Afvallen, wie nog meer? (14 jaar)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Afvallen, wie nog meer? (14 jaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:14

Nou, ik had gister echt een vreetdag. Mc Donalds, broodjes kroket enz. Maar.. dit is niet goed, maar als je de rest van de week gezond eet + sport, dan kan het best een keertje. :)

_MelisDayka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:20

Rebeccaa schreef:
Nou, ik had gister echt een vreetdag. Mc Donalds, broodjes kroket enz. Maar.. dit is niet goed, maar als je de rest van de week gezond eet + sport, dan kan het best een keertje. :)

Ja vind ik ook hoor ;) Ik had paar weken geleden een 'vreet'week wanneer ik iets at wilde ik alleen maar meer,meer en meer.. Toen was ik 1 ons aangekomen := en toen had ik er helemaal geen zin meer in had ik een 'sas' weekend vol CHOCOLA, CHIPS, IJS, SNOEP :9 etc. Toen was ik dus opeens 3 ons afgevallen na dat weekend :=

Bueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 20:16

Ik ben een kilo aangekomen. :o

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 20:18

Ik jojo echt als ik weet niet wat :P
Ik weeg me niet, maar qua eten dan. Het ligt bij mij echt van bijna niks tot heel veel eten. Niet goed, maar het is zo lastig!

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 20:19

Ik zit echt VOL, jeetje.. er kan echt niks meer bij, als je weet wat ik vandaag allemaal heb gegeten. Niet normaal! :+ ik denk ook dat er 1 kg bij is gekomen vandaag

Bueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 20:22

Ik heb redelijk veel gegeten, alleen niet geluncht en avondgegeten. :o
Dus net mezelf volgepropt. :+
Alleen nog steeds honger.

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 20:45

Jeetje meiden, jullie moeten regelmatig wat eten, en anders maar een keer wat meer broodjes of een stuk fruit meer.
Waar jullie nu mee bezig zijn is echt slecht, jezelf eerst uithongeren en dan een vette hap naar binnen proppen.
Ga anders gewoon normaal eten, maar niet meer snoepen en alleen maar water/thee/koffie enz. drinken geen cola light want oeh dat is zo SLECHT spul.
En veel sporten, daar val je ook zeker wel van af, en houd er rekening mee dat je niet in een paar dagen af kan vallen, en dat je door 1bunkerdag ook zeker niet aankomt.
Succes ermee!

Bueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 20:49

Ik honger mezelf niet uit, ik had geen tijd om te eten. :P

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 00:11

Ben in Groningen geweest, een broek en een zwembroek gekocht (op de jongensafdeling hihi) en daar een krentenbol gegeten.. 's avonds andijviestamppot, een sinaasappel en een paar rozijntjes.

Heb ook heerlijk met de hond gevoetbald vandaag, was echt superleuk :D

Morgen naar Bob Dylan in de HMH! *\o/*

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 17:54

En hoe was het Lien? :))

Mijn dag gaat echt slecht vandaag, ik eet heel weinig en hele slechte dingen :=

Bueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 17:57

Ik ook. Heb helemaal geen honger, en dan pak ik toch het laatste beetje van die chocolade paashaas.

Ligt ook wel aan het weer, geen zin in warm eten en zo. Ik heb net alleen een beetje sla gegeten en ik ging bijna over mijn nek.

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 21:06

Mijn dag ging wel aardig volgens mij.. *vergeetachtig :') *

Bob Dylan was érg gaaf :D :D Was een hele toer om er te komen, overal gestaan waar we niet mochten (o.a. op een buslijn :') ) maar uiteindelijk wel aangekomen.. stond een superlange rij voor de duren, terwijl we er 20 min. voordat de deuren openden waren.. daarna nog 1.5 u wachten tot het eindelijk begon..
Maar het was echt superleuk, ik heb echt genoten. Alleen deden oortjes wel au :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 21:12

Mijn dag ging goeeeed!
Ontbijten; Suikerhaantje + bruin brood
Tussendoor; Sultana Yo Fruit
Lunch; Broodje pindakaas + plakje suikerbrood
avondeten; Veel spinazie + aardappels + stuk lekkerbek (vis) :+:
en daarna niks meer gegeten, ben vanaf toen steeds drukdrukdruk! :))
Heb vandaag ook wel minder gegeten dan normaal, enorme last van buikpijn (eerste dag van m'n menstruatie) en met het warme weer kan ik niet goed eten. Dus ik probeerde vandaag wel gewoon te blijven eten! :j

maarja, vandaag met schoolgym hockey gehad, was best wel actief, heb iets van 300x achter elkaar touwtje gesprongen, stukje gefietst.. :)

Alleen heb te weinig gedronken..
Dus nu zo even nog wat drinken haha. :))

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 22:16

Ik heb ook touwtje gesprongen.. ik wist dat ik het niet moest doen.. toch gedaan..
Nu zijn mijn enkels in een complete opstand, 't is alsof ze een revolutie willen ontketenen ofzo := heb ze ingesmeerd met een creme, hopen dat het morgen beter is! Heb dan nl. gym.. :=

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 11:21

Moderatoropmerking:
Dames, willen jullie wel ontopic blijven? Het is op MW niet de bedoeling dat er offtopic berichtjes geplaatst worden. Graag vanaf nu dus weer uitsluitend over het onderwerp praten, alvast bedankt!

