

Ja, je bloed is dan namelijk dunner en er is dus een kans dat je meer bloed bij het zetten van je tattoo. Plus dat over het algemeen gezien je huid gevoeliger is, dus het lijkt me geen pretje :\

Baaaaaalen, ik ga wel even bellen dan met de shop.. Vind het een beetje een stomme vraag, maar toch maar even kijken wat hun zeggen..... DAT zou erg zijn zeg -O- Het is dan wel mijn laatste dag....

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 10:18

ik weet niet wanneer je moet, maar kun je de pil niet even doorslikken? Of een dag eerder beginnen met de pil weer te slikken.
Dat kan makkelijk.. als t me niet uitkomt begin k gerust 2 dagen eerder met slikken na een stopweek.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 10:22

diesel_ schreef:
ik weet niet wanneer je moet, maar kun je de pil niet even doorslikken? Of een dag eerder beginnen met de pil weer te slikken.
Dat kan makkelijk.. als t me niet uitkomt begin k gerust 2 dagen eerder met slikken na een stopweek.

Te laat, bloed al :+ en heb maandag de afspraak.. en de pil bijv vandaag of morgen weer nemen werkt niet, daar heeft mijn lichaam op het laatste moment geen boodschap aan :P

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 10:31

Zou dat echt zo veel uitmaken? Als je je dan laat tatoeren?
Ik zou er denk ik niet eens over nagedacht hebben :=

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 10:32

Dat heb ik dus ook niet gedaan.. Vanmorgen geworden en toen dacht ik ineens hooooooo wacht eens even.............

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 10:33

Appelsap drinken werkt er tegen, zeiden ze gister in de shop ook hehe. En de laatste dag zal toch wel meevallen denk ik?

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 10:33

Ja nee maar dat bedoel ik, ik zou er op het moment zelf ook niet aan gedacht
hebben dat het misschien wel eens niet handig zou zijn om een tattoo te laten zetten
en gewoon maandag gegaan zijn :+

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 10:34

ja, nouja ik heb geen idee :P Als het zo is dat je bloed echt veel dunner is kan ik me er wat bij voorstellen dat ze het niet doen.... Maar ik ga vanmiddag even bellen :j en 3 pakken appelsap halen :')

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 10:35

Ben benieuwd wat ze zeggen :j

Doe maar ruig, 3 pakken nog wel :')

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 10:35

Ik lust niet eens appelsap :+

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 10:36

Ik ook niet :D

Maar kijk maar uit dat je bloed niet zo dik is na 3 pakken dat ze
er niet meer met de naald door komen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 10:36

Haha 3 pakken is echt slecht voor je, dan wil je alleen maar op de wc zitten :')

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 10:37

Ik haal niet echt 3 pakken hoor :P maar wel eentje (ik hou van bijgeloof en mezelf inpraten dat iets werkt :P )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 10:38

Haha :')

Mn tvverbinding doet het niet en ik wil Miami INK kijken verdorie!

Roccootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 10:38

Elma_ schreef:
Ik lust niet eens appelsap :+

Het werkt wel hoor.
Ik heb bij mijn eerste tattoo ook flink appelsap gedronken en heb niet gebloed.
Gisteren met het kattenpootje geen appelsap gehad en wel gebloed.
Zou gewoon appelsap drinken en gaan.

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 10:39

iemand ervaringen met bodycult in amsterdam? Denk eraan om daar in de toekomst mijn kattenpootje te latten zetten namelijk..
maar wisselen die artiesten vaak in een tattooshops? Want dan weet je toch nooit of het echt goed komt als je naar zo'n shop gaat, voor hetzelfde geld heb jij net die nieuwe.. die toch niet goed bleek ofzo.. of zeg ik nou hele rare dingen??

@ Elma_: ik zou echt een week lang appelsap drinken, zo iemand ben ik nou weer wel, je doet t goed of je doet het niet :+

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 10:40

Das naar! maar wel thanks voor de tip heb net de tv aangezet hahaha

hahaha, ja ik ga lekker aan de appelsap van het weekend :+