Soa test op je 15e.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

suuzepuus

Re: Soa test op je 15e.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:11

beetje jammer dat er nu niet wordt ingegrepen door een mod.....

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:11

Dus je mag alleen maar zeggen "aaahhh ts je bent zielig en je bent een topper ookal ken ik je niet"

En een ander topic er overaan maken mag niet, Dan word het op slot gegooit, Dus moet je altijd je mond houden als je twijfelt. Lekker is dat :')

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:12

suuzepuus schreef:
beetje jammer dat er nu niet wordt ingegrepen door een mod.....

Kan de mod meteen even fijn vertellen waar de mensen heen kunnen die twijfelen!
Of we een eigen topic mogen aanmaken :), En dan geen algemeen topic, Nee 1 die over dit geval gaat !

uniekhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:13

@ specials waarom wil je perse je twijfels uitspreken ? Al mocht dit ts schade geven als het wel waar is ?

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:15

uniekhorse schreef:
@ specials waarom wil je perse je twijfels uitspreken ? Al mocht dit ts schade geven als het wel waar is ?

dat wil ik ook wel weten...
want je bent er volgens mij heel erg zeker van dat de
ts liegt...

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:15

uniekhorse schreef:

Omdat ik vind dat je hier voor je mening uit mag komen en niet alleen maar "ah wat zielig" posten neer hoef te zetten.

En je laatste zin kan je die misschien beter formuleren want die begrijp ik niet zo goed .

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:17

Het is internet, je weet niet wie je moet geloven. Daarbij is het volkomen anoniem. Om deze rede durft TS haar verhaal kwijt te kunnen en dan zijn er mensen die hun twijfels uiten?

Dat je twijfelt kan maar zet dat hier niet neer. TS kan ongelooflijk veel vertrouwen verliezen als haar verhaal (al dan niet deels) klopt. En zo te lezen heeft ze al het gevoel dat ze niemand kan vertrouwen. Nu gaat bokt haar ook al wantrouwen? Lekker is dat.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:18

Specials schreef:
uniekhorse schreef:

Omdat ik vind dat je hier voor je mening uit mag komen en niet alleen maar "ah wat zielig" posten neer hoef te zetten.

En je laatste zin kan je die misschien beter formuleren want die begrijp ik niet zo goed .

maar hoe jij er nu over praat is meer je mening doordrammen.
je eerste post heeft al genoeg losgemaakt om er over na te denken,
waarom moet je nu er verder over gaan ondanks herhaalde vragen of je
er miss mee wilt stoppen. Het is duidelijk oke?!

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:20

Jullie gaan er op door om vragen te stellen oke ?!
Pff over je mening op dringen gesproken :+
Van jou mag ik alleen maar "aagg wat zielig" zeggen

Als er een vraag word gesteld geef ik antwoord. Punt!

uniekhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:22

Volgens mij is die zin niet heel moeilijk te begrijpen maar goed..
Waarom zou je je twijfels uitspreken als jouw 'twijfels' (als het verhaal waar is) de ts schade toe kunnen brengen ?

En nee tuurlijk hoef je niet alleen maar ohh en wat zielig neer te zetten, maar als je het niet vertrouwd is het toch niet moeilijk het kruisje aan te klikken ? Dan heb jij er niks mee meer mee te maken en dus niks om je druk over te maken.
Wat als het nu wel waar is ?! En de ts zich door oa zulke reacties als jouw, zich niet begrepen voelt ?
Dan durft ze waarschijnlijk haar verhaal hier ook niet meer neer te zetten omdat toch 'niemand' haar meer geloofd.. Terwijl bokt een goede uitlaat klep voor haar is.

Ik ben er nu klaar mee, ga er verder niet op door.
Heb ook al getemd voor de goede orde.

Montreux

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:23

Heb ook getemd om de reden die ik al aangegeven heb. Laat de mods dan maar een oordeel vellen maar lijkt mij niet verstandig om off topic door te discusseren over of het al dan niet waar is wat TS verteld. Dit kan TS in ieder geval veel schade toebrengen in het geval haar verhaal waar is!
Laatst bijgewerkt door Montreux op 10-08-10 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:23

:(:) Heel vervelend allemaal !!

Zo beter miepen?

Montreux

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:24

Pfft hoe oud ben je nou?! |o

Montreux

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:25

Je hebt je punt gemaakt en probeer ook eens te "luisteren" naar onze punten. Of vind je het juist leuk om mensen schade toe te brengen?

