Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 17:56

Jaa was gratis verzending!
Duurt wel langer om ze te krijgen dan bij die andere hoor! Bij die verkoper die jij nu gebruikt duurt het ong een week, en deze wel 20 dagen.

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 15:13

Odysseus

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 15:54

Wow wat een brutaliteit! Lekker dan misschien krijg je wel een heel ander resultaat omdat het op de voorbeeld foto's clip in extensions is haha.

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 16:01

Brutaal he? Ik herken die foto's inmiddels uit duizenden dus ik zat ook een beetje vreemd te kijken. Ik ben zelf fotograaf dus mijn nekharen gaan bij dit soort actie's echt meteen overeind staan. En ze geven ook echt de indruk dat het micro ring extensions zijn...

Mijn luxy's bevallen overigens na 6 maanden nog steeds uitstekend! Vanavond mogen ze weer een avondje mee uit!

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 16:04

hoeveel zijn jullie gemiddeld kwijt voor het zetten?
Ik heb het ook vroeger gehad, maar zij zette ze niet direct op mijn hoofdhuid maar halverwege mijn haar?
Hierdoor ging het erg klitten en heb het er van ellende uitgeknipt na 1 week. Hoorde van iemand dat ze direct op je hoofdhuid gezet moeten worden, dus wel om het haar heen, maar dan tegen je hoofdhuid aan?

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 16:29

Heb nu een flip in hair...ideaal je hangt hem erin als je het wilt...wil je hem erin zit hij er in 2 minuutjes netjes in.
Staartje maken , vlechten alles kan ermee.
Heb de body wave 16 inch heb er wel stuk af laten knippen zodat hij mooi vol aan de onderkant is.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 19:08

Hier mijn extensions tijdens gala:

Afbeelding

Clip in extensions van ebay!

edit: ik ben trouwens de linkse, voor als je het niet doorhad :+

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 21:09

Ik kom me ook melden in dit topic!
Ik krijg aankomende woensdag voor het eerst extensions :) Van SoCap en als het goed is 40cm.
Heb nu haar tot iets over de schouder, beetje slag maar krijg er makkelijk krul in met wat versteviger :j

Morgenavond heb ik een afspraak om eerst te kijken naar mijn haar, voor de precieze kleuren, welke lengte en hoeveel het er in totaal gaan worden. Woensdag worden ze er dan ingezet :j

Ben heel erg benieuwd! Hoor soms toch verhalen over pluizen en dat ze er uit vallen enzo :+

Belangrijke info zal ik morgenavond ook wel alvast krijgen, maar morgenochtend moet ik dus eerst nog naar mijn eigen kapper om mijn haar bij te verven en te knippen. Is er nog iets waar ik op moet letten dat mijn haar bijvoorbeeld woensdag niet te 'glad' is voor het zetten?
Normaal krijg ik na verven altijd speciale conditioner in ter bescherming van het haar na het verven en dat maakt het haar vrij zacht.
Wel of geen wax? (na de tijd wordt het altijd even in leuk model gebracht namelijk :+ ) Als dit ten nadele is van de extensions, dan laat ik dat liever even achterwege. Of dinsdag gewoon wassen en woensdag niet?

Nouja heleboel vragen, maar vind het zetten niet goedkoop en zou het zonde vinden als het al redelijk snel 'lelijk' wordt.

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 22:42

Ik laat mijn extensions van de week knippen.

Wat adviseren jullie? Recht laten afknippen of in een punt? Wat valt mooier?

Als je het recht laat knippen, heb je dan geen moeite om iedere keer de extensions op de juiste lengte in te clippen? Anders steekt het haar toch onder je eigen uit en dat lijkt fake?

Wie kan mij adviseren?

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 23:45

@Bojangles ; Als je ze laat zetten, dan moet je gewoon je haar van te voren wassen en dat zonder conditioner dus alleen shampoo.
En er daarna ook niks in doen, de dag erna kan je pas vanalles er weer mee doen wat je normaal ook doet.
Alleen op letten dat je geen conditioner op je wasxjes smeert maar eronder kan het allemaal geen kwaad(worden juist de extentions lekker gald en mooi van).

