[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 19:24

Er vragen inmiddels meerdere mensen naar foto's, dus ik ga ze toch maar plaatsen. Haal ze morgen wel weer van Mijnalbum.nl af :).

Ik doe 'm eventjes uploaden! :)

*wacht*wacht*wacht* :z

Afbeelding
Dit is die op mijn pols, die vanmiddag gezet is. De foto laat alleen niet echt goed zien dat hij er écht mooi op staat, is ook gemaakt met mijn telefoon. Heb tussendoor allemaal foto's zitten maken :+ Zal als hij verder genezen is, en droog is een nieuwe foto maken :). Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! :D

Afbeelding
Dit is de tattoo die ik vorig jaar januari heb laten zetten. Maar het bovenste slingertje van de rode L, aan de linkerkant is inmdidels verkleurd, dus die moet bijgewerkt worden! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 19:27

Ook heel erg mooi Amanda! :)

Hammeke, ik denk dat hij ook iets te jong voor mij is. :D

CindyUniek

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 19:35

wat me trouwens opvalt is dat er bij sommigen dus anderen naast stonden die foto's hebben gemaakt?
bij skin art hebben ze netjes ieder hun eigen hokje (gewoon een laag hekje) zodat de bezoekers/vrienden/familie niet mee erin kunnen voor de hygiene!

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 19:43

Hammeke.. hy is idd wel leuk :P
Amanda heel mooi :)

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 19:57

Bij mij mocht er ook niemand bij ivm hygiene. :Y)

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 19:58

@ Cindy, bij Seppe zit je gewoon achter de 'toog'. Er stonden 2 zetels en mijn vriendin zat ondertussen in de andere zetel tot de volgende klant kwam. Hier is dat bijna overal zo, bij Burlesque, bij tattoo Ronny.
En iedereen waarschuwt je ook direct voor de pijn als ze binnenkomen voor een afspraak bv :P En ik was net zo chill :D

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 20:02

Amanda_T schreef:
Er vragen inmiddels meerdere mensen naar foto's, dus ik ga ze toch maar plaatsen. Haal ze morgen wel weer van Mijnalbum.nl af :).

Ik doe 'm eventjes uploaden! :)

*wacht*wacht*wacht* :z

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZOP4OY3N.jpg
Dit is die op mijn pols, die vanmiddag gezet is. De foto laat alleen niet echt goed zien dat hij er écht mooi op staat, is ook gemaakt met mijn telefoon. Heb tussendoor allemaal foto's zitten maken :+ Zal als hij verder genezen is, en droog is een nieuwe foto maken :). Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! :D

Geen idee wat er staat, maar ik vind hem mooi !

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 20:02

haha waarschuwen :+
ik vond ze allebei niet pijnlijk....

mijn man heeft een flinke op zijn rug en die was zó zenuwachtig dat hij bijna van z'n stokkie ging :+
niet eens echt van de pijn, meer alles bij elkaar....

ik denk dat ze bij onze shop ook wel gelijk door hadden hoe vast besloten ik bijv was en dat ze tegen twijfelaars misschien wel sneller zouden zeggen hoe of wat
ik ben niet zo snel bang of onder de indruk

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 20:05

@Amanda_T, ik vind hem erg mooi, maar mij was die manier van schrijven (en dan doel ik op de grootte, afstand tussen de letters en woorden) juist afgeraden voo rhet gevaar dat het ging overlopen. Iemand hier ervaring mee, advies over? Mijn tattoo staat al maartoch. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 20:43

-edit, pb, hahahahaha :P -

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 21:39

higgins schreef:
Spannend hoor! Komen er ook nog andere tatoeerders in je zaak ?

nope, just me! Ik werk wel samen met een piercer
en gasttattooeerders mss, ik heb al een JA gekregen van Bart van WhiteTrash, die heeft ook bij TattooMania gewerkt
heel leuk werk maakt hij
(mijn voeten zijn ook van hem)
en ik was aan het denken die jongen die mijn traditionele tattoo heeft gezet ook eens te vragen.. maar ik weet niet of daar markt voor is :?
dus dat is ff aankijken eerst

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 21:41

@Amanda_T : mooi gezet, vooral de compositie van je polstattoo valt me op. die klopt precies
goed werk

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 23:28

Mensen, ik ben ook weer terug! :D
Ik was vanmiddag om 12 uur aan de beurt, ik was echt superzenuwachtig, maar ze waren echt heel aardig dus ik voelde me al snel op m`n gemak. En al helemaal toen hij een DVD van Destiny's Child opzette en vrolijk mee zat te zingen! :')
De pijn viel me opzich wel mee, sommige plekjes waren gevoeliger als de andere maar het was goed te doen. :) (De eerste 1,5 uur)
Daarna begon hij met het inkleuren van de tattoo en MAN! Wat doet dat pijn! :oo Ik heb het laatste half uur ernstige pijnen liggen lijden en was echt in staat om weg te rennen op een gegeven moment. :D
Maar, ik ben blijven zitten en dit is het resultaat:
http://img824.imageshack.us/img824/1031 ... 171250.jpg
Aan het begin. (Let niet op mijn hoofd, ik was KitKats aan het eten tegen de stress :+ ) \

