Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Misslolliex

Re: Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:19

Ik heb gekeken door deze topic heb niks gevonden naja, misschien heb ik het overgezien

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:21

Ja, dan moet je 20 pagina's terug ofso, of zelfs 30 XD

Na mijn mening kan je dat topic verwijderen!
Want er is hier al zoiets, en dat moet gewoon blijven, en niet 2 door mekaar!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:23

Ik heb al getemt en erbij gezet dat er al een centraal topic is waar zoiets gedaan wordt :j
Vind het ook een beetje ondoordacht om het zo 'ff' te openen..

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:31

Vind het een beetje banketstaaf voor tinks enzo om nu nog een wedstrijd te openen. Als je even de moeite neemt om het topic door te lezen en misschien de zoekfunctie gebruikt vind je het wel. Onze wedstrijd wordt btw ook nog gesponsord door tinks :j
We hebben je al een paar keer gezegd dat je mee moet doen met ons thema en als je die wint mag je het thema voor de volgende maand bedenken, loopt dus per maand. ;) Maak je eigen themanagels, zet ze op de foto, pb deze naar wonderworst en hopen dat je wint. We hebben namelijk al een thema lopen deze maand ;)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:33

Denk ook niet dat er veel mensen aan haar wedstrijd gaan meedoen :)) De meeste mensen die creatief zijn met hun nagels zitten toch hier en blijven hier :)

Ik heb overigens de laatste tijd niet echt veel bijgelezen omdat het zo snel ging en ik er de tijd even niet voor had. Weet wel van die wedstrijd, maar niet precies het hoe en wat en de regels en wat het thema momenteel is.. Kan iemand mij dat eventueel via de pb even uitleggen? :)

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:33

Idd beetje ondoordacht om nu in het wilde weg topics te gaan openen.... eerst lezen misschien? Of anders vragen?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:35

Wendy15 schreef:
Denk ook niet dat er veel mensen aan haar wedstrijd gaan meedoen :)) De meeste mensen die creatief zijn met hun nagels zitten toch hier en blijven hier :)

Ik heb overigens de laatste tijd niet echt veel bijgelezen omdat het zo snel ging en ik er de tijd even niet voor had. Weet wel van die wedstrijd, maar niet precies het hoe en wat en de regels en wat het thema momenteel is.. Kan iemand mij dat eventueel via de pb even uitleggen? :)

Thema is "Beroepen" - je eigen beroep of gewoon iets wat je leuk vind. Foto's gaan per pb naar wonderworst voor de 28e van deze maand.

Tinks en ww zijn deze maand jury (omdat ww vorige maand gewonnen heeft) de winnaar van deze maand kiest het thema van volgende maand uit :)

Duidelijk zo?

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:36

Ja zeg Barmat! Had ik niet mijn pb-tje hoeven typen naar wendy! :P was alleen de datum vergeten :o
Laatst bijgewerkt door ontherun op 08-09-09 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:36

Heeft iemand tips hoe je je nagels wat harder kunt maken? Ik beet ze namelijk altijd en laat ze nu groeien, maar ze zijn nog erg broos :+ .

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:37

Jep, tnx! :D
Beroepen.. das een lastige! :D Denk dat ik het wel ga proberen :j Eerst m'n nagels weer even een beetje laten groeien, dus dan komt mijn inzending denk ik tegen het eind van de maand :) Dan zijn ze wat langer en kan ik er wat meer mee :j

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:37

Nagelverharder van herome schijnt goed te werken Chantal89 ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:38

Nagelverharder :j Je hebt het in de vorm van nagellak maar ook in een soort gel die in je nagel trekt!

Ik ga vanavond denk ik dat marbelen even proberen!
Maar zou het ook op een glitterlaag kunnen en dan roze en donkerrood/bruin door elkaar? Denk het wel toch? :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:38

Dan ga ik die eens even kopen :D

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:39

Santigo_ schreef:
Ja zeg Barmat! Had ik niet mijn pb-tje hoeven typen naar wendy! :P was alleen de datum vergeten :o

solly :P

Ik heb net mn nagels gedaan met deze trouwens:

Afbeelding

Echt onwijs mooie lak :j Jammer dat mn camera nog steeds leeg is, want het is echt net zo mooi als hierboven op de foto! (alleen minder lange nagels) :o

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:40

Nagelverharder is idd erg goed om het harder te maken, maar moet je niet te vaak gebruiken, want het droogt je nagels ook uit waardoor ze juist gaan breken als je het te vaak op doet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:41

Wow :wow:
Ik wou dat ik zo netjes, mooi en glanzend kon lakken :=
Ga vanavond nog maar een keer oefenen _O-

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:43

Excusus aanvaard :Y) hihi. Mooie kleur barmat! Is alleen niks voor mij vrees ik :o

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:43

Je hebt al een heule lange pb terug santigo :D :))

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:45

Ik plaats de regels even openbaar, we gaan zo snel en er komen steeds nieuwe dames bij dus niet verkeerd om ze even te herplaatsen dacht ik zo.

oke damens opgelet !!
de regels

Iedereen mag meedoen! Alleen creaties gemaakt door een nagelstyliste zijn uitgesloten van deelname.