Ik heb zelf blonde gehad van socap en had op een gegeven moment alleen de onderkant een beetje last dat het wat ging pluizen, maar dat komt omdat het over je rug heen scheurt.
het beste zou zijn als je bv in de auto zit of huishouden of dat soort dingen (dat dus je haar niet los hoeft) je haar vast te zetten zodat je zo min mogelijk wrijving krijgt blijft het langer mooier.
En als het goed is kan je die er bij kopen/krijgen een speciale extentionborstel die is echt wel aan te raden,hiermee kan/moet je ook over je waxjes heen borstelen anders krijg je dat je eigen haar om de waxjes heen gaat zitten.
Dus elke dag even goed heel je haar door kammen (misschien in delen van onder naar boven dat je alles gehad heb )zo krijg je zo min mogelijk last ervan en de rest van de dag moet het wel goed blijven zitten.
En je zou voor de makkelijkheid je haar voor de nacht in een staart/vlecht kunnen doen, dan heb je de ochtend iets minder tijd nodig(voor als je het los houd en er klitten inkomen)

Hoop dat je aan deze tips al wat heb.

parouscha @ ik zou het aan de vorm van je eigen haar mee laten knippen als die in een punt loopt zou ik de clip in net zo mee laten lopen, anders krijg je eigen haar in een punt en je clips recht.(of andersom) lijkt mij niet echt netjes en vooral zichtbaar.
Maar vaak ziet een goeie kapper die hier vaker mee werken wel een model hoe ze het moeten knippen.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 07:07

Hoi jongens!
Ik reageer hier ook weer eens.

Ik heb nu voor de tweede keer Socap wax extensions en weer laten zetten bij Beauty By Roos.
Vorige keer was het erg mooi, perfecte krul voor mijn haar maar nu..
Ik heb om krullen gevraagd, maar het is gewoon stijl!!

Ik ben terug geweest, (van Den Bosch naar Amersfoort. :+) en wat ze zeiden is:
Sommige mensen hebben meer krullen als de ander, ja daar kan ik inkomen.. Maar dit is stijl!
Het krult gewoon echt niet, enkel een beetje slag..
Het enige dat ze konden doen is het anders snijden zodat het zou gaan krullen.
Nouja, nog steeds niks!!

Ik laat het nooit meer bij Beauty By Roos zetten, geloof nu toch wel een beetje in de slechte verhalen die ik hier over hun heb gelezen..

Foto volgt,
Groetjes.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 07:09

Bedankt voor de tips!
Daar heb ik zeker wat aan :)
Een extensionborstel werd inderdaad ook aangeraden, dat stond op de website, maar ik zal vanavond wel meer horen, ben benieuw!

Nou ik ga zometeen op voor de 1e keer kapper deze week :P Verven & knippen.

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 08:53

xSOULSISTER schreef:
Hoi jongens!
Ik reageer hier ook weer eens.

Ik heb nu voor de tweede keer Socap wax extensions en weer laten zetten bij Beauty By Roos.
Vorige keer was het erg mooi, perfecte krul voor mijn haar maar nu..
Ik heb om krullen gevraagd, maar het is gewoon stijl!!

Ik ben terug geweest, (van Den Bosch naar Amersfoort. :+) en wat ze zeiden is:
Sommige mensen hebben meer krullen als de ander, ja daar kan ik inkomen.. Maar dit is stijl!
Het krult gewoon echt niet, enkel een beetje slag..
Het enige dat ze konden doen is het anders snijden zodat het zou gaan krullen.
Nouja, nog steeds niks!!

Ik laat het nooit meer bij Beauty By Roos zetten, geloof nu toch wel een beetje in de slechte verhalen die ik hier over hun heb gelezen..

Foto volgt,
Groetjes.

