Er komt een thuistatoeerder maar schrik niet, deze heeft al in diezelfde shop gewerkt en levert heel mooi werk.
http://vincentvandorrestein.hyves.nl/al ... /3mxXZEk2/
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:PRACHTIG!!! (ik heb geen verstand van tattoo's, maar het 2e nageltje lijkt niet helemaal ovaal te zijn, zit een puntje onderin, of zie ik dat verkeerd??) Mag ik vragen wat jouw betekenis erachter is? Ik dacht hem zelf recht te zetten, maar 'scheef' zoals jij hem hebt vind ik hem ook heel moooi!
diesel_ schreef:purkje: het is inderdaad net hoe strak je huid staat bij je pols en dat ligt er weer aan hoe je je hand sterkt/buigt inderdaad..
ik vind hem in ieder geval geweldig!
Mijne wil ik laten zetten voor mijn (nu alleen nog) siameesje met epilepsie en onze huiskat..
Ze geven mij zoveel liefde! Siameesje slaapt altijd in bed en waag het niet om haar niet vast te houden zoals een teddybeer![]()
Maar ook omdat ik een rottige tijd achter de rug heb en het voor mij zo fijn was dat zij allebei elke dag weer blij zijn als ik thuis kom! Het zijn echt mijn kindjes
Elma_ schreef:Zeg uhm, even heel blonT vies vraagje hoor.. Maar maakt het nog wat uit als je ongesteld bent als je je tattoo laat zetten??
Miseria schreef:Elma_ schreef:Zeg uhm, even heel blonT vies vraagje hoor.. Maar maakt het nog wat uit als je ongesteld bent als je je tattoo laat zetten??
Ja, je bloed is dan namelijk dunner en er is dus een kans dat je meer bloed bij het zetten van je tattoo. Plus dat over het algemeen gezien je huid gevoeliger is, dus het lijkt me geen pretje
diesel_ schreef:ik weet niet wanneer je moet, maar kun je de pil niet even doorslikken? Of een dag eerder beginnen met de pil weer te slikken.
Dat kan makkelijk.. als t me niet uitkomt begin k gerust 2 dagen eerder met slikken na een stopweek.