Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dreeetje

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 20:35

enig idee waar ik die lessen tot 10 km weg kan halen sakkia ?

verder 60 paar schoenen, tsja voor elke dag van de 60 dagen 1 paar ? Logisch toch :+

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:12

Ik kreeg kramp, whuhuuhu!

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:19

Hoeveel km heb je gelopen dan of is dat niet aan de orde MB ?

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:46

Niet toevallig een typfoutje gemaakt, 6 schoenen ipv 60? _O-

blondies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 22:00

hihi vetpercentage zal wel iets hoger zijn ;)
De enige redelijke betrouwbare meting is als je echt aan de elektroden gaat liggen. Dan gaat er stroom van je hand naar je teen en onderweg wordt de weerstand gemeten, deze is anders voor vet dan bijvoorbeeld voor water en zo berekent hij je vetpercentage. Echter zitten hier nog altijd foutjes in en eigenlijk zou je in een of ander buitenaards meetapparaat moeten zitten, dat zou het meest betrouwbaar zijn :P
We hebben hier lessen van op school gehad en ik was zo slim me als vrijwilliger op te geven. Leuk als de hele klas weet dat je uit 29% vet bestaat (minimum vrouw is 20 maximum is 30). Denk wel dat nu, 2 jaar later, dat minder is... gelukkig!
Mijn prof zei altijd: laat je niet verleiden tot het kopen van een weegschaal met ingebouwde vetmeter want het is allemaal maar commerciële blabla :D

En 60 paar schoenen????
Als ik al mijn slippers/sloffen/oude schoenen/ waterschoenen/ paardrijschoenen/ sportschoenen erbij optel kom ik er nog niet :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:30

Dreeetje schreef:
Hoeveel km heb je gelopen dan of is dat niet aan de orde MB ?

Ongeveer 7 |( km maargoed, tussendoor gewandeld omdat ik kramp had.

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 06:14

ik dacht doe eens gek :+ heb mn wekker op 6 uur gezet en ik ga zo lekker een stukje rennen. :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 08:11

Goedemorgen, ondanks dat het vandaag helemaal geen mooi weer wordt, ga ik vanavond een rondje :j
Vetpercentages maken me allemaal neit zo veel uit. Ik weet dat ik veel strakker ben nu, dan toen ik vorig jaar 3 kilo lichter was.
Mijn benen zijn nog nooit zo slank geweest :+

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 09:03

ik hoop vanavond ook weer eindelijk een rondje t ekunnen moest gister een stukje met een paard lopen (over het harden... kijken voor gevoeligheid) en dat voelde ik wel een beetje dus ik heb besloten eerst naar een parkje om daar op gras te kunnen lopen :)

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 09:26

Jeetje, gister was het zo benauwd, dat zelf een rondje van 4km me echt serieus moeite kostte. Geen lekker weer om te rennen dus...

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 09:57

Pebble, wat een super gave foto's.. Ik heb onwijs veel zin om te gaan!!!
Heb je ook nog foto’s van het hotel? Wij hebben de iets grotere kamer met tuinzicht.. Ik begreep van D-reizen dat ze in januari zijn begonnen met het vernieuwen van de badkamers en dat is klaar als wij aankomen dus ik ben benieuwd..

Als je nog foto’s wil delen, dan pb ik je mijn e-mailadres wel even.... :j

Soophia, rondreis klinkt ook super, dat willen we ook nog een keer doen. Na deze vakantie eerst maar eens een huis kopen en dan het jaar daarna misschien maar dan willen we wel langer. We zijn nu ivm studie nog aan een bepaalde vakantieperiode verbonden, helaas..

Oei dames, mijn vetpercentage ligt wel iets hoger hoor ( spier gelukkig ook ).. Ik geloof dat de vetjes op 22% staan. ;)

Dreetje, dat moet een heerlijk gevoel zijn, daarna door naar de 10?

Ik heb gister les 14 gelopen, ik vond het best lekker weer om te lopen hoor.. Heb laat op de avond gelopen en voor het eerst 6 min achter elkaar en dat ging goed, was snel weer op adem.. :j Zaterdag of zondag les 15...

Waar halen jullie de lessen vandaan, pb mag ook... :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 09:58

Pirate Bay :j

Trouwens, ik wil nu echt die Ipod en het wordt toch gewoon een Nano denk ik :+ Touch vind ik een beetje overdreven.
Maar..... wat krijg je er nou allemaal bij?
Ik zie op internet alleen maar een kale Nano, dus wel met dopjes e.d. maar een oplader dan? Zit die er niet bij?
Snap er niks van :+

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 10:01

Jemig amazone, jij bent gek, om 6 uur 's ochtends :=

Sakkia met een gat in haar hand :P Tsja ik kan je niet echt tips geven. Gewoon bij iedere aankoop denken: heb ik dit echt nodig? En zo niet dan koop je het niet :P

Ik ga vandaag proberen om 7.5 km te lopen. Heeft iemand enig idee of het benauwd is buiten vandaag? Zie wel dat het zwaar bewolkt is.

Smart: ja ik wil je nog wel wat foto's sturen van het hotel maar dan kun je me inderdaad beter even je emailadres PB-en. Toen wij er vorig jaar waren waren ze bijna klaar met het vebouwen van de Loby dus die is ook helemaal nieuw. Wij hadden ook een wat grotere kamer, hoorde van andere mensen dat de badkamer in de "gewone kamers" vrij klein was. Wij hadden wel een mooie ruime badkamer, een douche waar je haast met het hele gezin onder kon :P Ik zit nu op mijn laptop en de foto's staan op de PC dus die mail ik je even een andere keer.