De winnaar van het Thema kiest het volgende thema en is tevens jury lid voor het nieuwe thema, ze mag gerust eigen foto's plaatsen maar doet deze ronde niet mee voor de prijzen, ze heeft immers zelf het thema gekozen en is jurylid...

Een thema duurd 1 maand. Het thema BEROEP start op 1 september en eindigd 28 september. 2 dagen voor het einde van de maand. Zo weten we zeker dat alle foto's op tijd binnen zijn. De prijsuitreiking zal rond de 29ste a 30ste plaatsvinden. Rond die tijd zal borrie01 ervoor zorgen dat alle creaties te vinden zijn op onze site onder het kopje thema. http://jouwnagels.webs.com/

Meedoen? Plaats je foto dan absoluut NIET op het forum (dan wordt je creatie namelijk uitgesloten voor deelname), maar stuur een PB met je foto naar wonderworst_.Er kan maar één foto meedingen naar een prijs.

Wij als jury vinden de volgende punten erg belangrijk en zullen daar ook erg op letten bij de beoordeling.

1) De nagels sluiten op creatieve wijze goed aan op het thema.
2) Er is duidelijk tijd besteed aan het bedenken van het idee en de uitvoer daarvan.

de prijzen: 1 nagellak en 1 striper óf 10% kortingsbon. Aangeboden door http://www.veelsieraden.nl (tinks)

De Jury bestaat voor de maand September uit de winnaar van augustus namelijk Wonderworst_ zij doet dit samen met Tinks. Voor vragen over het thema kan je een PB sturen naar Tinks. Over de uitslag wordt niet verder gediscusieerd, we houden het hier namelijk graag gezellig.

Was inderdaad niet zo gecharmeerd van de "nieuwe" wedstrijd. Helemaal niet als je nagaat dat onze huidige wedstrijd helemaal in samenspraak met iedereen is gefabriceerd en dit een eenmans actie is. Het marbelen is super leuk maar het is vreselijk moeilijk om daar een winnaar voor te bepalen. Dat is met onze wedstrijd al een drama. Ik denk dat ik ook namens WW spreek als ik zeg dat er prachtige creaties binnen komen hier!

Het is al erg jammer dat er nu minder creaties worden getoond dus het is een genot als iedereen zijn marbel creaties lekker hier plaatst.

In de openingspost van dit topic staat overigens ook dat we een thema wedstrijd doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:48

Nou, dan ga ik jullie straks even verblijden met wat foto's :))
Ik ga nu even eentje maken van m'n nieuwe lakje en dan maak ik er vanavond één van het marbelen!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:49

Bedankt voor de duidelijke uitleg tinks! :D
En wat leuk dat je wat prijsjes ter beschikking stelt! :oo :D
Ik keek net even op de site om de foto's van de vorige thema's te bewonderen, maar als ik de photo gallery aanklik kom ik weer op de welkomstpagina?

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:52

Ik heb besloten dat ik vanmiddag even een poging ga doen voor het thema :P
Heb ik nog voldoende tijd om het over te doen als het mislukt.. := (heb wel echt een leuk idee vind ik zelf trouwens :o)

Op het moment heb ik er mijn allereerste zelfgemaakte French op zitten,
maar omdat mijn witte randjes een nogal aparte vorm hadden moesten die stickertjes super laag en dat ziet er een beetje, eehm, apart uit :+
Heb gelukkig een setje voor mijn french gekocht, die dus incl. zo'n 'nagelkleurige' lak is als basecoat... :)
Dus die ga ik volgende keer gewoon gebruiken..

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:55

Als je in dit topic even terugbladerd naar de gesprekjes van 1 september dan vind je de creaties van vorige maand.

De website vergt veel werk en diegene die de website voor ons heeft gemaakt en heeft bedacht heeft op dit moment even niet de tijd om hem bij te werken. Dit gaat zeker op korte termijn opgelost worden. We zijn Borrie01 natuurlijk dankbaar voor haar werk en we moeten haar even de tijd geven om er wat moois van te maken. :+

Er zijn hier trouwens al wat dames die hun verassingspakket binnen hebben gekregen. Ben eigenlijk wel heel benieuwd wat jullie ervan vonden..... Niet wat erin zit natuurlijk. _O-

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:57

Ik ben wel benieuwd wat er in zit O:)

Maar ik denk niet dat Tinks jullie erg lief gaat vinden als je dat gaat vertellen :Y)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:58

Oh ik heb geduld hoor :) Vroeg me gewoon af of er misschien ergens een foutje zat omdat ik dus niet gewoon op een nog lege pagina uitkwam via de fotogallerij maar weer op de welkomstpagina, maar dan wacht ik het rustig af tot de site up to date is :D