Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hagelslag schreef:hee,
zouden julle me kunnen helpen.
ik zit op het moment met vele problemen wat ik niet allemaal zo op internet zit.
maar ik zit heel erg te twijfelen of ik naar de huisarts moet, of het wel zinvol is.
ik heb momenteel erg veel problemen met eten en mijn gewicht goed te houden.
ik heb erg veel stres wat ik helaas op het moment niet even weg smijten kan ook al wil ik het graag zodat het me weer beter gaat.
ik ben erg geprikkeld, reageer overdreven vooral tegen mijn vriend.
ik ben moe, alleen probeer ik niet overdreven veel te slapen want te veel slaap maakt ook moe(gewoon ca 8 uren per dag).
ik heb vaker per week een raar gevoel in mijn lichaam, soms is het mijn linkerarm soms mijn rechter soms mijn benen soms mijn voeten, het is een soort tintelslaap gevoel maar ook het gevoel dat ik geen kracht en controle op dat moment over dat gedeelte van mijn lichaam heb.
het kotsen staat me vaak hoger dan het lachen.
ik doe mijn best, maar ik heb de hele tijd het gevoel wat ik ook doe, het is nooit goed genoeg.
ik weet gewoon niet wat ik ermee aan moet, en ik heb zelf wel het gevoel dat het richting overspannen zou kunnen gaan.
bobomelo schreef:hagelslag schreef:hee,
zouden julle me kunnen helpen.
ik zit op het moment met vele problemen wat ik niet allemaal zo op internet zit.
maar ik zit heel erg te twijfelen of ik naar de huisarts moet, of het wel zinvol is.
ik heb momenteel erg veel problemen met eten en mijn gewicht goed te houden.
ik heb erg veel stres wat ik helaas op het moment niet even weg smijten kan ook al wil ik het graag zodat het me weer beter gaat.
ik ben erg geprikkeld, reageer overdreven vooral tegen mijn vriend.
ik ben moe, alleen probeer ik niet overdreven veel te slapen want te veel slaap maakt ook moe(gewoon ca 8 uren per dag).
ik heb vaker per week een raar gevoel in mijn lichaam, soms is het mijn linkerarm soms mijn rechter soms mijn benen soms mijn voeten, het is een soort tintelslaap gevoel maar ook het gevoel dat ik geen kracht en controle op dat moment over dat gedeelte van mijn lichaam heb.
het kotsen staat me vaak hoger dan het lachen.
ik doe mijn best, maar ik heb de hele tijd het gevoel wat ik ook doe, het is nooit goed genoeg.
ik weet gewoon niet wat ik ermee aan moet, en ik heb zelf wel het gevoel dat het richting overspannen zou kunnen gaan.
Tsjah, ik ben geen huisarts, maar als je het aan mij vraagt zeg ik 100% NAAR DE HUISARTS
en iets van psychologische hulp is ook niet verkeerd als je altijd maar bang bent dat je het nooit goed genoeg doet....dus zou indd wel even naar je huisarts gaan!!
bobomelo schreef:gats Nickolay!
hopelijk heb je wat aan ons,met de meesten gaat het gelukkig de goeie kant weer op, heeft tijd nodig, dus komtvast goed met je!!
bobomelo schreef:hoe gaat het nu met je Nickolay?