Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Pilipa_ schreef:We hebben allemaal een ontzettend mooie liefdevolle "vriendin" verloren die ons allemaal door onze slechte dagen gesleept heeft! En het is mooi om te zien dat we mekaar weer vinden!
Jenny21 schreef:Jolliegirl schreef:Iedereen die problemen heeft.... die een burnout heeft of erger... Laten we allemaal doorzetten.... laten we het doen voor PW.... dit is iets wat zij zou willen... dat weet ik ZEKER...
Amen
samantha21 schreef:Jenny21 schreef:
Iedereen die problemen heeft.... die een burnout heeft of erger... Laten we allemaal doorzetten.... laten we het doen voor PW.... dit is iets wat zij zou willen... dat weet ik ZEKER...
Amen
ikbenellie schreef:Verder wil ik Remco heel erg veel sterkte wensen, ik ben van mening, uit de posts van PW, dat hij er altijd voor haar is geweest en voor haar geknokt heeft. Hij heeft zich zo ingezet om haar beter te begrijpen en haar te steunen. Ik heb enorm respect voor hem, want hij heeft het zeker ook niet makkelijk gehad. Het moet vreselijk zijn om te zien dat het toch niet heeft mogen baten...
Petulan schreef:ikbenellie schreef:Verder wil ik Remco heel erg veel sterkte wensen, ik ben van mening, uit de posts van PW, dat hij er altijd voor haar is geweest en voor haar geknokt heeft. Hij heeft zich zo ingezet om haar beter te begrijpen en haar te steunen. Ik heb enorm respect voor hem, want hij heeft het zeker ook niet makkelijk gehad. Het moet vreselijk zijn om te zien dat het toch niet heeft mogen baten...
Helemaal waar. Ik hoop of een of andere manier dat hij dit ook zal lezen.