Mensen met een Burnout/overspannen, deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 18:45

Pollewoppy: ik hoop dat je je rust gevonden hebt...

Jolliegirl

Re: Mensen met een Burnout/overspannen, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 18:58

Ik kom hier toch even binnenvallen. heb met enige regelmaat dit topic gelezen..
Sinds het ongeval op de camping op mijn stage heb ik veel aan dit topic gehad... puur de dingen die jullie schrijven.. tips die her en der staan.. dat heeft mij kracht gegeven...

Nu lees ik dit... over PW... ik ben er stil van...
Ik wil jullie allen heel veel sterkte wensen....
PW...... ik hoop dat je je rust hebt gevonden.... Ik hoop dat Maaike(ook een overleden bokker die erg geliefd was) op je zal passen.... Jij bent nu samen met haar... zij zal jou bescherming bieden....

*zucht*

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:15

Nou.... ik ben sprakeloos... Ik ben pas zo kort op dit topic maar ben hier flink kapot van... Ik had al een paar dagen geen internet en steeds vroeg ik me af hoe het zou gaan... heb vandaag zo'n rotdag gehad, en deze afsluiter maakt de dag nog meer poedersuiker!

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:27

even een kort berichtje.

Ik vind het vreselijk wat er gebeurd is. Ik ben er nog steeds door in schok. Ik vind het zo jammer dat ik zo'n prachtig persoon niet meer ga horen, nooit ga zien.
Ik woonde jammer genoeg te ver om met haar af te spreken.

Ik ben daarnet nr mijn dokter geweest. Ik wordt wrsch morgen opgenomen(als er plaats is). Ik heb zéér moeilijk. Ik voelde me al een aantal weken slecht. En ik zou liever ook uit die pijn, angst en dergerlijke zijn. Maar ik weet dat ik misschien spijt ga van hebben. daarom is het miss beter dat ik me laat helpen.. ik hoor jullie nog wel

veel moed en sterkte..

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:34

_Pilipa_ schreef:
We hebben allemaal een ontzettend mooie liefdevolle "vriendin" verloren die ons allemaal door onze slechte dagen gesleept heeft! En het is mooi om te zien dat we mekaar weer vinden!

Dit herken ik heel erg. Op mijn slechtst was ik veel in dit topic te vinden (sifra01 toen nog), pw was er ook altijd......het voelt heel raar dat iemand uit die tijd er nu niet meer is.
Lieve pw, ik hoop dat je rust gevonden hebt ;(

@ Angela, wat ontzettend mooi geschreven

@ iedereen: Sterkte.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:36

Belle en Charlotte, beiden heel veel sterkte!!

Ik heb helaas de laatste tijd niet meer mee gelezen, dus weet niet hoe of wat bij jullie speelt, maar ik hoop dat jullie de kracht vinden, om door de moeilijkheden die jullie hebben en ervaren, heen te komen.

Succes Charlotte!

Sif, iedereen komt weer even binnen vallen, jij was er idd ook altijd toen ik er nog veel was :j

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:38

Charlot: Veel sterkte meid. Ik hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen. Ondanks deze donkere dag hoop ik dat voor jou ook weer de zon gaat schijnen!! Houd moed!

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:40

Voor jullie hier ook veel sterkte, ze zal zeer zeker gemist gaan worden! Maar ze wilde dit en hopelijk heeft ze haar rust gevonden.
Ze leeft voort in onze harten.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:43

Iedereen die problemen heeft.... die een burnout heeft of erger... Laten we allemaal doorzetten.... laten we het doen voor PW.... dit is iets wat zij zou willen... dat weet ik ZEKER...

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:50

Jolliegirl schreef:
Iedereen die problemen heeft.... die een burnout heeft of erger... Laten we allemaal doorzetten.... laten we het doen voor PW.... dit is iets wat zij zou willen... dat weet ik ZEKER...

Dat vind ik echt heel mooi gezegd

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:50

ik weet het dat zij dat maar al te graag zou willen. ik ga proberen men best doen, ik weet dat het de moeilijkste periode van mijn leven wordt. Maar miss kom ik er wel gelukkiger uit, voel ik terug dat ik leef.

ik denk niet dat ik angela rap zal vergeten. zij krijgt een plaatsje in mijn hart!! voor altijd.
Ik vind het vooral heel erg jammer. ik wou dat ze haar ook eens gelukkig konde voelen. jammer dat we haar niet nog een keer kunnen zien...

