Alwiene schreef:Hebben jullie ook zo'n raar (slecht) gevoel voor tijd? Ik kan bijvoorbeeld denken dat ik héél snel in de supermarkt geweest ben, hooguit 10 minuten en dan blijkt het 3 kwartier te zijn.
En ik kan ook moeilijk tijden combineren. Stel ik ben naar de stad toe dan houd ik er rekening mee dat de winkels om 6 uur dicht gaan en dan heb ik dus tot 6 uur. Daarbij vergeet ik dus kéér op kéér dat we dan dus niet óók om 6 uur / kwart over 6 aan het eten kunnen zijn en dat we dan veel later komen te eten. Nou boeit het mij niet zo hoelaat ik eet, maar mijn partner welMaar ik kan dan dus niet denken van ik moet om 5 uur weer naar huis zodat we met eten bezig kunnen gaan
Immers de winkels zijn tot 6 uur open, dus ik heb tot 6 uur
Heb ik ook, precies hetzelfde. Zo had ik voor as zondag (mijn verjaardag) mensen uitgenodigd vanaf 12 uur. Echter totaal niet bij nagedacht dat ik de nacht van zaterdag op zondag in Wageningen slaap na het uitgaan en ik dan nooit om 12 uur thuis kan zijn. Dus iedereen net maar weer gemaild of ze later kunnen komen

Ook kan ik rustig denken dat ik nog een uur heb terwijl ik allang op mijn fiets moet zitten. Mijn dagen zijn altijd zo voorbij terwijl ik totaal niks uitgevoerd heb. En wat ik dan wel gedaan heb? Zal toch wel iets gedaan hebben? Geen idee..
Vandeweek had ik trouwens ook een kennismakingsafspraak bij een nieuwe klant waar ik ga schoonmaken. Ik had die afspraak om 14u gemaakt, terwijl ik tot 12 uur minimaal (werd half 1) bij de psycholoog zou zijn (heel slim dus..). Uiteindelijk kwam ik na 1en thuis (om te lunchen) en moest ik ook om 1 uur de deur uit. Werkt dus niet... Uiteindelijk maar onderweg mijn broodjes opgegeten en toen kwam ik nèt op tijd