verder 60 paar schoenen, tsja voor elke dag van de 60 dagen 1 paar ? Logisch toch

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pebblesther schreef:Jemig amazone, jij bent gek, om 6 uur 's ochtends
Sakkia met een gat in haar handTsja ik kan je niet echt tips geven. Gewoon bij iedere aankoop denken: heb ik dit echt nodig? En zo niet dan koop je het niet
Ik ga vandaag proberen om 7.5 km te lopen. Heeft iemand enig idee of het benauwd is buiten vandaag? Zie wel dat het zwaar bewolkt is.
Smart: ja ik wil je nog wel wat foto's sturen van het hotel maar dan kun je me inderdaad beter even je emailadres PB-en. Toen wij er vorig jaar waren waren ze bijna klaar met het vebouwen van de Loby dus die is ook helemaal nieuw. Wij hadden ook een wat grotere kamer, hoorde van andere mensen dat de badkamer in de "gewone kamers" vrij klein was. Wij hadden wel een mooie ruime badkamer, een douche waar je haast met het hele gezin onder konIk zit nu op mijn laptop en de foto's staan op de PC dus die mail ik je even een andere keer.
SAKKIA schreef:Pirate Bay![]()
Trouwens, ik wil nu echt die Ipod en het wordt toch gewoon een Nano denk ikTouch vind ik een beetje overdreven.
Maar..... wat krijg je er nou allemaal bij?
Ik zie op internet alleen maar een kale Nano, dus wel met dopjes e.d. maar een oplader dan? Zit die er niet bij?
Snap er niks van