Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebeccaa schreef:Nou, ik had gister echt een vreetdag. Mc Donalds, broodjes kroket enz. Maar.. dit is niet goed, maar als je de rest van de week gezond eet + sport, dan kan het best een keertje.
Lyzan schreef:Ik ben een kilo aangekomen.
Zwartwitje schreef:Dames, willen jullie wel ontopic blijven? Het is op MW niet de bedoeling dat er offtopic berichtjes geplaatst worden. Graag vanaf nu dus weer uitsluitend over het onderwerp praten, alvast bedankt!
Dan wil ik even van de gelegenheid gebruik maken dat ik me een beetje zorgen maak over sommige berichtjes die ik hier lees. Boven me is het al gezegd, als je van wat overgewicht af wilt moet je juist eten, je aan drie maaltijden per dag houden, voldoende groente, fruit, eiwitproducten (vlees of vleesvervangers) en koolhydraatproducten eten en voldoende bewegen. Waarschijnlijk scheelt het al heel erg als velen van jullie het snoepen achterwege laten(ik moet niets zeggen, want ik ben daarin geen heilige
maar het verschil is dat ik tien jaar ouder ben dan de meesten van jullie en mijn lichaam wat meer instabiliteit kan hebben).
Als ik dan een berichtje lees als dit:Lyzan schreef:Ik ben een kilo aangekomen.
Je moet je realiseren dat het op jullie leeftijd heel normaal is als je een kilo aankomt. Je bent niet voor niets in de groeiGa alsjeblieft op deze leeftijd geen eetstoornis ontwikkelen, ik zou me voor mijn hoofd slaan als ik dat zou laten gebeuren hier op het forum.