Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
uniekhorse schreef:@ specials waarom wil je perse je twijfels uitspreken ? Al mocht dit ts schade geven als het wel waar is ?
Specials schreef:uniekhorse schreef:@ specials waarom wil je perse je twijfels uitspreken ? Al mocht dit ts schade geven als het wel waar is ?
Omdat ik vind dat je hier voor je mening uit mag komen en niet alleen maar "ah wat zielig" posten neer hoef te zetten.
En je laatste zin kan je die misschien beter formuleren want die begrijp ik niet zo goed .
sammyvriend schreef:Het is internet, je weet niet wie je moet geloven. Daarbij is het volkomen anoniem. Om deze rede durft TS haar verhaal kwijt te kunnen en dan zijn er mensen die hun twijfels uiten?
Dat je twijfelt kan maar zet dat hier niet neer. TS kan ongelooflijk veel vertrouwen verliezen als haar verhaal (al dan niet deels) klopt. En zo te lezen heeft ze al het gevoel dat ze niemand kan vertrouwen. Nu gaat bokt haar ook al wantrouwen? Lekker is dat.
Specials schreef:Jullie gaan er op door om vragen te stellen oke ?!
Pff over je mening op dringen gesproken
Van jou mag ik alleen maar "aagg wat zielig" zeggen
Als er een vraag word gesteld geef ik antwoord. Punt!
Bianca41 schreef:Help je iemand om als maar in een verhaal mee te gaan?Ik denk dat ze best mag zeggen dat ze twijfelt.
Hoe je het wend en keert het blijft een vreemd verhaal.
De enigste die met de ts is mee gegaan is iemand met weinig post en een leeg profiel.
Ik zeg niet dat ze liegt,maar mensen mogen toch twijfelen en die twijfel uitspreken.
suuzepuus schreef:nou.... via google worden er geen reacties geplaatst....
en er zijn ook geen mensen zoals specials die via google gaan zoeken naar dit soort onderwerpen om eens lekker te gaan lopen zeiken!
palousa_boy schreef:sammyvriend schreef:Het is internet, je weet niet wie je moet geloven. Daarbij is het volkomen anoniem. Om deze rede durft TS haar verhaal kwijt te kunnen en dan zijn er mensen die hun twijfels uiten?
Dat je twijfelt kan maar zet dat hier niet neer. TS kan ongelooflijk veel vertrouwen verliezen als haar verhaal (al dan niet deels) klopt. En zo te lezen heeft ze al het gevoel dat ze niemand kan vertrouwen. Nu gaat bokt haar ook al wantrouwen? Lekker is dat.
he maar als je "soatest op je 15e" intikt op google is dit de eerste pagina waar je uitkomt
deel je je verhaal dan niet gewoon met heel de wereld?