Die echo gaat echt nergens over, eendenbek eruit, dat ding naar binnen, 20 sec kijken, ding er weer uit, klaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna-Jelly schreef:Woensdag gaat mijn spiraaltje er weer uit, 2 maanden vloeien is mij te gek. Ben er helemaal klaar mee!!!
En hier geen echo ofzo gehad hoor, en ook geen pijn, alleen toen hij gezet werd even een beetje vervelend gevoel.
Denk dat ik dan nu de nuvaring maar ga proberen, weten jullie of je dan ook meteen veilig bent? Aangezien ik in principe al 8 weken ongesteld ben...
Unwritten schreef:Spiraaltje is echt niets voor mij. Ik kan echt niet ontspannen als ik bij de dokter zit. Dat lukt om een of andere reden gewoon niet. Ik kan maar bij 1 iemand ontspannen
Anna-Jelly schreef:Woensdag gaat mijn spiraaltje er weer uit, 2 maanden vloeien is mij te gek. Ben er helemaal klaar mee!!!
En hier geen echo ofzo gehad hoor, en ook geen pijn, alleen toen hij gezet werd even een beetje vervelend gevoel.
Denk dat ik dan nu de nuvaring maar ga proberen, weten jullie of je dan ook meteen veilig bent? Aangezien ik in principe al 8 weken ongesteld ben...
Mientjeuh schreef:_Tara_ schreef:Wou net zeggen. Doorringen gaat prima!
Oh, echt? Dat wist ik helemaal niet, niemand heeft me dat ooit verteld
Toch maar even overwegen dan
_Tara_ schreef:Dat van die 4 weken die ring inhouden durf ik nooit zo goed... Zou 't eig wel willen doen. Scheelt wel in de kosten en zo blijft je tijd zeg maar even lang. Steeds 4 weken.
Anna-Jelly schreef:Doet het verwijderen van een spiraaltje nou ook pijn?? (meer dan het zetten? )