Afbeelding
Iets over de helft

Afbeelding
En het eindresultaat! Vooral die blauwe ogen zijn gruwelijk. :D
(Let op de witte sterretjes bij de J en S, kwam ik ook pas na 5 uur achter := )

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 23:31

POEH, das een flinke :=
De blauwe ogen zijn inderdaad heel erg sprekend! :j

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 01:11

Marshaha schreef:
@Amanda_T : mooi gezet, vooral de compositie van je polstattoo valt me op. die klopt precies
goed werk

Thanks!! Ben ook echt blij dat ik weer naar dezelfde tattoeerder ben gegaan, mijn vorige was ik al heeel erg tevreden over, ook bij deze tattoo is het weer een goede zet geweest. :)

Verder bedankt voor de leuke reacties!

@topsylover, ziet er goed uit! ik kan me voorstellen dat je pijn hebt gehad. Hij is er ook wel aardig een tijdje mee bezig geweest! Wat was de reden dat je voor dit ontwerp bent gegaan? :)

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 01:39

Amanda waar heb je hem laten zetten?
Erg mooi!

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 01:45

Kido schreef:
Amanda waar heb je hem laten zetten?
Erg mooi!

Dankjewel! Heb 'm laten zetten bij Bloodline in Roosendaal. Tattoeerder heet Bram Willems. Hij heeft ook Facebook, daar staan veel foto's op! Ik ga snel weer m;n polsje in de folie doen en slapen! :) Weltrusten allemaal!
.

frangelica

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 01:59

zit ff te denken of iemand mijne al heeft gezien van nu ik gok jaartje of twee terug weet niet of ik hem al heb gedeeld.....maar zal hem proberen te plaatsen.

Afbeelding

ja ra ra wie is dit lol :o

oke gelukt foto ff snel genomen met de cam dus niet erg duidelijk zal morgen ff kijken of ik hem op echte foto kan krijgen hij komt nu beetje raar over. :D

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 09:43

Mooie tatoo! Hij lijkt wel geschilderd :o Zit ie nou op je onderrug? :)

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 11:08

Amanda_T schreef:
@topsylover, ziet er goed uit! ik kan me voorstellen dat je pijn hebt gehad. Hij is er ook wel aardig een tijdje mee bezig geweest! Wat was de reden dat je voor dit ontwerp bent gegaan? :)

Bedankt! Ja, hij is er 2 uur mee bezig geweest. :)
De reden dat ik voor een roofvogel heb gekozen is omdat ik geloof dat het een connectie met mijn vader heeft. Tijdens de rouwstoet cirkelde er een roofvogel boven ons en dat beestje 'bewaakt' onze begraafplaats ook. Op de dag dat mijn vader het ongeluk kreeg waren wij naar een roofvogelshow in Duitsland geweest, dus dat geeft mij het gevoel dat die roofvogel mijn vader is zegmaar. :)
Ook toevallig, in het gebouw naast de tattooshop gaf mijn vader vroeger altijd les in straatjesmaken, dus het moest wel voorbestemd zijn!

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 11:10

wauw topsylover, das een beste!
die blauwe ogen zijn idd gaaf
witte sterretjes bij de J en de S zie ik niet?!
ik vind het lettertype niet geweldig mooi, maar het is wel een hele mooie tattoo

frangelica, die van jou is goed duidelijk detail van je paard zeg!

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 11:12

CindyUniek@ nee die zie je op die foto niet zo goed inderdaad. Pas toen het rode een beetje weggetrokken was kwam de witte inkt erdoor en er staan 2 kleine sterretjes aan de zijkanten. :)
Ik vind het lettertype juist wel mooi, past erg goed in de banner.

(bovenste puntje van de S, daar kun je het een beetje zien)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 12:03

Die van Amanda zit ook op z'n kop :Y)

Mooi idee Topsy!

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 13:29

Anthea schreef:
Die van Amanda zit ook op z'n kop :Y)

Mooi idee Topsy!

Hij zit inderdaad ook op z'n kop :+ Maar ik heb 'm echt voor mezelf gezet en wil m dan wel zelf kunnen lezen als ik naar m'n arm kijk :)

@ Topsy, wow wat een mooie betekenis zit daarachter!

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 13:44

nog minder dan 24 uur, ik kijk er echt zo veel meer naar uit dan vorige keer toen ik het afgezegd heb! goed teken.