Vervallen die verzendkosten niet bij een bepaalde prijs oid?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:en een pagina terug staat er dat dat niet werkt, de spray verdoofd alleen de bovenste huidlagen terwijl hij er echt dwars doorheen gaat, zit tussen je oren.
xDramaQueen schreef:ken 1 zaak die wel spuiten uitdeeld maar al zou je me een miljoen geven die komen niet aan me lijf, maar idd is wel zo, ik bedoel liever 1 prik dan 2x toch
xDramaQueen schreef:ja zekersgoede kwaliteit heb nog geen jeuk of komen nog geen bomen uit
mijn buik is idd best wel bruin alleen heb ik van die witte wolkjesik ben een behoorlijk donkere kaaskop
patos schreef:xDramaQueen schreef:ja zekersgoede kwaliteit heb nog geen jeuk of komen nog geen bomen uit
mijn buik is idd best wel bruin alleen heb ik van die witte wolkjesik ben een behoorlijk donkere kaaskop
Was ook heel tevreden met mijn bestelling bij de crazy factory! Had heel veel verschillende dingen, alles klopte precies.
Welke maat VCH heb jij nu dan DQ? Jij was pas toch al naar 6mm gegaan, wil je nu naar 4 mm?
xDramaQueen schreef:6de meeste hebben 8 in maar houden zelfs met 6 mm nog ruimte over.
pharagirlke schreef:Als je niet durft voor de pijn, laat dan gewoon geen piercing zetten want dan wil je'm niet graag genoeg.