Ik heb trouwens vandaag mijn spullen binnen gekregen voor de dam tot damloop

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maaaike schreef:Lekker he Pluttersput! Mijn hondje gaat ook vaak mee, hij vindt het ook heerlijk!
Ging het je makkelijk af? Ik vond het een hel de eerste twee keren
xMendy schreef:Ah wat leuk te horen dat het goed bevalt Fanneke, ik ben ook bezig met STR en ik heb vandaag ook les 5 gelopen! Morgen ga ik les 6 doen. Ik vond het alleen best wel zwaar, 3x 3 minuten.. komt denk ik omdat ik mn ademhaling niet helemaal had zoals het hoort. Toch ging de les wel lekker vlot.Grappig dat jij ook verandering opmerkt aan je lichaam, dan heb ik het toch niet verkeerd gezien bij mezelf! Mijn buik voelt wat strakker maar ik dacht dat het verbeelding was
niet dus. Nu heb ik er helemaal een goed gevoel over! Blij dat ik dit topic heb gevonden, word er helemaal gemotiveerd van
!
renske_13 schreef:Hallo,
Maar moet je bij dutchrunners geld betalen als je verder wil dan 3 trainingen? Dan moet ik helaas op zoek naar een ander gratis trainingsprogramma. Heeft iemand aanraders?'
Pluttersput schreef:Klotshtiduj, welke methode gebruik jij?
hetbommeke schreef:Ipod nog niet besteld, eerst even wachten tot de nieuwe is verschenen volgende, misschien dat over een maandje de prijzen dan ook zijn gedaald
hetbommeke schreef:klots, ik ben daar altijd wat huiverig mee, stel dat je 'm niet aan de praat krijgt, waar ga je dan naartoe? en had gister al even op MP zitten kijken maar zag niets in de buurt van L'stad of Almere. Kan eroverheen hebben gekeken, ook niet echt goed gezocht.