Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fanneke schreef:Dieuwke, heb ik ook gedaan, ik geloof dat het ook deze les was, die ik 3 keer heb gelopen
Heb ook mijn rondje erop zitten, pfff viel niet mee. Heb 2 wijze lessen geleerd dit rondje:
Als je spuugt:
1- let op de wind, anders zit je roggel op je jas
2- zorg dat je oplet of je rechterbeen niet naar voren gaat, als je naar rechts beneden spuugt.
Ben dus heel charmant geweest, ahum
mistery schreef:Ik ben echt een beginnertje dus moet nog even uitzoeken hoe ik het ga aanpakken. Heb vriendlief al gezegd dat hij me de deur uit moet schoppen omdat hij anders over een jaar met een tientonner op de bank zit.
Het enige wat ik tot nu toe heb gedaan is afentoe sprintjes trekken met mijn hond
Goede renschoenen zijn zeker wel belangrijk trouwens of niet?
dammie1 schreef:De eerste (virtuele) stap is gezet: ik heb mij net opgegeven voor Start to Run.
Voor geïnteresseerden zie http://starttorun.atletiekunie.nl/index.php?page=642 .
Het begint op 12 maart, dus ik heb nog even de tijd om mij voor te bereiden.
Ik zag net helaas dat spijtoptanten zich voor een bepaalde datum nog af konden melden zonder kosten, en die datum probeer ik NIET te onthouden.
Ik voel mij namelijk net zo sportief nu ik met twee koppen thee met chocolade achter mij pc de aanmelding verstuurd heb
WenK schreef:Ja, ga vanmiddag rond 14:00 weer een rondje doen. Tussen 12 en 13 krijg ik als het goed is definitieve terugkoppeling...
Pebblesther schreef:Fanneke: ieel spuug op je beenMijn vriend snuit z'n neus wel eens tijdens het hardlopen dat vind ik ook een vies gezicht. Dan doet ie z'n hoofd opzij en dan snuit hij zo een klodder opzij (gatsie wat klinkt dat vies).