suze_ schreef:hahaha ja dat heb je al eerder gezegd
maar hou hem lekker zelf![]()
hij heeft er nog veel meer, ik kan ze niet meer tellen
zn andere arm word een sleeve vol superheldenWolverine en Spiderman geloof ik
*boys*
Wolverine is toch cool

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
theelichtje_ schreef:Oeh plut, velletjes? dat mag niet over een tattoo. Even goed vet houden, en echt niet trekken haha!
opisop_shop schreef:Als ik die tatoo's zie krijg ik helemaal de kriebels en wil ik er ook meteen eentje!
Ik heb laatst een heel mooi gedicht geschreven (vind ik zelf althans) voor mijn vriend, die een hele moeilijke periode op een hele mooie manier supergoed aan het afsluiten/oplossen is.
Ook onze relatie bloeit daardoor helemaal op en ook ik voel me hier weer helemaal geweldig door.
Mijn gedicht ging over een vlinder, ontpoppen enz je kent het wel
Het plaatje dat ik op de achtergrond heb gebruikt is deze;
Het lijkt mij erg mooi om deze aan te laten passen, er wat bij te doen en ook in Elvish bijvoorbeeld iets erbij te zetten.
Kan me voorstellen dat dit erg mooi kan worden, heb alleen geen idee hoe ik dat aan moet pakken.
Iemand suggesties of nog een mooi idee?
Ben er trouwens nog niet over uit of ik uberhaubt wel iets met kleur wil of alleen zwart.
Zijn er ook voors en tegens of is het puur een kwestie van smaak?
kaatje77 schreef:Komt hier ook binnenvallen.
*compliment, wat een leuk topic*
Ik heb mijn "tattoo-plek" gevonden.
Binnenzijde bovenarm, zag laatst een meisje met een onwijs mooie tattoo en die viel niet eens zo héél erg op, precies wat ik wil.
Nu nog een mooie tattoo, op pagina 2 stond een mooie link met bloemen zonder "lijnen".
Ga me daar in verdiepen denk ik en dan iets met een roos, die staat voor mijn overleden paard Rosalie.
Iemand tips waar je fijn een tattoo kunt laten zetten in het oosten van NL?