AdnerB

uniekhorse: je bent me voor heb ook getemt voor de goede orde,stel nou voor dat deze meid het echt moeilijk heeft en dat het allemaal echt waar is..dan steunen wij haar hier op bokt en nu ze twijfeld of ze wel durft om naar de politie te gaan zijn er ineens mensen die twijfelen aan haar..

palousa_boy

sammyvriend schreef:
Het is internet, je weet niet wie je moet geloven. Daarbij is het volkomen anoniem. Om deze rede durft TS haar verhaal kwijt te kunnen en dan zijn er mensen die hun twijfels uiten?

Dat je twijfelt kan maar zet dat hier niet neer. TS kan ongelooflijk veel vertrouwen verliezen als haar verhaal (al dan niet deels) klopt. En zo te lezen heeft ze al het gevoel dat ze niemand kan vertrouwen. Nu gaat bokt haar ook al wantrouwen? Lekker is dat.

he maar als je "soatest op je 15e" intikt op google is dit de eerste pagina waar je uitkomt
deel je je verhaal dan niet gewoon met heel de wereld?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:26

Help je iemand om als maar in een verhaal mee te gaan?Ik denk dat ze best mag zeggen dat ze twijfelt.
Hoe je het wend en keert het blijft een vreemd verhaal.
De enigste die met de ts is mee gegaan is iemand met weinig post en een leeg profiel.

Ik zeg niet dat ze liegt,maar mensen mogen toch twijfelen en die twijfel uitspreken.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:27

nou.... via google worden er geen reacties geplaatst....
en er zijn ook geen mensen zoals specials die via google gaan zoeken naar dit soort onderwerpen om eens lekker te gaan lopen zeiken!

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:28

Specials schreef:
Jullie gaan er op door om vragen te stellen oke ?!
Pff over je mening op dringen gesproken :+
Van jou mag ik alleen maar "aagg wat zielig" zeggen

Als er een vraag word gesteld geef ik antwoord. Punt!

:r
TS zo zie je maar weer, vertrouw alleen jezelf ;)
Die les heeft Specials waarschijnlijk ook al in het leven gehad... Of het is meer als: Hoe de waard is vertrouwd hij zijn gasten...
Hoe het dan ook zijn moet ik vind dit zwaar RESPECTLOOS! En wat wordt er bedoeld met "aagg wat zielig" reacties? :(

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:28

ja, je mag twijfelen en het uitsprken. maar hou daarna gewoon op.

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:31

Bianca41 schreef:
Help je iemand om als maar in een verhaal mee te gaan?Ik denk dat ze best mag zeggen dat ze twijfelt.
Hoe je het wend en keert het blijft een vreemd verhaal.
De enigste die met de ts is mee gegaan is iemand met weinig post en een leeg profiel.

Ik zeg niet dat ze liegt,maar mensen mogen toch twijfelen en die twijfel uitspreken.

Nee hoor H_nalatie (iets in die richting) heeft een gevult profiel, Ts heeft een nachtje daar geslapen, Op de vorige pagina spreek ook zei haar twijfels uit, Iemand die ts dus in het echt heeft mee gemaakt twijfelt ook..

Change_

Tuurlijk mogen er twijfels zijn.. En dat mag ook uitgesproken worden.. En stel als het nu wel waar zou zijn, dan is een meisje van 15 de enige plek waar ze haar ei kwijt kan kwijt.. Ik hoop dat de mensen die er wel aan twijfelen in het achter hoofd houden dat het misschien wel waar is.. En ze haar weer terug de afgrond in duwen..

En tja, als het verhaal niet klopt en het idd voor aandacht is.. Laat haar dan blij zijn met de aandacht? Als je met dit soort verhalen gaat gooien voor aandacht is er ook iets niet goed :n
Laatst bijgewerkt door Change_ op 10-08-10 23:31, in het totaal 1 keer bewerkt

palousa_boy

suuzepuus schreef:
nou.... via google worden er geen reacties geplaatst....
en er zijn ook geen mensen zoals specials die via google gaan zoeken naar dit soort onderwerpen om eens lekker te gaan lopen zeiken!

maar misschien zijn er wel mensen van een bepaalde leeftijd, zullen we zeggen 15 want dat is zo'n mooi getal, die informatie zoeken over een soa-test op hun leeftijd, zien dit verhaal.. en dan..

ik ben bang dat toch wel 75 procent van de mensen die het verhaal in de openingspost lezen het niet geloven, dan hebben we het niet over de rest van het topic

uniekhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:32

palousa_boy schreef:
sammyvriend schreef:

he maar als je "soatest op je 15e" intikt op google is dit de eerste pagina waar je uitkomt
deel je je verhaal dan niet gewoon met heel de wereld?

Ja je verhaal misschien wel, maar het is allemaal anoniem, dus niemand die je herkent.

Zullen we maar weer gewoon ontopic gaan ?

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:33

Dit is toch ontopic, Het gaat toch om de ts en haar verhaal?