Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tamaramt

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 07:19

@kimberly; succes! Komt allemaal goed; het is het allemaal waard uiteindelijk ;)
@joyce_eddy; dat extreme jeuken heb ik gehad enkele dagen na de operatie en heeft ruim 2 weken geduurd. ik werd er stapelgek van! alsof er duizenden mieren overheen kropen.
Ik geef paar keer dochen per dag en dan de dochekop op de jeukende plaatsen.
Na 2 weken was het over en een maand geleden kreeg ik het ineens weer een paar dagen. heel vreemd.

heb nu de laatste week weer goede dagen en pijnlijke dagen. op sommige dagen heb ik echt weer erge pijnsteken waar ik echt last van heb.
desondanks heb ik het idee dat de littekens wel langzaam wat mooier worden en beter genezen; ze zijn niet meer zo dik en hard in ieder geval
ik draag nog steeds hele dag scarban en snachts eraf en dan alhydran erop

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 08:37

Das rot tamarant!

Ik heb gister weer lekker gereden, en vorige week ff sportbhs weer gekocht. Had 2x C en 1 keer D haha, maar die viel mooi klein, dus was blij mee want die was het fijnst.

Ik slaap ook weer lekker op mn buik dus das ook weer heerlijk :j

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 09:19

ik rolde vanmorgen op mijn zij, schrok er zo van dat ik snel weer terugging, maar als het mag van de pc ga ik het gewoon proberen.

Kimberly, suc6. Ik maakte me ook heel druk, maar het eerste wat ik dacht toen ik wakker werd was, was dit alles?
En het herstel is ook zo verschillend, zag ik ook heel erg tegenop. maar voor mij is het nog geen week geleden en ik heb gister al een strandwandeling gemaakt, ik douche alweer zelf, kan prima in de auto zitten.
maargoed ik heb dan misschien wel weer een uiters droomherstel.

Ik werd gister gebeld dat mijn pc toch zelf spreekuur houdt, dus kan vandaag bij hem op bezoek. Kan ik hem eindelijk zien na de operatie. Ben heel benieuwd wat die zegt, maar ook een beetje bang, omdat ik zelf zo positief ben :P

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 09:23

Li_lee_yang, hier ook hoor, zga droomherstel, wel super. :j
Maar overwerk jezelf echt niet, dat is ook weer het gevaar van je zo snel fijn voelen.

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 12:17

kimberley12 schreef:
@ Silvia, Dat verwennen komt wel goed hoor, heb een heel lief
mannetje thuis ;) Ik werk in de zorg, dus zal wel een poosje eruit
zijn...Hoe lang duurde het bij jullie, voordat jullie weer konden werken?

Ik ben na 4 weken weer gaan werken (administratie) maar dat achteraf bezien vroeg zat..
Dus tel jij er nog maar een paar weken bij op!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 12:19

Ik werkte na 3 weken weer. :) Ook administratie. Ging best, maar was dan wel flink moe :))

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 15:21

ik werk ik de kinderopvang, dus hoef voorlopig nog niet denk ik. Ik wacht wel af tot ik gebeld wordt door de bedrijfsarts. Omdat ik inval ben gaan ze denk ik ook geen vervangend werk voor me zoeken.

Net op controle geweest, gek om het te zien zonder pleisters zeg! Vooral dat je tepel zo ineens begint haha. Maar volgens mijn moeder en de chirurg was het heel mooi geworden!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 15:25

Kimberly, ben wederom vast te laat, maar veel succes vandaag!

Li_lee_yang, alles was verder goed op de controle? En vond je het zelf ook wel mooi of?? (omdat er zo mooi staat: mijn moeder en chirurg vonden het heel mooi geworden ;-) )

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 16:12

jaa alles is mooi dicht, alleen 1 bloeduitstorting bij mijn linkertepel, daar heeft ze dan even geen pleister op gedaan.

ja ik kon het alleen vanaf boven zien omdat ik zat, maar voor net geopereerde borsten vind ik ze best mooi :P maar vooral gek, net of ze niet van mij zijn :p

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 16:15

Hahaha, ja dat kan ik me voorstellen. Zal natuurlijk wel even moeten wennen voordat ze "eigen" voelen :-)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 16:20

Was het bij jullie ook per moment dat je het mooi vind, nu mijn nieuwste operatie: de ene moment ben ik gek van mijn buik de andere moment vind ik het allemaal maar raar. Was ook bij mijn borstverkleining.

