Merk dat ik nu ik bewust bezig ben met eten mijn lijf er ook op reageerd

Lekker bloempie, smokkelen en toch afvallen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amsterdam_30 schreef:Tadaaaa.. op de weegschaal gestaan en ben super blij! Uiteraard besef ik mij dat de eerste week/weken snel gaan. Normaal vind ik -1kg het uiterste, maar de eerste 2 tot 4 weken is iets meer per week oke.
Heb zeker niet te weinig gegeten, maar wel vaak gesport.
Totaal nu in een week (30 dec al begonnen, op oud&nieuw wat oliebollen na): -3 kg precies!!
De -7kg wat mijn streven is.. ga ik wel aanpassen als dit zo door gaat, want dat was eigenlijk even het eerste punt (een groot getal ineens vind ik teveel klinken om het haalbaar te laten lijken v mijzelf).
@ Mandarijn: tussendoortjes wel eten hoor! Die motor moet blijven draaien! Bij mij zorgt DAT nu juist voor afvallen merk ik.. En wat is een BH??
MMMaaike schreef:Ik ben vanmorgen echt onwijs geschrokken. Ben echt even van slag!![]()
Een collega van slechts 38 jaar is afgelopen weekend overleden nadat ze vorige week in Turkije een buikwandcorrentie had ondergaan. (ze van Turkse afkomst) Er zijn dus complicaties op getreden en ze is zondag ochtend naar het ziekenhuis in NL gegaan waar ze laat in avond is overleden aan een hartstilstand. Ze laat een man en 2 kinderen achter. Echt zo verschikkelijk.
MMMaaike schreef:Babsiej: Ik zou als ik jou was een half uur van te voren een lichte maaltijd nemen.
En met 1 uur (matig) zwemmen ben je 683 calorieën kwijt!(is meer dan bij 1 uur fitness!)
Babsiej schreef:Even een vraagje hier.
Op dinsdag en donderdagochtend wil ik om 07.00 gaan zwemmen voor mijn werk. Is het dan beter voor je verbranding om ervoor of juist erna te eten ?
MMMaaike schreef:Ik ben vanmorgen echt onwijs geschrokken. Ben echt even van slag!![]()
Een collega van slechts 38 jaar is afgelopen weekend overleden nadat ze vorige week in Turkije een buikwandcorrentie had ondergaan. (ze van Turkse afkomst) Er zijn dus complicaties op getreden en ze is zondag ochtend naar het ziekenhuis in NL gegaan waar ze laat in avond is overleden aan een hartstilstand. Ze laat een man en 2 kinderen achter. Echt zo verschikkelijk.
Natasja91 schreef:Weet je wat ik zo hatelijk vind bij mezelf...
Als ik dan 1 slecht iets neem, denk ik later: "och, het nu toch al verknald, kan nu net zo goed doorvreten, morgen weer een dag".
Dat is echt vervelend!
W.b. sporten: ik fitness 3 keer per week (2 keer cardio met wisselende hartslagen, 1 keer combinatie kracht/cardio).