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 10:11

Pebble, het is redelijk benauwd buiten... :(.. Ik vind het erger als gister... Wat ik altijd wel lekker vind tijdens het lopen met dit weer is een smintje, houdt de luchtwegen vrij... :)

Leuk als je de foto's wil mailen, ik pb je zo even mijn e-mailadres... :j En mocht je tips of leuke verhalen hebben zijn ze ook welkom... :D:D:D

Sakkia, ik kreeg bij mijn ipod ook de software en een oplader, de rest moet je kopen. Ik adviseer je om de rest op E-bay te kopen of merkloos, alles van Apple is zo duur. Ik heb een hardloopband voor 8 euro gekocht en die doet het nog steeds prima... !!! :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 10:15

Ja hardloopband heb ik al even naar gekeken en die zal ik wel ergens anders kopen.
Oh er zit dus gewoon oplader en oordopjes e.d. allemaal bij.
Want dan bestel ik hem nu en heb ik hem morgen in huis.
Dat lijkt me ideaal, kan ik er van het weekend even mee prutsen.

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 10:20

Ja, dat zit er allemaal bij want je je laad hem op via een USB kabel op de Pc. Er zit gewoon i-tunes bij, die kun je installeren, erg handig en oordopjes zitten er idd ook gewoon bij..

Ik heb wel andere gekocht want ik vond die er bij zitten niet fijn om mee te lopen, die vallen snel uit je oor. Bij de Hema heb je voor 6 euro oordopjes met zon hengseltje achter je oor zeg maar, dat is wel fijn... :j

Zoiets maar dan zwart:
Afbeelding

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 10:30

goedemorgen :)

pff benauwd weer vandaag zeg! Wel heerlijke temp :))
ik ga morgen, als ik tijd heb :=
zaterdag concour dus tja dan heb je het altijd druk he ;)

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 10:38

Ja, idd Rosa, dan heb je het meestal te druk.. Bij welke les ben jij nou? Ik heb er iets langer over gedaan als dat de regel is hahaa...

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 10:50

ik moet nu les 14 lopen.
ik doe er ook langer over hoor, heb gewoon geen tijd om elke week 3 keer te lopen.

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 11:42

Ik inderdaad ook niet, ik heb gister les 14 gelopen, pittig lesje hoor..!!! Wil je het al weten :P ?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 11:44

MamboBeach schreef:
tita schreef:
knieetjes hier in orde maar mijn kuiten

Ja, maar jij krijgt nu steunpanty´s Tita! :D

:+ ^)

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 11:47

haha ja ik hoorde al dat het een pittig lesje wordt, vond de 13 al best zwaar terwijl ik normaal ook zat 6 a 7 minuten kan lopen.
Maar moet zeggen dat het ook erg warm was toen.
Misschien loop ik ook wel les 13 nog een keer, er zit tenslotte al bijna een week tussen die 2 lessen :=

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 12:13

tita schreef:
MamboBeach schreef:

Ja, maar jij krijgt nu steunpanty´s Tita! :D

:+ ^)

En nu had ik gisteren kramp in mijn kuiten... |(
Ik heb de dagen erna ook best last van mijn kuiten, zo stijf...

Hebben jullie dat ook?

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 12:19

Pebblesther schreef:
Jemig amazone, jij bent gek, om 6 uur 's ochtends :=

Sakkia met een gat in haar hand :P Tsja ik kan je niet echt tips geven. Gewoon bij iedere aankoop denken: heb ik dit echt nodig? En zo niet dan koop je het niet :P

Ik ga vandaag proberen om 7.5 km te lopen. Heeft iemand enig idee of het benauwd is buiten vandaag? Zie wel dat het zwaar bewolkt is.

Smart: ja ik wil je nog wel wat foto's sturen van het hotel maar dan kun je me inderdaad beter even je emailadres PB-en. Toen wij er vorig jaar waren waren ze bijna klaar met het vebouwen van de Loby dus die is ook helemaal nieuw. Wij hadden ook een wat grotere kamer, hoorde van andere mensen dat de badkamer in de "gewone kamers" vrij klein was. Wij hadden wel een mooie ruime badkamer, een douche waar je haast met het hele gezin onder kon :P Ik zit nu op mijn laptop en de foto's staan op de PC dus die mail ik je even een andere keer.

haha en toch het was echt heerlijk!maar wat was het al benauwd zeg,zweet gutste van mn hoofd :D
gaat dit zeker vaker doen hoor. ;)

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 12:43

SAKKIA schreef:
Pirate Bay :j

Trouwens, ik wil nu echt die Ipod en het wordt toch gewoon een Nano denk ik :+ Touch vind ik een beetje overdreven.
Maar..... wat krijg je er nou allemaal bij?
Ik zie op internet alleen maar een kale Nano, dus wel met dopjes e.d. maar een oplader dan? Zit die er niet bij?
Snap er niks van :+

Wat trouwens een ideaal ding is, is de Ipod shuffle. Stukje goedkoper, heel klein, makkelijker te bedienen als je hard loopt,en kunnen 100 CD's op. Heb ook de nano maar loop hard met de shuffle.