Nou zeg, wat balen! Op je vorige foto's was idd echt niet te zien dat je extensions had omdat ze zo goed met je eigen haar meekrulden! Ben erg benieuwd naar je foto..

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 11:16

Bojangles @ Ok super top +:)+
En als je meer wilt weten ,hier in het topic zitten al aardig wat mensen met ervaring.
Zowel ik ,heb al verschillende soorten gehad.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 11:19

xSOULSISTER @ maar heb je dat niet gezien dan toen ze de haren had gepakt? of erin deed?
Wel super zonde en vooral voor dat geld wat je neer legd bij hun.
Zou toch blijven zeuren bij ze ,dat ze zo gek worden en dat ze dan toch voor een oplossing gaan komen.
Want dat snijden heeft ook geen effect,ja pas als het haar iets van 5a7 cm ofzo kort is dan is het niet zwaar meer en dan krult het wel.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 11:20

Nou ik kom net van de kapper, het is geverfd en ik heb even de kleine puntjes op het langste deel eraf laten knippen. Verder niks aan laten doen, dat kan dan mooi als de extensions erin zitten :j

Zal zowiezo nog even een 'voor' foto maken voordat ze erin zitten! :D

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 12:01

shantal schreef:
xSOULSISTER @ maar heb je dat niet gezien dan toen ze de haren had gepakt? of erin deed?
Wel super zonde en vooral voor dat geld wat je neer legd bij hun.
Zou toch blijven zeuren bij ze ,dat ze zo gek worden en dat ze dan toch voor een oplossing gaan komen.
Want dat snijden heeft ook geen effect,ja pas als het haar iets van 5a7 cm ofzo kort is dan is het niet zwaar meer en dan krult het wel.

Dat heb ik gedaan, maar ze zei dat als het een keer gewassen werd dat het meer ging krullen.
Ook heeft ze mijn haren toen gestijld, omdat het dan makkelijker te knippen was voor hun.

Ik zal even zoeken of ik een duidelijke foto heb.

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 12:04

xSOULSISTER schreef:
Dat heb ik gedaan, maar ze zei dat als het een keer gewassen werd dat het meer ging krullen.
Ook heeft ze mijn haren toen gestijld, omdat het dan makkelijker te knippen was voor hun.

Ik zal even zoeken of ik een duidelijke foto heb.

Heb je het al wel gewassen? Want dat klopt natuurlijk wel dat het dan makkelijker krult.
Maar de structuur van het haar zal niet dusdanig veranderen vrees ik..

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 12:06

Vorige keer..
Afbeelding

En nu..
Afbeelding
Je ziet mijn eigen haar hier niet heel goed, maar het verschil is er.

_lot_ Ik heb het al langer als een maand inzitten nu, dus heb het al vaak gewasen.
Ik laat het nooit meer daar zetten..

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 12:27

zo op de foto valt het niet zo heel erg op vind ik.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 12:51

shantal schreef:
zo op de foto valt het niet zo heel erg op vind ik.

Klopt, straks wel eens een goede foto maken.
Komt omdat je mn eigen haar niet ziet, wel zie je dat het haar gewoon niet krult.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 15:18

Ik heb me extensions nu 3 maanden wil ze er eind volgende maaand uit halen ben er nog maar 4 of 5 kwijt ofzo.

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 15:21

Waarom wil je ze volgende maand eral uithalen je kan er ongeveer 5/6 maanden meedoen

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 15:35

Priscilla_90 schreef:
Waarom wil je ze volgende maand eral uithalen je kan er ongeveer 5/6 maanden meedoen

Ze zeggen altijd dat je ze 4 maanden in kan houden ongeveer,
Ik heb ze 6 maanden in gehad.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 16:41

Omdat ze bij mij enorm uit gegroeid zijn en geen zin heb dat ik veel plukjes verlies.
+ de onderkant word erg dood nu knip nog 1 keer de puntjes, Ohja heb de langste lengte 60 cm :)