Ja dat is ook wel weer waar, ik wil zowiezo voor mei op max 65 kg zitten, van daar kijk ik of het nog zin heeft om verder te gaan of dat ik het vanaf daar gewoon stabiel moet houden.
bedoel je nu ik gezond probeer te eten of daarvoor, want het scheelt niet heel veel alleen ik snoepte best veel. Heb ook de koekjes vervangen door fruit en na het avondeten niks meer eten. ( ik eet altijd laat avondeten door onregelmatige werktijden van ouders)
Het meeste moeilijke vind ik om 2 liter water per dag te drinken omdat ik normaal gesproken ong. 3/4 liter op een dag dronk.
opzich is je eetpatroon wel netjes hoor! een koekje hier en daar is niet erg. je moet jezelf niet alles gaan verbieden. ik denk dat het voor jou belangrijk is om op de juiste manier te gaan trainen. en dat dus met een coach. en geloof me jij hoeft je echt niet te schamen, ik denk dat veel fitness coaches graag mensen zien met jou gewicht/figuur hoe je het wilt noemen
Je moet tussen je middageten en het avondeten meer eten Tenminste ik moest dat gaan inbouwen dus nu rond de klok van 15 uur ook een boterham en tussen de middag iets minder en altijd een appeltje..... In de avonduren mag je best wat eten, alleen een verstandinge keuze maken.....
ik ga denk ik beginnen deze week met tussen mijn middag eten en avond eten 2x te eten.. Dus dan proberen om om 12 uur middag te eten, dan om 2uur/half 3 een cracker .. en rond 4 uur/half 5 een stuk fruit.. want ik vind het toch moeilijk om het vol te houden als ik maar 1x iets neem..
Kaatie
Geplaatst: 16-02-09 12:21
Wat een fijn en nuttig topic, net datgene wat ik zocht!
Stel mezelf even snel voor. Ben net twee weken weer in het land na een half jaar in het buitenland gewoond te hebben. Daar ben ik wel wat aangekomen - geen oplettend oog van mams - en dat zou ik er graag weer afhebben, want zo voel ik me niet fijn. Ik meet 1m70 en weeg op dit moment 58,8 kg. Mijn 'normale' gewicht zweeft zo rond de 53 - 54 kg, ben altijd al tamelijk slank geweest.
Vorige week ben ik 1,3 kilo afgevallen. Ik heb tot nu toe geen kaas gegeten van afvallen (hehe......), en ik lees dat dat eigenlijk te hard is. Toch heb ik het gevoel dat het zo traaaaaaag gaat. Kan ook moeilijk zoetigheden laten staan. Herkent iemand dat en wat doe je eraan?
Echt? Ik voel me er anders niet zo fijn bij, gewoon omdat ik altijd een kg of vier, vijf minder gewogen heb... Ik weet ook helemaal niks van dieet-toestanden. Hoe weet je dan wat een goed gewicht voor je is?
Je kunt je BMI berekenen bijvoorbeeld. Die is 20.07! Dat is heeel erg netjes!
_Patriciaa
Geplaatst: 16-02-09 12:43
Nou adh van je Lengte en gewicht kan je je BMI berekenen, en adh van je BMI kan je zien of je een gezond gewicht hebt of dat je over -/ ondergewicht hebt
Loesss
Geplaatst: 16-02-09 12:43
Enne niet meer dan 1 kilo per week afvallen! Dat blijft er toch niet af! Is namelijk crashen! En daarnaast moet je soms ookaccepteren dat je boven bepaalde leeftijd gewoon wat meer vormen krijgt !
Meiden, is het goed als ik hier ook bij kom? Na enkele pogingen kom ik erachter dat ik toch meer houvast nodig heb, misschien is dit topic daarom wel goed.. Kan ik mijn lijstjes plaatsen etc. Er hoeft niet veel af, maar wel iets.. Helaas voor mij moeilijker dan voor gemiddeld persoon. Dus als jullie het niet erg vinden ..
Pfoe ik ben zoooo blutter dan blut en helaas kost gezond eten zoveel geld! Word echt niet meer dan droog brood deze week !
Anoniem
Geplaatst: 16-02-09 13:33
Oke mooi!
Mijn lijstje tot nu toe: - Ontbijt: Magere yoghurt met crunchy. - Tussendoor: Soort Kapitein koek achtige, zo'n heel smalle ontbijtkoek zeg maar en bakje koffie. - Lunch: Zo maar even doen..
Mijn moeder neemt trouwens altijd van die bakjes fruit mee van de Alber Heijn. Met appel, druiven, ananas, etc. Hartstikke lekker én gezond! De laatste tijd ook vaker bakjes met verschillende soorten meloen, of zo'n bakje frambozen.