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 17:37

jaa, als ik mijn luchtuurtje heb, dan zit ik zo te kijken en dan denk ik oneee en me ene tepel is groter en dadelijk blijft dat zo en daarna denk ik ooh ze zijn al zoveeeel mooier dan ze waren.
maargoed bij mij is het pas 6 dagen erna dus dan zijn ze ook nog elke dag anders :p

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 10:09

Tamaramt, ik hoop echt voor je dat het nu de goede kant op gaat!! Mag ook wel! ;)

lilian, misschien zit er in de ene borst ook wel wat meer vocht? mss dat daardoor de tepels zo verschillend lijken. en je moet maar zo denken, zonder operatie waren je borsten ook niet symetrisch toch? :P

ik ben verpleegkundige.. dus weet niet hoe dat tzt gaat met hervatten van werk.. Ik kan wel visites lopen enz. Dat is alleen regelwerk, maarja moeten dan maar even bekijken. Ik ga in ieder geval niet de zorg in die 6 weken..

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 11:02

is ook kadanzlover, al merk ik dat ze nu echt een beetje beginnen te zakken, het word steeds natuurlijker :)
al moeten ze ook een keer stoppen met zakken natuurlijk :P

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 12:32

hahaha, dat hoop ik wel voor je inderdaad :P
komt allemaal goed! :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 15:02

Ik ben weer lekker aan't rijden :D
Afbeelding

Areana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 18:56

Wauw, supermooie foto :D !!
En hoe lang geleden is het nu precies, sinds je operatie? ^^
Ik kijk er zó naar uit, om weer te gaan rijden...

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 18:59

Vandaag 6 weken en 3 dagen. :)
maar zat er vorige week al ff halfuurtje op. :P
Met Bodyprotector goed gesnoerd en sportbh zit alles helemaal goed en heb ook totaal geen last. Voel me super eigs. :j

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 19:00

Areana, het kan sneller gaan dan je denkt hoor! Ik stapte m'n pony na 1,5 week weer uit :o Mocht trouwens wel van de arts, als ie maar braaf was :D Daar genoot ik dan ook echt wel van!

Mooie foto MelanieB!

Ik had alleen nog heel lang last van de narcose.. Maar ik heb ook CVS en eigenlijk bij alle operaties en narcoses hou ik heel lang last..

Areana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 19:06

Ik heb vandaag even een uurtje buiten gelopen/gezeten (meer zitten dan lopen :P ) en het voelt al alsof ik de marathon gelopen heb...
Maar het geeft wel hoop dat het niet zo heel lang hoeft te duren :) En de pijn is ook weg, heb eigenlijk practisch geen pijnstillers nodig.
Ik vraag me af, na hoe lang mag zwemmen eigenlijk weer? En na hoe lang ongeveer beugelbh's?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 19:10

Zwemmen, geen idee.. ik wil eigs ook wel weer ff lekker in bad.

Beugelbh's begin ik sowieso nog ff niet aan denk, vind dat nog eng :))

Ik heb eigs alleen in't ziekenhuis af en toe pijnstillertje/pilletje genomen, thuis niet meer.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 19:17

Ik mocht geloof ik na 6 week wel weer beugel bh's dragen (maar toen vond ik het echt nog niet fijn zitten, is weer heel erg wennen).. En zwemmen weet ik eigenlijk niet, dat doe ik praktisch nooit...

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 20:21

pfff super melanie!!
6 weken alweer?! voelt echt als nog geen 2-3 weken :P
wel super!
Ik mag volgens mij ook geen beugel aan de eerste 6 weken.

van welk merk hebben jullie BH's? ik ben een beetje aan het rondkijken, maar kom telkens bij 60 euro enz uit? Dat heb ik er opzich wel voor over, maar in het begin vind ik dat zonde ivm zwelling enz.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 20:24

van sportbh misschien toch eens kijken naar hema, ik vind het niks maar er zijn veel die ze wel fijn vinden en het is weinig geld

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 20:26

Ik heb idd die van hema ook. Nu ik weer mag rijden heb ik ze weer van shockabsorber :j