Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mando schreef:Inderdaad daar wen je aan
Ik werkte 4 dagen en had altijd zoiets van. Pfffff ik zou wel eens een tijdje thuis willen zijn.
Dan even niet meer moe zijn.
Nou ik heb ruim 3 maanden thuis gezeten en was net zo moe alleen kreeg ik geen energie zeg maar
Ik werd alleen maar lui
Ik werk nu weer 4 dagen en merk dat als ik bezig ben ik ook moe ben maar wel positief moe.
Ach je leert ermee leven en je past keer levensstijl er op aan.
anjali schreef:Mando schreef:Inderdaad daar wen je aan
Ik werkte 4 dagen en had altijd zoiets van. Pfffff ik zou wel eens een tijdje thuis willen zijn.
Nou ik heb ruim 3 maanden thuis gezeten en was net zo moe alleen kreeg ik geen energie zeg maar
Ik werd alleen maar lui
Ik werk nu weer 4 dagen en merk dat als ik bezig ben ik ook moe ben maar wel positief moe.
Ja je kunt je aanpassen, maar dit is meer dan dan alleen maar moe wat dan door anderen ook nog als lui gezien kan worden. Het is echt wel een fysiek probleem,wat door de juiste medicatie opgelost kan worden.Want als je een slecht werkende schildklies hebt dan kun je onmogelijk normaal functioneren. Het is net of je batterij leeg is.Daarentegen word je van een te snel werkende schildklier helemaal hyper! En dit is allemaal absoluut niet "psychisch".
Tendance schreef:Ik snap het niet zo heel goed. Als je goed ingesteld bent, dan hoor je gewoon überhaupt geen klachten meer te hebben, dus dan kun je ook gewoon functioneren als ieder ander.
Citaat:Ik slik nu 200 mcg en werkte voor mijn verlof 5 dagen vol energie.
Mando schreef:Inderdaad daar wen je aan
Ik werd alleen maar lui
mirim schreef:De ene dag kun je meer als de andere. En na een paar dagen veel doen moet je geheid een stapje terug doen.
Citaat:Maar niets wordt beter als je bij de pakken neer gaat zitten en je op de bank gaat zitten volvreten.