Ik heb laatst het trio in goudbruin van Bourjois gekocht en een bruine mascara (ook van bourjois). Ben daar de laatste tijd veel mee aan het stoeien. Je kan er een hele mooie lichte look mee maken, maar ook wat heftiger gaan voor een feestje
Nee ? Ik ga me haren verven ivm uitgroei, en heb van mezelf bruin haar . Dus ging googelen op bruin haar, en kwam dat plaatje tegen. (Géén verstand van de kleuren oid, dus wil dit plaatje aan de kapper geven ). En vond toevallig de make up, hoe zij het draagt, ook mooi.
Nouja, ik denk gewoon idd eyeliner, oogpotlood boven en onder, oogschaduw onder (een dun lijntje) en mascara. Ik kan niet zo goed zien of ze verder oogschaduw op heeft, of enkel lijntje eyeliner. Gewoon wat proberen zou ik zeggen
Het is sowieso niet voor elke dag, want ik ben nogal van het makkelijke . En heb geen zin om 's morgens steeds lang voor de spiegel te staan oid .
fienaaa
Geplaatst: 22-05-11 15:44
Ai, heerlijk dat dit topic bestaat! Ik ben ook echt verslaafd geraakt aan beautybloggers, maar met zo een topic ben ik ook niet meer van bokt te slaan ben ik bang
ook ik kan me heel zwaar opmaken in maar 10 minuten, ik sta echt niet langer dan 5 minuten voor de spiegel, helemaal niet sinds ik naturel loop, staat me gewoon het beste vind ik..
BarbaLala
Geplaatst: 22-05-11 16:31
Hier de foto's van gisteravond! Had Dior skin nude op als foundation met shimmering bronzing powder van essence als blush. En voor mn ogen dat 4-kleurig bruine palletje van Essence met de lichtste kleur aan de binnenkant en onderste binnenkant. Buitenkant de donkerste, en met een bronskleur glitter van de H&M ook onder-buitenkant. En dan natuurlijk eyeliner (Essence) en mascara (Loréal colagene). Owja, en mn wenkbrauwen een beetje bijgetekend met potlood.
Het lijkt schots en scheef, maar het was echt recht!
Mascara en oogpotlood gaat nog wel, maar wil ik een zwart lijntje boven mn oog, dan ben ik wel lang bezig.. Daar heb ik geen handigheid voor .
haha ja ik schiet altijd uit bij mijn linkeroog. Die kan ik niet dicht houden, haha. Gelukkig kan ik mijn oogpotlood altijd een beetje vervagen en opnieuw proberen (een reden dat ik mijn gel eyeliner nog niet draag. eerst leren mijn oog (half) dicht te houden)
Anoniem
Geplaatst: 22-05-11 17:34
Bij mij lukt links juist altijd heel goed! Ook de mascara op links zit altijd 1041284x mooier dan op rechts.. Nagellak ook, links zit altijd zooo veel netter!
Eyeliner/gelliner, ik ben ook nog altijd opzoek naar dé beste oplossing! Ik heb ook een goed kwastje aangeschaft, en een potje met goede gelliner (bij de Douglas gehaald) maar het staat nog steeds ij de kast Het lijntje wordt altijd te dik/scheef...
Ik doe mijn lijntje altijd met zo'n 'stift' zeg maar tijdens m'n eerste uur op school. In m'n telefoon schermpje die ik vast moet houden dus met 1 hand.. Maar zit toch altijd vrij netjes! Best een prestatie al zeg ik het zelf.
fienaaa
Geplaatst: 22-05-11 20:57
@Rebeccaa, een hele prestatie! ...
Edit; met zo een stift kan ik momenteel trouwens redelijk overweg... Die zijn echt heel handig!
Cleo12
Geplaatst: 22-05-11 20:58
Zwarte eyliner heb ik al heel lang niet meer gebruikt, maar veel oefenen is gewoon wat werkt. Had altijd met zo´n heel dun kwastje. Dat werkte echt het beste. Gisteren primer gekocht bij de heme, straks voor het slapengaan even kijken hoe het zit.
Verder nog even los gegaan op de bourjois bij de etos, 2halen 1 betalen. Jammer is altijd dat als ik voor het schap sta, niet meer weet wat ik nou nog wil.....
mlc
Geplaatst: 22-05-11 21:06
@Chantal; Heb zo 123 geen duidelijke foto. Maar ik gebruik als ik haast heb een oogpotlood, dat kan ik nog wat vervagen als ik uitschiet. Dan eroverheen met zwarte oogschaduw, om 'm echt zwart te maken en de lijn netjes recht te trekken. Oh, ik doe ook aan 'tightlinen'. Oftewel: een lijn oogpotlood aanbrengen bij de aanzet van je wimpers/tussen je wimpers. Geeft toch weer dat beetje extra. Ik heb 'geleerd' dat je wimpers daardoor langer lijken ofzo.
Liquid eyeliner is bij mij een ramp. Dan word de lijn heel kronkelig en scheef. Gel eyeliner wil wel lukken als ik er iets meer tijd aan besteed, maar laat ik nou net weer het soort persoon zijn dat 10 minuten voor ik naar school moet mijn bed uit rol, ghehe.
Ik merk echt dat ik door eyeshadow base op mn ogen, onder de eyeliner een veel mooiere strakke lijn krijg met gel eyeliner!
verder heb ik vrijdag gala.. Een zwart strapless jurkje van Asos.. panty met normale hakken er onder.. Maar wat doe ik met mn ogen!? Smokey lijkt me gaaf.. maar daar ben ik nog niet zo goed in
Ik dacht ook direct smokey ja, en dan zilver met een beetje diep zwart. Het is opzich niet echt moeilijk hoor, gewoon goed blenden dat ik al de helft van het werk. Anders moet je even op youtube tutorials zoeken. (Metalshiver op YT heeft een aantal goede/duidelijke)