_AJ_ schreef:Angela & PW. Dit wat jullie schrijven doet me enorm veel pijn. Ik zit idd met mijzelf in de knoop en merk dat jullie deels met hetzelfde zitten als ik. Alleen ik weet op sommige dingen geen oplossing op, of raad, of reactie, ja 1, maar die raad ik niemand aan, en daar probeer ik ook voor weg te vluchten.
Sorry, ik vatte deze raad zo op..
AJ, ik snap dat je het druk hebt met je paarden en je hoeft helemaal niet de hele dag te reageren. De meesten van ons zijn er ook niet de hele dag dus zo heel veel word er niet gezegd op een dag. PW en ik hebben weet ik hoe vaak dagdelen therapie, CIV: heeft werk, Daijano ook, Flappie: heeft het ook druk met UWV en andere belangrijke zaken, dus we verwachten helemaal niet dat je er dagelijks 24 uur bent. En daar heb ik ook helemaal niks over gezegt.
Jij had liever dat we eerlijk waren, dus dan zeg ik wat er bij mij aan scheelt. Of de rest het er mee eens is, dat maakt mij eigenlijk vrij weinig uit. Ben ik niet eerlijk, dan ga ik, net als PW, steken onder water uitdelen. En als ik iets niet wil, is het dat wel.
Vandaar dat ik zo reageerde. Een vriendschap bestaat uit geven en nemen, en zo zie ik dit topic ook!
Ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken. Sorry voor brengen van de slechte sfeer hier in het topic, ik trek me even terug.
Moet alles even overdenken denk ik, en ik krijg straks bezoek.