Dan wil ik even van de gelegenheid gebruik maken dat ik me een beetje zorgen maak over sommige berichtjes die ik hier lees. Boven me is het al gezegd, als je van wat overgewicht af wilt moet je juist eten, je aan drie maaltijden per dag houden, voldoende groente, fruit, eiwitproducten (vlees of vleesvervangers) en koolhydraatproducten eten en voldoende bewegen. Waarschijnlijk scheelt het al heel erg als velen van jullie het snoepen achterwege laten :j (ik moet niets zeggen, want ik ben daarin geen heilige ;) maar het verschil is dat ik tien jaar ouder ben dan de meesten van jullie en mijn lichaam wat meer instabiliteit kan hebben).

Als ik dan een berichtje lees als dit:
Lyzan schreef:

Je moet je realiseren dat het op jullie leeftijd heel normaal is als je een kilo aankomt. Je bent niet voor niets in de groei ;) Ga alsjeblieft op deze leeftijd geen eetstoornis ontwikkelen, ik zou me voor mijn hoofd slaan als ik dat zou laten gebeuren hier op het forum.

ChrlOtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 11:49

Ben juist een half uur wezen lopen. :)
& 'k heb 110 keer touwtje gesprongen. :D
& 50 situps. *D

Straks ga 'k waarschijnlijk 2 paarden rijden, dus wordt een sportieve dag vandaag. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 18:58

Zwartwitje schreef:
Dames, willen jullie wel ontopic blijven? Het is op MW niet de bedoeling dat er offtopic berichtjes geplaatst worden. Graag vanaf nu dus weer uitsluitend over het onderwerp praten, alvast bedankt!

Dan wil ik even van de gelegenheid gebruik maken dat ik me een beetje zorgen maak over sommige berichtjes die ik hier lees. Boven me is het al gezegd, als je van wat overgewicht af wilt moet je juist eten, je aan drie maaltijden per dag houden, voldoende groente, fruit, eiwitproducten (vlees of vleesvervangers) en koolhydraatproducten eten en voldoende bewegen. Waarschijnlijk scheelt het al heel erg als velen van jullie het snoepen achterwege laten :j (ik moet niets zeggen, want ik ben daarin geen heilige ;) maar het verschil is dat ik tien jaar ouder ben dan de meesten van jullie en mijn lichaam wat meer instabiliteit kan hebben).

Als ik dan een berichtje lees als dit:
Lyzan schreef:

Je moet je realiseren dat het op jullie leeftijd heel normaal is als je een kilo aankomt. Je bent niet voor niets in de groei ;) Ga alsjeblieft op deze leeftijd geen eetstoornis ontwikkelen, ik zou me voor mijn hoofd slaan als ik dat zou laten gebeuren hier op het forum.

Goede toevoeging. +:)+

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 19:04

Altijd goed om zoiets te plaatsen, maar vergeet niet dat we de laatste tijd wel goed bezig zijn hoor :j
De mensen die écht te weinig aten zijn eigenlijk allemaal weg :=
Ik merk van mezelf echt dat ik me veel beter voel nu ik gezonder eet :) Al eet ik wel minstens 2 paaseitjes op een dag O:)
Maar ook 3 stuks fruit op een dag in plaats van chips enzo :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 19:07

Ik ging vandaag zwemmen, en heb daar met 3 andere meisjes één grote en een klein zakje chips gedeeld.
En als avondeten aten we friet, omdat m'n moeder geopereerd was enz.

Verder nog 3 broodjes op (2 bruinbrood, 1 witbroodje) en een stukje suikerbrood.
:)

Marloessjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 08:48

Het is hier wel een beetje 'dood'

Ik ben deze week 1 kilo afgevallen :)

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 10:30

Ja inderdaad, haha :P Ik ben gewoon echt heel druk.
Wel fijne dagen gehad, hoewel ik gisteren een ijsje heb genomen.. maar daar had ik gewoon echt zin in :j
En net 2 boterhammen en een stukje suikerbrood. 't is weekend :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 10:57

Ik kom juist steeds meer aan.. -O-
Al m'n vrienden ook; Wow Rebec, je word echt een stuk dikker ineens..

Ik heb gewoon téveel last van vreetbuien.. :\

Maargoed, vandaag ga ik skaten en morgen ook, maandag fitnissen en dinsdag iig zwemmen met vrienden (oké, het is meer klöten dan zwemmen.. maar.. oké xD)

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 11:32

Ik eet de laatste tijd meer, maar val juist alleen maar af :\ :')

_MelisDayka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 11:38

Bolivia schreef:
Ik eet de laatste tijd meer, maar val juist alleen maar af :\ :')

Haha dat heb ik ook! Ach ik vind het niet erg! :P

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 11:41

Ja, maar mijn moeder zegt dat ze vindt dat ik een 'hongergezicht' heb. Nou, als je dat de hele dag hoort terwijl je je aan het volstouwen bent word je niet echt vrolijk :=