Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
 )

) jeetje naar he! Dat panieken plus overspannen gevoel kan zooooo rot voelen. Ik voel met je mee. Erg fijn dat er zoveel lieve mensen zijn die voor je kunnen zorgen! Ik hoop dat je je ook kan laten verzorgen. Want dat is vaak het lastigste vind ik... Ik weet niet of je al medicatie hebt/andere middelen maar anders zou je eens naar een mesoloog moeten. Ik heb dat pas ook gedaan en het helpt super goed! Daardoor ben ik weer veel meer in balans gekomen. Als je er iets over wilt weten moet je maar zeggen.
) jeetje naar he! Dat panieken plus overspannen gevoel kan zooooo rot voelen. Ik voel met je mee. Erg fijn dat er zoveel lieve mensen zijn die voor je kunnen zorgen! Ik hoop dat je je ook kan laten verzorgen. Want dat is vaak het lastigste vind ik... Ik weet niet of je al medicatie hebt/andere middelen maar anders zou je eens naar een mesoloog moeten. Ik heb dat pas ook gedaan en het helpt super goed! Daardoor ben ik weer veel meer in balans gekomen. Als je er iets over wilt weten moet je maar zeggen.
 , maar mijn behandeling is wekelijks, het schijnt enorm zwaar te zijn en na een behandeling lig je een paar dagen verpampers, maar het schijnt ook heel effectief te zijn en bijzonder snel te werken. Dus ben benieuwd.  Mijn tante heeft dit ook gedaan en heeft vooraf 1,5 week slaaptherapie gekregen ( onder medicatie 24 uur per dag slapen, alleen eten en drinken tussendoor) omdat het zo zwaar is. Ik krijg dit niet, ze bouwen het bij mij geleidelijk aan op in combinatie met ontspannings technieken.
 , maar mijn behandeling is wekelijks, het schijnt enorm zwaar te zijn en na een behandeling lig je een paar dagen verpampers, maar het schijnt ook heel effectief te zijn en bijzonder snel te werken. Dus ben benieuwd.  Mijn tante heeft dit ook gedaan en heeft vooraf 1,5 week slaaptherapie gekregen ( onder medicatie 24 uur per dag slapen, alleen eten en drinken tussendoor) omdat het zo zwaar is. Ik krijg dit niet, ze bouwen het bij mij geleidelijk aan op in combinatie met ontspannings technieken. . Het is best dure stalling, maar dat is me het helemaal waard !!
. Het is best dure stalling, maar dat is me het helemaal waard !!