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:52

Jolliegirl schreef:

Amen _/-\o_

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:54

Jenny21 schreef:
Jolliegirl schreef:

Amen _/-\o_

Eens :j

Charlotte, Angela heeft in Daniëlle's topic de afscheidsbrief geschreven, misschien dat je daar mee in de war bent even?

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 20:05

samantha21 schreef:
Jenny21 schreef:

Amen _/-\o_

Eens :j

Charlotte, Angela heeft in Daniëlle's topic de afscheidsbrief geschreven, misschien dat je daar mee in de war bent even?[/quote]

ik heb het gelezen, ik kan er niet op reageren, ben er erg emotioneel door. wat een lieve meid. waarom toch?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 20:13

ook al ben je emotioneel. Misschien helpt het om toch wat op te schrijven? Emotioneel zijn is niet erg... maar dit moet je uiteindelijk wel kunnen/willen uiten...

*knuffelt iedereen*

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 20:13

Ja klopt, ik zit ook al heel de dag te huilen zeg :j

*grouphug*?

ikbenellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 20:17

Ik heb er de hele dag aan gedacht nadat ik het bericht gelezen heb hier..
Het is zo gek, ondanks dat we elkaar nooit gezien hebben, kén je haar toch, je deelt toch een hoop met elkaar en ik heb zoveel aan haar berichten gehad.. ben er best van in de war..

Maakte me de laatste dagen al zorgen om haar en zoals meerdere hier is dit een bevestiging van een naar voorgevoel..

Gek om mijn laatste berichtje aan haar nog steeds in mijn pb box te zien staan, die nooit bij haar aangekomen is..

Danielle, we gaan je missen.. ik wil je bedanken voor alles en ik respecteer je keuze die toch stiekem al lange tijd een wens geworden was..
Hopelijk vind je eindelijk je rust waar je zo lang naar gezocht hebt, maar nog steeds niet had gevonden. Je hebt het verdiend meis, geniet van je weerzien met Droeffie..
Vergeten zullen we je niet!

Verder wil ik Remco heel erg veel sterkte wensen, ik ben van mening, uit de posts van PW, dat hij er altijd voor haar is geweest en voor haar geknokt heeft. Hij heeft zich zo ingezet om haar beter te begrijpen en haar te steunen. Ik heb enorm respect voor hem, want hij heeft het zeker ook niet makkelijk gehad. Het moet vreselijk zijn om te zien dat het toch niet heeft mogen baten...

@Charlot: meis, heel goed dat je naar de dokter bent geweest en hulp gezocht hebt. Sterkte meis en hou vol he!

Quebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 20:19

Hallo,
ik val even binnen.
Ik heb hulp nodig & ik weet niet waar ik het best vraag..

Bij mijn beste vriendin is een bipolaire stoornis vastgesteld.
Ze heeft al een paar..pogingen achter de rug.
Mijn vraag is hoe ik haar het beste kan helpen.
Zelf zegt ze dat ik moet doen alsof er niets aan de hand is..
Maar dat gaat niet.Ik weet niet wat te doen..
En ik weet dat met PW het nu een beetje een warboel is en dat spijt me..
gecondoleerd & sterkte aan iedereen die haar kende.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 20:19

ikbenellie schreef:
Verder wil ik Remco heel erg veel sterkte wensen, ik ben van mening, uit de posts van PW, dat hij er altijd voor haar is geweest en voor haar geknokt heeft. Hij heeft zich zo ingezet om haar beter te begrijpen en haar te steunen. Ik heb enorm respect voor hem, want hij heeft het zeker ook niet makkelijk gehad. Het moet vreselijk zijn om te zien dat het toch niet heeft mogen baten...

Helemaal waar. Ik hoop of een of andere manier dat hij dit ook zal lezen.

