"dan ga je ook minder last hebben van dat opgeblazen zijn"
En bedankt he dokter...

Naderhand begon ie er over dat we nu eigenlijk pas stilletjes uit de toestand aan het komen zijn waarvoor ze normaal een opname van twee weken doen met infuses...

Gedurende dat hele verhaal zat ik 'm zo aan te kijken van: "

Ik geloof dat uit mijn dossier daar te halen valt dat ik niet zo simpel daar te krijgen/houden ben...

Hij moest eens weten dat ik gewoon door ben gegaan met wedstrijden enzo gedurende de gehele periode... Wel met veel rust tussen door.. (nu heb ik ook alweer twee dagen niet getraind en vandaag ga ik weer.) maar toch...

Morgen wel weer uurtje daarheen voor een ijzer-infuus... Bleh daar was ik vorige keer zo ellendig van...

Verder mag de immuran inderdaad niet afgebouwd worden maar die zou ook geen probleem mogen zijn bij de operatie. Maar heb hem gevraagd of hij dat eventueel met Dokter schedel wil bespreken want dat ik het idé heb dat die niet zo heel goed begrijpt waarvoor ik die medicatie moet nemen... Toen knikte dokter Darm en zei ie dat "die mannen" ook niet zo heel bekent zijn met die medicaties dus dat ie contact zou op nemen met 'm. (eh ja ik zal ze maar naar hun werkgebied gaan benoemen gezien ik een beetje voorzichtig wil zijn met echt de namen open en bloot te zetten en met lettertjes, dat gaat verwarrend worden vrees ik)
Dokter Darm verwachtte overigens nog wel een paar maanden nodig te hebben voor ik helemaal "ready to go" zou zijn voor dokter Schedel...