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 20:23

Jolliegirl....
Lang niet gesproken, laatste keren was in DPR en dat je me pbde van Royaltjuh, toen haar paard was overleden...
hoe is het nu met jou?

en PW houdt me indd ook bezig vandaag, klinkt gek, is voor de 2 keer dat ik een pollewoppy verlies! mijn 1e verzorgpony waar ik jaren op reed heette ook zo....

weet iemand ook wanneer dit gebeurd is? en de begrafenis is?
omdat we haar al paard dagen missen op bokt....nja, sorry, het houdt me bezig....
en hoop dat ze net zo'n mooi afscheid krijgt als met Maaike toen!

Pakt maar weer een zakdoek, en indd gek, wat anderen ook al schreven, nooit in het echt ontmoet maar toch ken je elkaar!

en Charlot, JIJ gaat knokken hoor! en komen zeker weten ook weer mooie tijden voor je aan! heel fijn dat je wss snel in behandeling kan gaan!(en natuurlijk heeft PW ook geknokt, hard geknokt.....)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 20:36

Hey bobomelo, Leuk jou weer te zien!
naar omstandigheden gaat het wel...
[LZP] Hoe een rustige dag een drama werd met fatale afloop...
heftige tijd gehad nadat er hier op stage een meisje in het zwembad verdronken is.. die ik nog lang heb gereanimeerd.. wat niet mocht baten helaas..
Dit heeft echt een enorme naslag...
maar ik red mijzelf wel... :)

Hoe is het met jou?

Vrijdag is de crematie van PW..... Ik zal die dag even aan haar denken....

ikbenellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 20:41

Petulan schreef:
ikbenellie schreef:

Helemaal waar. Ik hoop of een of andere manier dat hij dit ook zal lezen.

Ik hoop ook echt dat ie het leest..

@Maaike; inderdaad ook ik voel me leeg, raar..

En net als toen PW in het ziekenhuis lag, voel ik de drang haar te laten weten dat we aan haar denken.. Het is natuurlijk raar om een crematie bij te wonen van iemand die je nog nooit in levende lijve gezien hebt, maar zou op een of andere manier een laatste eerbetoon willen geven aan PW en haar bedanken voor wat ze hier heeft betekend in dit topic. Het burnout topic zal nooit meer hetzelfde worden zonder haar.. ;(
Ze beseft niet hoevelen zij hier weer moed heeft gegeven en heeft geholpen een andere kijk op dingen te geven.. Waarom heeft zij dit niet zelf ook mogen ontvangen/ervaren..? Desondanks respecteer ik toch haar keuze en hoop oprecht dat ze nu zal zijn waar ze gehoopt had te komen en dat het er mooi is.. En PW, wil je mijn paardje een dikke knuffel van mij geven..? |(

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 20:43

13 augustus heeft ze voor het laatst gepost in dit topic, een half uur voordat ze terug gebeld zou worden door die vrouw die voor haar bezig was met die instelling........krijg een heel naar gevoel, heb gewoon het idee dat ze dat niet eens afgewacht heeft, of dat ze toch voor opname gingen,,,,waar ze zo tegen op zag en dat ze zich zorgen maakte om d'r hondje......

en ook heel erg Jolliegirl.....gats......ik lees later jouw topic even hoor....anders pben we wel even!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 20:50

lieve meiden,ik heb ruim een jaar terug in 'jullie'topics gezeten,toen het met mij ook allesbehalve lekker liep.

nu te lezen dat iemand zo hard gevochten heeft,en toch geen lichtpunt meer heeft kunnen ontdekken,raakt mij.

ik wil jullie hier ook allemaal heel veel sterkte wensen met het verlies van PW.

PW meisje,het is goed zo,je mag nu rusten..

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 20:54

Jolliegirl had jouw topic toen inderdaad gelezen, heel heftig om dat mee te moeten maken zeg!! :(:) Kan me voorstellen dat dat lang duurt voor je dat een plekje kan geven. Knap dat jij zo snel gehandeld hebt, ook al heeft het niet mogen baten..

Charlot, ga vechten meis.. Doe het voor PW.. Super dat je snel terecht kan!! Sterkte :(:)

Hier een klote dag.. ik las het pas rond half 5 van pw.. maar voel me al heel de dag klote..